Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:14

Gohya, ik denk niet dat het zozeer met grofheid te maken heeft, als met het feit dat de voetbalwereld volgens mij niet heel erg homovriendelijk is... kan me voorstellen dat je niet even lekker gaat voetballen als de spreekkoren waarbij jouw geaardheid als scheldwoord gebruikt wordt je om de oren vliegen, om maar een voorbeeld te noemen :=

RedRoses

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 23:11

Waarom is warme melk met Anijs goed voor je keel? Melk zorgt toch juist voor slijm, of klets ik nu uit mijn nek? >;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 23:22

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 00:06

Esmee_98 schreef:
gohya schreef:

En waarom er eigenlijk weinig tot geen Homo's op voetbal zijn? er zullen er heus wel een paar tussen zitten,maar het grootste gros is echt geen homo.Miss. te grof voor ze? net als veel vrouwen het te grof vinden?
Zo zie je bij damesvoetbal weinig tot geen Meisje/meisje,maar bijna allemaal Jongen/meisje.

Dat laatste ben ik echt zeker niet met je eens. Zowel bij mijn vorige voetbalvereniging als bij mijn huidige vereniging is het echt voor 95% "meisjemeisjes". Net zoals de teams waar we tegen spelen, zijn zelden van die mannelijke figuren.
Zelf ben ik toch ook wel echt een "meisjesmeisje", afgezien van mijn hobby's :')

Ik heb ruim 30 jaar gevoetbald in Eindhoven en Ermelo,en ik zag echt heel veel Meisje/jongen voetballen.Daarvan waren er ook best veel lesbische bij,vooral in de team's waarin ik speelde.Niet dat mij dat stoorde hoor,voor mij zijn ze allemaal gelijk,zeker met voetbal.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 00:15

Smee__ schreef:
Ik vraag me af waarom mensen in hemelsnaam hun hond meenemen naar de supermarkt en die vervolgens ervoor aan een paal oid vastknopen. Negen van de tien keer dat ik ze zie zitten bij de AH vlakbij dan zitten ze te janken/blaffen en/of de boel onder te pissen en te poepen. Waarom je hond niet heel even thuis laten, desnoods in de tuin ofzo? :?

Mijn hond is zo een die heel dramatisch jankt en vervolgens kijkt wie eten heeft. Vaak krijgt ze eten van mensen en halen mensen haar aan. :') Ik knoop haar dus altijd vast in een rustig hoekje. _O- Anders krijgt ze veel te veel eten.

Ze gaat dan eerst mee naar de markt, waar ze van de kaasboer een blokje kaas heeft. Dat vind ze zo leuk dat ze de hele tijd in de rij aan het trillen is van de spanning. :+ Daarna gaat ze mee naar de groenteboer waar ze een mandarijntje krijgt. :+ Dan moet ze dus even bij de ingang van de Jumbo wachten. Omdat ik wil dat ze dat leert. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 17:08

Waarom iemand een plas water te koop aanbied. En waarom iemand water zou kopen

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:06

Iedereen met een huis koopt in principe toch ook water? :p

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:12

Nou ja het staat er zo stom. Ik rij er met de bus langs en dan staat d'r een bord in het water met te koop:1100 m2 water

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:01

Ohh op die manier. Ik zou niet weten wat iemand daarmee zou willen/kunnen doen. Visvijver van maken, of bootjesverhuur?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:12

MarlindeRooz schreef:
Mijn hond is zo een die heel dramatisch jankt en vervolgens kijkt wie eten heeft. Vaak krijgt ze eten van mensen en halen mensen haar aan. :') Ik knoop haar dus altijd vast in een rustig hoekje. _O- Anders krijgt ze veel te veel eten.

Ze gaat dan eerst mee naar de markt, waar ze van de kaasboer een blokje kaas heeft. Dat vind ze zo leuk dat ze de hele tijd in de rij aan het trillen is van de spanning. :+ Daarna gaat ze mee naar de groenteboer waar ze een mandarijntje krijgt. :+ Dan moet ze dus even bij de ingang van de Jumbo wachten. Omdat ik wil dat ze dat leert. :')

Wat schattig! van je hondje bij de kaasboer. <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 20:22

Zal ik het mooier vertellen, ik was een keer mijn lijstje kwijt.
Toen keek de kaasboer naar mijn trillende jankende hond die bij het oogcontact helemaal gek werd... en zei;"een kilo jong belegen moet je hebben, moet je ook wat meenemen voor de buurvrouw?".

Mijn mama komt er elke week (niet altijd met hond) dus hij herkende mijn dramaqueen. Zo wist hij wat ik moest hebben haha.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:49

Esmee_98 schreef:
SindyKaya schreef:
En dan janken als hun hond 'gestolen' is :+

Wat een stomme opmerking dit.. :\

Inderdaad. Alsof een ander het recht heeft een hond te stelen omdat die even voor de winkel op zijn baas moet wachten pfff
Waarom zo hond-onvriendelijk? Ik zie ook wel eens honden die onrustig zijn maar "alles onder pissen en poepen" heb ik nog nooit meegemaakt en lijkt me wat overdreven. Je zou je ook af kunnen vragen waarom mensen zich met andermans hond denken te moeten bemoeien...

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:21

Waarom maken niet paardenmensen paardenmensen zo voor gek uit?(niet altijd, maar ik heb vaak als ik tegen een klasgenoot zeg dat ik een pony heb, dat het gelijk is van ohh die ligt bij mn patat, etc.) Ik bedoel, ik maak iemand die gek op voetbal is toch ook niet voor gek uit? Wat is dat dan met paarden? Of ben ik de enige die dit heeft :7

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:22

Nou ik grap ook vaak dat voetballers achter een dooie koe aanrennen.

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:28

Knert schreef:
Nou ik grap ook vaak dat voetballers achter een dooie koe aanrennen.

Oh, haha!

Maar over het algemeen zijn er meer vooroordelen over ruiters, toch? Komt dat omdat het met een dier is?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:40

Omdat veel ruiters er 'leuk' op reageren door in de verdediging te schieten? I dunno :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:42

Omdat het ook een raar idee is als je het van een afstandje bekijkt.

We betalen veel geld om op een dier te zitten en hem te leren rond te lopen met ons. Wat vaak met dwang / wijken voor druk gepaard gaat. :') Is ronduit sneu als je het zo bekijkt haha. Maar het is voor ons zo normaal dat we niet meer zo denken.

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:49

Ah duidelijk, bedankt!

En die verdediging inderdaad. Heeel herkenbaar. :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 23:54

Die blikken die ik kreeg toen ik zei dat ik betaalde voor m'n verzorgpaard :')

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:05

Zijn er regels voor bouw naast een woonwijk? Kwa begintijd in de ochtend? Hier is het al vanaf 6 uur feest met achteruitrijdende vrachtwagens en van die grote drilboren. ;(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:39

Voor zover ik weet is die tijd vanaf 7 uur s'morgens. Maar kan ondertussen ook veranderd zijn?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:47

Ik heb vd week dat Bean Boozled spelletje gedaan met vieze en lekkere Jelly Beans. Ik vraag me echt af hoe die vieze smaken in zo'n snoepje worden gestopt... :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:41

linnnh schreef:
Ik heb vd week dat Bean Boozled spelletje gedaan met vieze en lekkere Jelly Beans. Ik vraag me echt af hoe die vieze smaken in zo'n snoepje worden gestopt... :')

Die heb ik vorige week ook gedaan. Gatverdamme hahaha. Ik had hondevoer, verrot ei en stinkende sok. Die stinkende sok heb ik de hele avond nog geproefd, ondanks wat drinken/ eten. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:43

Oeh dit lijkt me zo leuk om te doen he. :') Zal eens zoeken waar je dat kan halen.. Leuk met kerst.. Ghehehe..

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 10:45

Ik raad het echt af :') Mocht je het toch écht graag willen doen, houd een emmer bij de hand :=