Zijn er meiden die ervaring hebben met Zara broeken? Ik ben vrij klein 1.60 en heb maatje 34. Twijfel erg of broeken van de Zara zullen passen (lengte?)
is het normaal dat je dr. Martens als ze net nieuw zijn, alleen aankrijgt met veel moeite?
Anoniem
Geplaatst: 18-11-15 18:20
Hele leuke schoenen Corien! Die groene laarsjes vind ik ook heel leuk en wil ik stiekem ook heel graag hebben, haha! Ben benieuwd naar een outfit foto.
En staat je goed Jordy! Mooie kleur van het shirtje. Zou wel een iets lichtere panty eronder aantrekken persoonlijk.
En ik ben ook 1.60 en heb maat 34/36 en pas de zara broeken perfect. Je hebt er langere en wat minder lange broeken en die minder lange broeken stoppen bij mij zelfs boven m'n enkel. Denk dat zara broeken juist lastiger zijn voor lange mensen.
Ik heb vandaag schandalig veel geld uitgegeven. De laarsjes die ik laatst wilde kopen bij Invito heb ik nu eindelijk gekocht. Ik was bij shoeline want een vriendin wou schoenen kopen, en daar hadden ze de schoenen en hier hadden ze ze wèl in mijn maat, dus meteen meegenomen haha. Daarnaast nog een hollister vest gekocht. Had vrijdag ook nog een broek gekocht bij Zara. Ga vanaf vandaag mezelf een maand een koopverbod geven, ben benieuwd, haha! Denk dat ik hier maar niet teveel moet gaan kijken de komende dagen.
Anoniem
Geplaatst: 18-11-15 18:20
LidyK97 schreef:
is het normaal dat je dr. Martens als ze net nieuw zijn, alleen aankrijgt met veel moeite?
Eh, ik had geen moeite met ze aantrekken. Ik moet ze wel altijd heel ver los veteren voordat ik ze aan en uit krijg.
In het begin kunnen ze wat strak zitten, maar de meeste jeans van Zara lopen behoorlijk uit tijdens het dragen, dus ik koop ze vaak vrij strak, zodat ze na een halve dag niet van m'n kont afzakken.
Heb net m'n laarsjes aan een uurtje aan, maar de zool aan de binnenkant bobbelt een beetje bij de linkerschoen.. heeft iemand dit wel eens gehad met schoenen? Heb geen tijd de komende tijd om terug te reizen naar Utrecht, dus denk dat ik van de week maar langs ga bij een schoenmaker, kijken of zij het kunnen lijmen of zo. Beetje jammerlijk wel, ik heb natuurlijk ook altijd zoveel geluk dat dat niet gebeurt in de winkel al.
Vind de outfit leuk Jordy! Zou alleen wel voor een dunnere panty gaan idd. Dan komt het allemaal net wat beter tot zn recht.
Zonde Rebec! Misschien even een mailtje sturen en wie weet kunnen ze een nieuw paar naar de winkel bij jou in de buurt sturen en kan je ze dan daar ruilen. Enne, zit er een hollister in utrecht? Slecht voor de portmonnee! Al had ik toevallig gister op de Abercrombie site gekeken en vind ik de collectie dit jaar wel minder dan normaal. Normaal wil ik altijd super veel hebben haha
Zag gister wel veel leuke jurkjes voor kerst op de esprit site! Hou wel van wat meer dat nette. Nelly heeft ook super veel leuks, komen veel jurkjes voorbij in het kerst topic, maar nelly is altijd zo kort Nou ben ik wel klein, maar heb toch liever wat langer. Kan je tenminste fatsoenlijk zitten en lopen en traplopen enz. Al had ik van de week dat rokje aan van de steps wat ik hier pas gepost had, maar men, daar kon ik dus echt niet mee fietsen Was maar goed dat mijn jas lekker lang was, want het was zo'n strak koker achtig rokje, wat dus enorm opkroop op de fiets, haha