Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_98 schreef:gohya schreef:
En waarom er eigenlijk weinig tot geen Homo's op voetbal zijn? er zullen er heus wel een paar tussen zitten,maar het grootste gros is echt geen homo.Miss. te grof voor ze? net als veel vrouwen het te grof vinden?
Zo zie je bij damesvoetbal weinig tot geen Meisje/meisje,maar bijna allemaal Jongen/meisje.
Dat laatste ben ik echt zeker niet met je eens. Zowel bij mijn vorige voetbalvereniging als bij mijn huidige vereniging is het echt voor 95% "meisjemeisjes". Net zoals de teams waar we tegen spelen, zijn zelden van die mannelijke figuren.
Zelf ben ik toch ook wel echt een "meisjesmeisje", afgezien van mijn hobby's
Smee__ schreef:Ik vraag me af waarom mensen in hemelsnaam hun hond meenemen naar de supermarkt en die vervolgens ervoor aan een paal oid vastknopen. Negen van de tien keer dat ik ze zie zitten bij de AH vlakbij dan zitten ze te janken/blaffen en/of de boel onder te pissen en te poepen. Waarom je hond niet heel even thuis laten, desnoods in de tuin ofzo?
MarlindeRooz schreef:Mijn hond is zo een die heel dramatisch jankt en vervolgens kijkt wie eten heeft. Vaak krijgt ze eten van mensen en halen mensen haar aan.Ik knoop haar dus altijd vast in een rustig hoekje.
Anders krijgt ze veel te veel eten.
Ze gaat dan eerst mee naar de markt, waar ze van de kaasboer een blokje kaas heeft. Dat vind ze zo leuk dat ze de hele tijd in de rij aan het trillen is van de spanning.Daarna gaat ze mee naar de groenteboer waar ze een mandarijntje krijgt.
Dan moet ze dus even bij de ingang van de Jumbo wachten. Omdat ik wil dat ze dat leert.
Esmee_98 schreef:SindyKaya schreef:En dan janken als hun hond 'gestolen' is
Wat een stomme opmerking dit..![]()
linnnh schreef:Ik heb vd week dat Bean Boozled spelletje gedaan met vieze en lekkere Jelly Beans. Ik vraag me echt af hoe die vieze smaken in zo'n snoepje worden gestopt...