Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Lianne86 schreef:Staat er duidelijk "af te halen", en dan nog een mail krijgen met "kunt u het ook verzenden"... Liever niet.. (Gaat om een xbox en dan kan ik thuis even laten zien dat ie het gewoon doet etc.) ipv later klachten krijgen
Dus twijfel nog even wat ik hiermee ga doen... Gewoon verzenden kan ook.. aan de andere kant, het is 5 km omrijden van waar ik langskom
Dan zou ik dat aanbieden
Verzenden op eigen risico, maar dat je ook bereid bent er even mee langs te komen en 'm af te leveren.
Doe ik ook regelmatig en dan wordt over het algemeen zeer gewaardeerd !
Marjoow schreef:Shirley schreef:
Dan zou ik dat aanbieden
Verzenden op eigen risico, maar dat je ook bereid bent er even mee langs te komen en 'm af te leveren.
Doe ik ook regelmatig en dan wordt over het algemeen zeer gewaardeerd !
Wel tegen benzinevergoeding neem ik aan dan?
Kirsha schreef:Ik snap zijn probleem niet. Waarom koopt hij die points niet gewoon zelf dan?
Ghostattack schreef:Kirsha schreef:Ik snap zijn probleem niet. Waarom koopt hij die points niet gewoon zelf dan?
Zat ik me ook al af te vragen.. Als ik gewoon 24 euro overmaak, dan kan hij ze zelf kopen.
Maar hij wil per se die pointsRaar figuur. Ik koop die spullen wel gewoon nieuw denk ik, dan weet ik zeker dat ik het binnen krijg en dat het werkt