Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:Alja schreef:en? en? en?
kast weg
Gelukkig wel. Had ie ook nog eens alleen groot geld mee en ik bijna geen wisselgeld.
Heel bijzonder. Ze moesten een uur rijden, kast was 25,-. Vrij groot 3 deurs kleding kast. Met een fiat punto kwamen ze het ophalen![]()
Ben benieuwd hoe die thuis gaan komen
Christiene schreef:desi92 schreef:
Gelukkig wel. Had ie ook nog eens alleen groot geld mee en ik bijna geen wisselgeld.
Heel bijzonder. Ze moesten een uur rijden, kast was 25,-. Vrij groot 3 deurs kleding kast. Met een fiat punto kwamen ze het ophalen![]()
Ik heb een salontafel in een kleine auto zien gaan.. met twee personen. En een diepvriezer ook idem.. zijn vaak Mensen die het niet breed hebben denk ik en het dus maar zo doen.
Heb zelf een mega grote krabpaal in mijn kleine auto gekregen.. vraag maar niet hoe
desi92 schreef:Alja schreef:en? en? en?
kast weg
litilaura schreef:Owh nu ben ik een keer de rare verkoper... Voel me zo stom ik heb een partij kleertjes van een bepaald merk verkocht. Mijn dochtertje paste het goed met maat 74 dus heb het pakketje als maat 74 te koop gezet. Nu zegt de koper dat een aantal kleertjes maat 68 zijn. Heel stom maar het merk valt groot dus het was een oprechte fout van mij want heb het samen met andere 74 kleertjes uit haar kast gehaald. Wat moet ik hier nu mee behalve mijn excuses aanbieden? Ze kan de kleertjes trouwens zonder verlies weer doorverkopen want ze heeft het echt voor een spotprijs over kunnen kopen en het is een gewild merk.