Dat mijn vader weer boos wordt op me om helemaal niks en vervolgens mij ervan beschuldigt dat ik chagrijnig tegen hem doe. Dat ik een ontzettend k**cijfer terugheb terwijl ik dacht dat ik de toets wel redelijk gemaakt had. Mijn bijrijdpaard dat gewoon niet wilde luisteren en super irritant bezig was. Dat ik helemaal niks goed kan doen.
Dat mn schoen onder de kak zit, terwijl ik niet eens door gras/bosjes/whatever ben gelopen..... Oftewel, er lag n hondendrol midden op de stoep... lekker aso.
Eske_B
Geplaatst: 26-01-17 22:33
Dick van der Westerlake die bij op tv bij z'n spelshow puuzel zegt
Dat ik gister uien gesneden heb en ik die uien lucht niet van m'n vingers krijg.
Unicura zeep, en dan specifiek die ene die tegen geurtjes werkt. Die staat bij mij standaard in de keuken
Steeph
Geplaatst: 27-01-17 20:52
Aan dat ik de afgelopen 2 a 3 weken gewoon 0,0 mentale support van mijn vriend heb gehad terwijl ik dat nodig had, en dat hij nu een baan heeft gevonden waarbij de kans er dik in zit dat hij in de weekenden moet werken en ik fulltime ga stagelopen en hem dus alsnog amper ga zien, en dat hij komend weekend er dus wss wéér maar een dag is en ik er ondertussen een beetje klaar mee ben. Ohja. En ik wil gewoon een potje kei hard janken.
Aan alweer wekenlang opgesloten zitten op mijn kamer om van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat te studeren voor examens. Enige vrije momenten: douchen, eten, boodschappen doen en naar de universiteit fietsen om examens te maken. Liefde voor mijn studie.. (soms heel ver te zoeken)
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 29-01-17 16:15
Mijn profielwerkstukbegeleider die me net even een appje stuurt dat ze mijn bijbehorende praktische opdracht niet gezien heeft..
In die praktische opdracht zat overigens 20 uur werk en hij heeft twee dagen tentoongesteld gestaan in de school tijdens het profielwerkstukpresentatieweekend.. de belangstelling was groot blijkbaar. Ben diep teleurgesteld
Dat ik sinds gisteren na het hardlopen hoofdpijn heb en niet kan plaatsen waarom.
saabineex
Geplaatst: 30-01-17 14:17
Mandarijn schreef:
Scooter die ondanks dat het niet meer vriest nog steeds niet normaal start. Zo maar weer garage bellen.
Mij is ooit vertelt dat als de scooter "koud" is je een paar keer aan de gashendel moet draaien( als die uit is uiteraard). Er komt dan iets vrij waardoor hij makkelijker moet starten.