Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:02

lieveli schreef:
Ik zoek mooie spenen. Hebben nu van Elodie, maar ik sta open voor andere merken. Liefst wel die ortho-spenen, daar is hij nu fijn aan gewend.

Ik heb nu speentjes van bibs besteld. Die zijn zoooo mooi!

Mooi speeltuig lautje maar zoiets zou ik eerder rond een jaar of 5-6 aanschaffen.

Fietsjes hier is ze pas 1 dus nu een simpel plastic loopfietsje van 15 euro :') werkt prima.
Voor de zomer mss nog een glijbaantje van smoby ofzo kopen.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:46

Hier hebben we een zandbak glijbaan en waterbaan.

Loopfiets was mijn oudste erg gek van.

De jongste heeft 2 loopfietsen. Gewoon simpele en een traptractor met aanhanger. Hij loopt er altijd naast. Inmiddels 4 en hij wil er nog steeds niet op.loopt er alleen maar naast.

Net verjaardagen gevierd. Oudste heeft een nintendo gehad van ons en geld van de visite.

De jongste heeft allerlei spullen voor school gehad. Ook gymschoenen en sportkleding etc. Maar ook wat schleich speelgoed van ons.

Van de visite heeft hij lego, schleich en nog wat auto's etc gekregen.

Niwla

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:55

Onze smurf duimde eerst en taalde niet naar een speen. We konden hem altijd zo weg leggen, maar op de een of andere manier heeft hij hem nu wel nodig. Hij heeft nu difrax maar voor 6+ maanden zijn die allemaal lelijk. :( Ik heb nog de elodie marble maar die hoeft ‘ie niet.

Mooie cadeaus simongek!

Wij laten een tuinontwerp maken en houden ook meteen maar rekening met een trampoline en speelhuis.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 22:47

Hier ruime tuin maar komt echt niet zo'n speelding in :n lopen wel naar de speeltuin om de hoek.
Ook geen trampoline. Gevaarlijke dingen.

Deze zomer krijgt hij een zand/water tafel en wordt zijn rommelhoek verbouwd. Stuk gras erin waar zijn zwembad op kan bij mooie dagen. Zandbak heeft hij gekregen op zijn eerste verjaardag.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 23:22

We wonen tussen 2 speeltuinen in, ik maak me niet druk. Ook niet over de trampo.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-18 05:49

Hier als kind ook altijd trampoline gehad. Heel veel plezier mee gehad.
Net als een raceshetlander die bokte. Ging altijd goed en wereld jeugd gehad met altijd buiten klieren en ponyracen door de polder.

Helaas is onze tuin niet zo groot als bij mijn moeder, maar wel zo ruim dat we een klimtoestel kwijt kunnen zonder in de weg te staan of last te hebben. Wonen ook niet in de bebouwde kom of een wijk, dus eerste speeltuin is paar km verderop.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:01

Ik wilde geen speentjes gaan geven eigenlijk, vieze dingen :r Maar kleine had er toch echt heel duidelijk behoefte aan....de eerste paar weken, toen wilde hij niet meer :P

Zo'n speelding is erg leuk maar ik vind ze wel schreeuwend duur :oo

Wij hebben al 2 lange gele glijbanen ervan liggen (gratis afgehaald) en een mooie schommel via Marktplaats, dus we maken er zelf wel wat leuks van als de tuin zover klaar is :)

Er gaan toch rubber tegels onder dus geen probleem met grasmaaien :D
We hebben nu een gratis afgehaalde plastic glijbaan staan waar hij ook zat lol mee heeft.

En een Exit Twist trampoline, die vind ik niet gevaarlijk maar een doorsnee trampoline zou er hier ook niet inkomen.... die veren vind ik vooral bloedlink want bij de meeste trampolines kan je daar alsnog met je handen of voeten bij komen :=

Deze heeft afgeschermde veren, zit ingegraven en heeft leuke cijfers er op voor een extra spel-element dus super leuk +:)+

En de rand kun je ook omdraaien zodat je de kleur kan kiezen.

Afbeelding

Het is vooral uitkijken met meerdere kinderen natuurlijk...maar we hebben hem expres op de plek van de vijver gemaakt zodat we de toegang er naartoe af kunnen sluiten als we het even niet vertrouwen / niet in de gaten kunnen houden :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:05

Wij krijgen in ons nieuwe huis helaas een grote tuin. Ik wil wel proberen een schommel er in te proppen en een zandbak maar dan is de halve tuin helaas ook vol. Schuin voor de deur krijgen we dan wel weer een speeltuintje (nog geen 10m afstand, en kan vanuit de keuken de boel in de gaten houden).

Speentjes doen ze hier beide niet aan. Jonas wel een duimpje waar hij nog graag mee in zijn mond zit. Emilie helemaal niets. Was met overgang borst naar fles wel even lastig want ook fles wilde ze eerst niet maar met veel geduld ook goed gekomen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:09

Het gaat hier ook een Wishbone worden. Dat die dingen vies worden ben ik niet zo bang voor, maar ben sowieso niet zo moeilijk. Spullen heb je om te gebruiken. Wij hebben ook 2 speeltuinen om de hoek maar kan me wel voorstellen dat er een zandbak komt. Daar heb ik vroeger veel plezier van gehad. :j

Hier geen ervaring met spenen want dat vond Cruz dikke bullshit. Als het geen tiet is waar melk uit komt of een volle fles dan hoeft het niet van meneer. Ook prima. Ik heb laatst nog mooie spenen gezien, bij Big en Belg op de insta volgens mij Lie!.

Ik ben weer op jacht naar slaapzakken voor aankomend seizoen. Heb een bamboe van de Hema nu en die is fijn maar ik denk echt te warm als het straks weer heet wordt. Zal wel weer zo'n dunne worden van Aden Anais.

Merk dat ik qua kleding nu wel klaar ben voor Cruz. Straks als de sale begint met 50% of meer nog wat scoren als het nodig is maar verder is goed zo.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:10

Bij van Asten hebben ze Slaapzakjes van hydrofiel stof. Leek mij ideaal voor de echt warmere dagen.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:21

Mooi toestel Lautje. Dat gaat hier helaas niet passen. Wij hebben afgelopen jaar de tuin helemaal aan laten leggen en daar een grote pergola in laten plaatsen met schommelhaken eraan. Dan valt het wat meer weg. Paardenschommel eraan en klaar zijn wel. Een zandbak komt er ook nog wel, maar dat zal gewoon een schelp worden denk ik.

Mooie spenen, die bibs. Hier helaas geen speen geaccepteerd, maar mevrouwtje duimt dus wel. Gelukkig alleen met haar knuffeldoekje en die krijgt ze alleen in bed (of in de auto als we een lange rit gaan maken). Als ze zonder iets begint te duimen is het dringend tijd om naar bed te gaan. Dat is ons al duidelijk.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:33

Trampo is te groot voor onze tuin anders had ik er 1 neergezet.

Wel 1 gekocht voor bij mijn ouders. 1 met een net erom.

De buren hebben geen net maar daar mogen ze van mij niet op.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:34

Wij hebben een hydrofiel slaapzakje van Lodger. Haar kamertje is vrij warm, dus wilde iets zo dun mogelijk.

Fijn ding tot zover. En redelijk geprijsd.

Die van anais zijn wat prijziger dacht ik?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 10:04

Gaaf speeltoestel dat past hier never nooit!

Zet wel zandbakje neer en hangen schommel op.

We zitten vlakbij een school en daar mogen ze spelen op t plein en bij t parkje hier is ook een speeltuin.

Qua speen hebben wij een dr. Brown.. die open in.. enige speen die hij pakte. Hij is gek op zn 'tut' heb er en doekje aan en daar frummelt hij mee.
We geven hem alleen als hij echt heel moe is, in de auto en in bed.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 10:15

Heb een fijne hydrofiele slaapzak van jolein.

Dat ziet eruit als een veilige trampoline. Daar ga ik eens naar kijken. Mijn vader wil er namelijk eentje maar dat wil ik alleen als het veilig kan

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:21

Wij hebben een wickey speel toestel Afbeelding

Even geen betere foto

2e hands gekocht helemaa uit elkaar gehaald geschuurt en behandeld met tuinhout olie. Daarom de rode kleur.
Maar ding is super stevig zelfs als 2e hands echt een aanrader

We hebben wel een trampoline maar die wordt ingegraven voor de veiligheid.

En die race shet is aartslui maar wel lief

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:46

Ik zou een trampoline ook ingraven inderdaad. Maar grotere kans dat ik hem over een aantal jaren uit de bomen langs de wei of uit de sloot kan plukken. Het kind heeft in ieder geval genoeg ruimte om rond te sjeezen. De scheurshetlander staat er ook al. :+

Qua zomerslaapzak kan ik mooi het zomerdeel van de Puckababy gebruiken. Voor bij de GO koop ik gewoon een simpele van de Zeeman ofzo.

Jullie hebben ook genoeg fietsjes en loopauto's zo te zien friesam. :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-18 12:04

Ik zweer bij de aden Anais slaapzakken. Een dunne is vergelijkbaar met Lodger geloof ik.

Moet binnenkort weer eens kijken voor eentje.

Weet wel als er een baby 2 komt ik veel meer doeken/hydrofielen en rompers ervan haal. Echt zulk fijn spul.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:20

Hier een heel riant dakterras van 70/80 m2 maar toch niet super geschikt voor dit soort bouwwerken :') de buren zien ons aan komen (letterlijk :wow: ) weet overigens niet hoe erg ik het vind want hoe briljant leuk ze ook zijn voor kinderen, een echte esthetische verrijking van je tuin is het niet te noemen. gelukkig hele lieve buren met een enorme tuin waarin straks lekker gespeeld mag worden en als hij wil klimmen en klauteren gaan we wel naar wildlands want daar hebben we een abonnement voor. Tegen de speeltuin van wildlands kan geen klimtoestel op *\%/*

wij hebben net wat rompers binnen van petit bateau, wat zijn die lekker smal! Heel fijn voor die van ons, het slobbert toch wel gauw merk ik. Shirtjes maat 56 zitten prachtig qua omvang maar qua lengte moet hij toch 62-68 hebben.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:26

Ja we hebben een boerderij dus plek genoeg voor lelijke bouwwerken en de oude stallen zijn ook niet echt design tuin proof dus.

Hij heeft 1 gekochte loop tractor en de rest van de uitdragerij allemaal gekregen. Moet zeggen hij speelt wel overal mee en veel buiten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:43

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:47

Wel heerlijk als je zoveel ruimte hebt dat het allemaal kan. Zo groot is onze tuin niet. maar groot genoeg voor die schommel en een zandbak/zwembadje, dus ik denk dat ze zich wel gaat vermaken. Voordeel is dat wij doodlopend wonen in een kinderrijke buurt, dus daar kan ze straks lekker gaan fietsen.

Mooie dingen Pmarena, maar wel wat onleesbaar voor mij :p

Een hele dunne slaapzak is wel een goeie ja. Wij gaan straks naar Sicilie en daar zal het ook wel lekker zijn (hopen we). Misschien toch eens kijken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:48

Ik ga morgen een of twee van die Lodger hopper slaapzakjes kopen. Ons warmbloedje ligt al een paar nachten te zweten in een mouwloze romper en mouwloze (niet eens dikke) slaapzak.

Gave speeltoestellen komen er voorbij! Hier ook veel speelveldjes in de buurt en Mn schoonouders hebben van de week een loei van een zandbak geplaatst, dus onze muppet kan zn lol op voorlopig.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:19

Wij hebben nu een schelp zandbak en een glijbaan.

Wanneer we verhuizen komen er ook nog een schommel en trampoline.

Ik heb net een rugzakje voor A gekocht, vanaf september gaat ze twee ochtenden in de week naar school (en ze heeft er zin in!).
Afbeelding
Voor R ook gelijk een gekocht
Afbeelding
Zijn van Skip Hop, goede kwaliteit, V heeft die van hem ook al twee jaar:
Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:23

Net toch nog even een shirtje mee gepakt bij Zara:
Afbeelding

Lekker zomers. Staat vast leuk bij een geel shortje dat ik bij de Hema heb gezien.