Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:03

lieveli schreef:
Alsof ze voor het eerst uit zijn geweest :=

Was ik ook :\

Robijntjah schreef:
Jaja robijn Red de dag :')

Was Super gezellig meiden! Decibel?!

Het was geen dag meer hoor helder geval :')

Flessuh schreef:
Robijntjah schreef:
Jaja robijn Red de dag :')

Was Super gezellig meiden! Decibel?!

Kaarten voor decibel zijn toch op? :P

Je kan altijd wel aan kaartjes komen, zelfs de dag zelf nog.
Ga je ook mee dan haha.

Maar om dan maar even ontopic te gaan.
Mijn oprechte excuses voor het wat afdwalen. >;)

Iemand nog leuke matches/dates etc etc etc

Jibbel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:18

Nope. Kwam mn ex-tinderdate tegen en hij stuurde meteen een berichtje. Wel weer even over en weer geappt. Was meteen weer leuk en gezellig. Hij stelde voor om af te spreken. Was heel erg in twijfel, want t was wel weer leuk, maar de reden waarom ik het gestopt heb, is niet veranderd en sta daar nog steeds achter. Dus heb maar aangegeven dat we niet gingen afspreken omdat er wat mij betreft toch niks veranderd was en ik niet helemaal het nut ervan in zag.
Hij was nogal teleurgesteld, want hij had gehoopt dat ik toch open stond voor meer aangezien het weer zo leuk was.

Verder een stuk of 20 matches, maar niet echt een lopend gesprek. Zit ook niets tussen waarvan ik heel erg enthousiast wordt, dus prima zo.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:47

Zinzi_jewel schreef:
lieveli schreef:
:(:) Hij komt vanzelf aanwaaien!

Het waait momenteel hard genoeg
In ieder geval

Het waait nu zo hard, straks is ie al voorbij gewaaid := _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 16:54

DanielleB schreef:
Oh Alter Bridge, daar is mijn ex ook gek op haha.. En nog veel meer bandjes, alleen weet ze niet uit mijn hoofd.

Ik luister AB al sinds ze bestaan, één van de bands die voor mij echt de moeite waard is om naar een concert te gaan. En ook best herrie als je in de zaal staat, maar wel heerlijke herrie! Een andere band die echt de moeite waard is, is Walk off the Earth, daar heb ik over anderhalve maand een date heen met Colien. <<)

Yonker schreef:
Vette muziek!! :D

Thanks! :D Ben op zich best een rustig persoon, maar bij zo'n concert ga ik echt los. Heerlijk meezingen enzo. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 17:44

Ik had gister date 3, hij was er pas laat na het sporten, en is vanmorgen vroeg weer weggegaan. Was weer gezellig en fijn. Ik merk dat ik wat terughoudend ben, misschien een beetje door telleurstellingen hiervoor, of vanwege de afstand, ik weet het niet zo goed, maar we zien wel, vinden het beiden nog steeds leuk dus daten gewoon verder.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:08

Gewoon kalm aan blijven doen :)

Hier gaat het wat minder. Dikke tranen in de auto vanmiddag. Nu eerst uit eten met vriendin en daarna naar Passenger, alle hartezeer eruit zingen :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:11

Colien schreef:
En als ik dat bovenstaande niet riep dan belde ik ze na een date enkel nog om taxi te spelen :') Een oude date heeft de naam "tinder-taxi" gekregen :') Die heb ik een keer gebeld, heeft vervolgens 50km gereden om mij en een vriendin van mij ergens op te halen, ons vervolgens 10km verder af te zetten, waarna hij dus 60km terug naar huis kon rijden :')
Later heb ik hem geprobeerd te koppelen aan een ander (hoe weet je pas echt dat je gefaald heb als tinder-date... :') ) maar hij wilde niet. En nu spreek ik hem heel sporadisch nog eens :')

Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had :')

Wauw.. Hier ben je trots op? Zo ga je toch niet met mensen om? Kapot schamen moet je je.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:16

Berdien schreef:

Hier gaat het wat minder. Dikke tranen in de auto vanmiddag. Nu eerst uit eten met vriendin en daarna naar Passenger, alle hartezeer eruit zingen :))

oliebol moppie :\ :(:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:21

Berdien schreef:

Onee :(:) Het klonk zo goed

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:24

Berdien schreef:

Wat? Nee -O- :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:26

Wat is er gebeurd? :(:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 18:26

Berdien schreef:

:(:) :(:)

Dan is het altijd goed dat je even met een vriendin er op uit kan :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:51

Exitium schreef:
DanielleB schreef:
Oh Alter Bridge, daar is mijn ex ook gek op haha.. En nog veel meer bandjes, alleen weet ze niet uit mijn hoofd.

Ik luister AB al sinds ze bestaan, één van de bands die voor mij echt de moeite waard is om naar een concert te gaan. En ook best herrie als je in de zaal staat, maar wel heerlijke herrie! Een andere band die echt de moeite waard is, is Walk off the Earth, daar heb ik over anderhalve maand een date heen met Colien. <<)

Ik date wat af met mensen uit dit topic :')

anne_bento schreef:
Ik had gister date 3, hij was er pas laat na het sporten, en is vanmorgen vroeg weer weggegaan. Was weer gezellig en fijn. Ik merk dat ik wat terughoudend ben, misschien een beetje door telleurstellingen hiervoor, of vanwege de afstand, ik weet het niet zo goed, maar we zien wel, vinden het beiden nog steeds leuk dus daten gewoon verder.

Leuk!

Berdien schreef:

Hoezo wat minder? Vertel?

Jildau schreef:
Colien schreef:
En als ik dat bovenstaande niet riep dan belde ik ze na een date enkel nog om taxi te spelen :') Een oude date heeft de naam "tinder-taxi" gekregen :') Die heb ik een keer gebeld, heeft vervolgens 50km gereden om mij en een vriendin van mij ergens op te halen, ons vervolgens 10km verder af te zetten, waarna hij dus 60km terug naar huis kon rijden :')
Later heb ik hem geprobeerd te koppelen aan een ander (hoe weet je pas echt dat je gefaald heb als tinder-date... :') ) maar hij wilde niet. En nu spreek ik hem heel sporadisch nog eens :')

Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had :')

Wauw.. Hier ben je trots op? Zo ga je toch niet met mensen om? Kapot schamen moet je je.

Zal ik doen als je daar gelukkiger van word :j
Gelukkig weet je de rest van de verhalen niet en heb je toch al je oordeel klaar :D Hier wordt de wereld beter van.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:38

Ja het is niet echt een aanwijsbaar iets. Spelen gewoon wat dingen. Elkaar niet vaak zien is niet iets wat onoverkomelijk is, en we wisten het toen we er aan begonnen. Maar soms is dat wel echt enorm ruk. En ik weet gewoon nog steeds niet echt waar ik aan toe ben. We hebben het hartstikke leuk, gezellig en kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik wil wel echt met hem verder. Maar hoe dat bij hem zit... en dat is gaan knagen. En dat is poedersuiker.

Maar Passenger was ge-wel-dig. Enorm gelachen ('Yeah, I'm from Let her go. Not Let it go. So those of you who expected some Disney songs... I'm sorry.' en gehuild. Dat verwacht hij ook, want 'You're all here because you wanna cry in the dark'. Hell yeah :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:43

Berdien schreef:
Ja het is niet echt een aanwijsbaar iets. Spelen gewoon wat dingen. Elkaar niet vaak zien is niet iets wat onoverkomelijk is, en we wisten het toen we er aan begonnen. Maar soms is dat wel echt enorm ruk. En ik weet gewoon nog steeds niet echt waar ik aan toe ben. We hebben het hartstikke leuk, gezellig en kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik wil wel echt met hem verder. Maar hoe dat bij hem zit... en dat is gaan knagen. En dat is poedersuiker.

Maar Passenger was ge-wel-dig. Enorm gelachen ('Yeah, I'm from Let her go. Not Let it go. So those of you who expected some Disney songs... I'm sorry.' en gehuild. Dat verwacht hij ook, want 'You're all here because you wanna cry in the dark'. Hell yeah :')

:(:)

Gooi het maar open op tafel. Je wil duidelijkheid.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:52

Ja, ga ik ook doen. Wel lastig, ben niet heel goed in dat soort dingen. Maar zo is het ook net niets. En dat is gewoon zonde, want daar hebben we het gewoon te leuk voor. Is hij te leuk voor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:54

Nee is ook moeilijk. En ik kan het ook niet makkelijker voor je maken :( Maar ik ben er voor je en ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Dit is de 1e keer dat je zo weg bent van een jongen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:15

Jup. Dat maakt het ook zo ruk.

Gelukkig zie ik hem morgen, vannacht ligt mijn trouwe haarbal bij me :+:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:27

Het hoort er allemaal bij, hoe ellendig ook. Verliefd zijn maakt kwetsbaar. Geef poes een dikke knuffel!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:57

Sterkte Berdien :(:)
Ik was ook bij Passenger, was echt heeeeel tof ja :):) Hij had ook echt humor inderdaad! Heb met "I hate" heeeerlijk meegeschreeuwd :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:04

Wat vervelend Berdien... hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Ik heb zondag weer afgesproken, nog even snel voor mn vakantie. Hij heeft een bootje, dus we gaan varen :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:15

Berdien wat rot zeg.. Inderdaad vraag om duidelijkheid. Hoop dat je je na je afspraak met hem beter voelt.

Colien, de wereld wordt ook niet beter van mensen die anderen zo besodemieteren en er nog trots op zijn ook. En via internet kun je alleen oordelen op wat er staat, anders kun je nergens meer op reageren. Hoe het er nu staat vind ik het echt rare streken.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:20

Ohhh Walk off the earth! I love it!

Ik vind dat bandje met die meid met vaak roze haar ook wel leuk, hoe heet dat ook al weer...
Volgens mij heet ze Sara?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:20

Berdien, vervelend! Ik hoop dat er snel wat meer duidelijk is. En elkaar heel vaak juist niet kunnen zien is ook helemaal niet leuk. Maar gelukkig zie je hem weer!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:56

Ooh Berdien, wat rot dat je niet echt weet hoe hij erin staat. Kan me goed voorstellen dat dat gaat knagen als je zelf wel met iemand verder zou willen. Hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid en pakt t positief uit!

Ik moet vandaag ook weer een stapje zetten die ik niet zo makkelijk vind. Mn ex is papa geworden en ik ga op kraambezoek. Het contact is inmiddels wel weer goed tussen ons en met zn nieuwe vriendin kan ik ook prima overweg. Maar het is wel de eerste keer weer dat ik binnen stap in 'ons' huis met de nodige herinneringen. Heb er van de week al een x tranen om gelaten omdat ik t toch lastiger vind dan gedacht. En dan ben je inmiddels al 2,5 jaar verder.. vraag me soms af of dat ooit nog over gaat.