Exitium schreef:DanielleB schreef:Oh Alter Bridge, daar is mijn ex ook gek op haha.. En nog veel meer bandjes, alleen weet ze niet uit mijn hoofd.
Ik luister AB al sinds ze bestaan, één van de bands die voor mij echt de moeite waard is om naar een concert te gaan. En ook best herrie als je in de zaal staat, maar wel heerlijke herrie! Een andere band die echt de moeite waard is, is Walk off the Earth, daar heb ik over anderhalve maand een date heen met Colien.

Ik date wat af met mensen uit dit topic
anne_bento schreef:Ik had gister date 3, hij was er pas laat na het sporten, en is vanmorgen vroeg weer weggegaan. Was weer gezellig en fijn. Ik merk dat ik wat terughoudend ben, misschien een beetje door telleurstellingen hiervoor, of vanwege de afstand, ik weet het niet zo goed, maar we zien wel, vinden het beiden nog steeds leuk dus daten gewoon verder.
Leuk!
Berdien schreef:Gewoon kalm aan blijven doen
Hier gaat het wat minder. Dikke tranen in de auto vanmiddag. Nu eerst uit eten met vriendin en daarna naar Passenger, alle hartezeer eruit zingen

Hoezo wat minder? Vertel?
Jildau schreef:Colien schreef:En als ik dat bovenstaande niet riep dan belde ik ze na een date enkel nog om taxi te spelen

Een oude date heeft de naam "tinder-taxi" gekregen

Die heb ik een keer gebeld, heeft vervolgens 50km gereden om mij en een vriendin van mij ergens op te halen, ons vervolgens 10km verder af te zetten, waarna hij dus 60km terug naar huis kon rijden
Later heb ik hem geprobeerd te koppelen aan een ander (hoe weet je pas echt dat je gefaald heb als tinder-date...

) maar hij wilde niet. En nu spreek ik hem heel sporadisch nog eens
Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had

Wauw.. Hier ben je trots op? Zo ga je toch niet met mensen om? Kapot schamen moet je je.
Zal ik doen als je daar gelukkiger van word
Gelukkig weet je de rest van de verhalen niet en heb je toch al je oordeel klaar
Hier wordt de wereld beter van.