Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Ik kon dus mijn cadeau ophalen bij het pakketpunt!
[ [url=m/LPn3jw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super schattig ingepakt, dus heel voorzichtig open gemaakt. Zie daar een briefje en cadeaus!
[ [url=m/TX4Oba.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was een hint: premium classic coffee (of een andere volgorde van woorden). Waar het op slaat? Geen idee tot nu toe!
[ [url=m/0sOm7e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk al mijn cadeaus uitgepakt en ik ben er superblij mee! Vet leuk en bruikbaar! De nagellakjes zijn allemaal mooie neutrale kleuren (like!), notitieboekjes voor mijn chaos-hoofd, pennen, een boe en een customized hoefijzerKijk!
[ [url=m/ZTPfzI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar zien jullie daar de ultieme gift? Ik heb een UNICORN KLEURBOEK gekregen. Echt zo tof. Ik heb het gefilmd toen ik er in ging bladerenhttps://youtu.be/WZnLPrh3UR4. Je hoort hoe blij ik ben.. inderdaad als een klein kind hahaha!
Maar nu: ik heb geen idee wie mijn SS is met deze hint. Het hoefijzer zat verpakt in krantenpapier waar nieuws uit Hoorn/Enkhuizen/Blokker op stond. Dus ik heb hulp nodig
Thanks SS ik ben echt heel blij met je cadeaus en de moeite die je er in hebt gestoken!
JoviManoe schreef:Dyphusion ook jou SS heeft lekker ingepakt, wat mooi! verwacht dat mijn pup het ook zo gaat uitpakken mee haha!!