Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanelle14

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:04

Sh*t, ik bedenk met net dat ik mijn oude site als watermerk heb gebruikt op foto's die op m'n fb pagina staan. :')

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:07

Hoe installeer je een wordpress theme? Als ik naar tutorialfilmpjes kijken, dan zie ik een knopje met upload bij ze staan, maar die zie ik bij mij niet..

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:29

Zo ik heb weer even bijgelezen. Leuke blogs komen er voorbij!

Heel leuk geschreven over Modern Family; klinkt als een erg leuke serie!

Die shoplog was echt grappig! Hilarisch!

En dat interieur Joyce! Brr..! Goed dat je het er uit hebt gehaald; is het straks lekker fris als je het hebt vernieuwd. Ik ben benieuwd naar je volgende update!

Zag ook een hele mooie paarse lak van Opi voorbij komen. Wow!

Ik heb achter de schermen stiekem mijn persoonlijke blog al gemaakt. Na 2 jaar stuntelen met Paard&Lifestyle kost dat me gelukkig niet zoveel tijd meer. Het is toch empowered chick geworden :D Binnenkort hoop ik hem hier te kunnen laten zien. Nu nog even een paar teksten schrijven en een paar blogs schrijven zodat de website gevuld is. :)

Wat betreft views is het voor mij inderdaad wel wat anders. Met Paard&Lifestyle ligt mijn huidige record op ruim 6000 views voor een blog op 1 dag, maar bij mijn persoonlijk blog zal dat een heel ander verhaal zijn. En dat is ook prima, want daar is de insteek ook anders. Al moet ik wel oppassen dat ik toch niet bepaalde tactieken ga inzetten om meer views te kijken. Ik moet de lat niet hoog gaan leggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:44

Ik merk dat nu ik wat regelmatiger schrijf en ook wat meer bezig ben met promoten mijn blog echt een stuk beter bekeken wordt :j Grappig hoe dat op een of andere manier effect heeft op je kijkcijfers :P

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:47

Ik merk het nu ook Emma, ik ben sinds een week echt actief bezig met promoten en ik merk dat ik nu een heel stuk meer bezoekers heb en ik merk het ook aan adsense.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 00:31

Ik krijg ook heel wat meer views als ik actief comment op andere blogs met gelijkaardige onderwerpen. Echt promoten doe ik dan weer niet, hoogstens om de zoveel weken een keer op m'n facebook zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 00:34

Ik promoot mijn blog in een speciale Facebookgroep die daarvoor bedoeld is, als ik een nieuwe post online heb dan zet ik daar een linkje neer. Daar gaan mijn kijkcijfers erg van omhoog, en inderdaad het reageren op blogs met gelijkaardige onderwerpen. Als je een gezellige reactie achterlaat en niet alleen maar "neem ook eens een kijkje op mijn blog!" dan vinden mensen het alleen maar heel erg leuk. Vind het zelf ook super leuk om reacties te krijgen en neem dan ook altijd een kijkje op de blog van degene die gereageerd heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 01:42

Ik heb een vraagje voor mensen die er veel verstand van hebben of die al langer een blog op eigen domein hebben. Ik heb Adsense een tijdje geleden geactiveerd en geïnstalleerd en de eerste weken is dat helemaal prima gegaan. Nou ben ik vandaag van theme veranderd en nou laat hij hem ineens niet meer zien. Heb van alles geprobeerd, van het verwijderen en opnieuw toevoegen van een adsense advertentie blok op de adsense site zelf, tot het veranderen van mijn settings in de plugin die ik gebruik (gewoon die van Google zelf). Nou ben ik een beetje ten einde raad, want Adsense is erg praktisch voor het binnenhalen van inkomsten via mijn blog, ook al is het maar weinig. Iemand tips?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 07:21

Is dat serieus wat, dat adsense?

Als ik jou was zou ik ff een mail sturen naar de helpdesk! Of misschien hebben ze wel zo'n helpdesk chat, dat is ook altijd handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 09:27

Ik blog voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind en mijn onderwerp is niet echt voor iedereen interessant, maar het is altijd leuk als je merkt dat een bepaalde post veel kijkers heft :D

Recreation of BFF's mani

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 09:54

Mooi kleurtje DnT!

Ik maak dus helemaal geen gebruik van Adsense. Misschien eens overwegen, maar ik vind het niet zo mooi op de website staan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 10:21

Maar levert het ook echt wat op? Want dan wil ik het wel overwegen ;) Als het er lelijk uitziet (het zijn die blokken met advertenties toch?) en het levert ook bijna niets op, dan sla ik het liever over.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 12:39

Ik durf het nog niet te zeggen aangezien ik het zelf pas 4 dagen heb en het altijd wel een tijd duurt voor je wat binnen gaat krijgen. Hangt ook van je traffic af. Ik zit nu pas op de 2 euro haha

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:48

Ik ben wel nieuwsgierig, wil het wel eens proberen. Maar op mijn blog staat aangegeven dat hij niet in aanmerking komt voor Adsense. Dus ik wou me via de website van Adsense zelf aanmelden, maar die geeft aan dat het via Blogger moet (dus op de pagina waar ik het al had geprobeerd). Vervolgens wou ik Adsense een mail sturen, om te vragen wat de reden is dat mijn blog niet in aanmerking komt en wat de eisen zijn om wel in aanmerking te komen. Kan ik geen contact opnemen, omdat ik niet aangemeld ben bij Adsense *zucht* Vervolgens proberen in contact te komen met Blogger, maar heb nog steeds geen adres gevonden wat ik kan mailen. Soms zijn die grote sites zo complex en gebruiksonvriendelijk als je een specifieke vraag hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:26

Adsense moet je inderdaad aanvragen, en ik geloof dat als je dat via Blogger wilt doen dat je een minimaal aantal viewers per dag moet hebben. Als je het via Google zelf aanvraagt kijken ze ook eerst of je wel voldoet aan de eisen, duurt een paar dagen.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:26

Maar in 4 dagen 2 euro met hoeveel bezoek of kliks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:28

Ik ben achter de (intens domme) rede gekomen waardoor mijn ads niet zichtbaar waren op mijn site. Zowel Vriendje als ik hebben een adblocker _O-

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:51

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:54

Haha lekker typisch, ik helemaal in paniek omdat het maar niet wou lukken, gister helemaal gestrest gaan slapen... Heb ik gewoon een adblock _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:54

*gniffel*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:03

Emmaa_ schreef:
Adsense moet je inderdaad aanvragen, en ik geloof dat als je dat via Blogger wilt doen dat je een minimaal aantal viewers per dag moet hebben. Als je het via Google zelf aanvraagt kijken ze ook eerst of je wel voldoet aan de eisen, duurt een paar dagen.

Nee, het ligt niet aan de viewers. In nog geen maand tijd, heb ik al bijna net zoveel viewers gehad als in de hele periode op mijn webshop blog. En op mijn webshop blog kan ik het dus wel aanvragen....

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:20

connepon85 schreef:
Maar in 4 dagen 2 euro met hoeveel bezoek of kliks?

Ik zit tussen de 100 en 300 bezoekers per dag en heb nu 7 kliks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:52

Wow als je 2 euro hebt met 7 kliks dan heb je bij toeval erg dure advertenties gehad! Ik verdien ongeveer 3 cent per klik

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:16

Als ik even van mezelf uitga, zou ik met een klikpercentage van 3 procent en 3 cent per klik, er €27,- in de maand mee verdienen :+ Dan liever geen banner.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:17

Dat is toch niet interessant te noemen of bereken ik het verkeerd?