Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shea is ook niet zo'n grote schrijver.... Maar nou bellen we af en toe ook dus dan bepraat je ook wel dingen
geen geweldige klik, dan worden de brieven minder uitgebreid. Met B waren het brieven van minimaal vier kantjes, meestal vijf of zes. Record van zijn kant was 40+ kantjes
Maar toen zat hij in the hole dus had hij echt niks anders te doen
Mijn record was 12 kantjes, met mijn vorige pp.... Heb nu een grotere klik maar blijkbaar hebben we aan een half woord genoeg?
cool. ik ben nu foto's aan het uitzoeken en dan laat ik ze afdrukken. Vinden ze toch leuker dan op papier merk ik.
Straks als ik thuis ben maak ik nog zo'n envelopje voor hem
wat leuk zeg! 'mijn' John gaf ook aan supergraag de wereld te willen zien, dus ik ga denk ik of Jolanda naa-apen, of een folder in mekaar zetten of ook wat losse foto's van internet plukken en af en toe sturen! 
Hij heeft me gevraagd of ik hem en zijn zoontje in één foto wil photoshoppen, omdat-ie geen foto's heeft van hun samen, haha! Dat wil ik wel doen natuurlijk
Maar hij bracht me ook op een ander idee.
Vindt-ie vast leuk. Rianne11_42 schreef:wow, 40+ kantjes??!! Mijn god, middagtaak!

B vroeg een keer naar fietspaden in NL, dus daar een serie van gemaakt inclusief stoplichten. onkeltje schreef:Ik heb al meerdere malen hier bij jullie gespiekt.
Vind het knap dat jullie dit doen, maar waarom zijn jullie dit gaan doen?
En waarom met gevangenen zo ver weg? In nederland kun je er ook genoeg vinden toch?
Hoor het graag, heb er ook wel eens over nagedacht maar nooit echt de stap gezet.
Hebben jullie een relatie? wat vind hij dan hiervan?
onkeltje schreef:Vind het knap dat jullie dit doen, maar waarom zijn jullie dit gaan doen?
En waarom met gevangenen zo ver weg? In nederland kun je er ook genoeg vinden toch?
Hoor het graag, heb er ook wel eens over nagedacht maar nooit echt de stap gezet.
Hebben jullie een relatie? wat vind hij dan hiervan?
Ik heb zelf geen relatie. Vind mijn ene penpal wel superleuk maar ben even goed op mn plek gezet en ben nu met een jongen aan het appen. Het interesseert hem niet zoveel. Ik stuurde een foto van een brief met: ik heb post! Maar hij vroeg verder niet hoe en wat dus mocht hij meer willen weten vraagt hij het maar.
SpeechLess schreef:Stuurden jullie bij de eerste brief ook al foto's van jezelf mee?
Je merkt wel dat ze het fijn vinden om een beeld bij jou te hebben, en zelfs je huisdier hangen ze nog op aan de muur. :p onkeltje schreef:Hoe weet je dan als je een brief gaat schrijven of ze al een schrijver hebben of niet?
Heb je ze zelf uitgekozen of worden ze aan je "gekoppeld"?
, foto vanaf m'n paard op buitenrit and so on.