Is dat postief of niet? Hoe jullie reageren? Ik vind m maar... niet knap Hoe laat is de bekerfinale volgende week??
Naomi_Jortje schreef:Het is Oleguer ja Hij is van zwerver naar type 'iew' gegaan Hahah hij is en blijft iew Ajax is gewoon heel leuk
Marrjjollein schreef:Boilesen ook Volgens mij moet ik maar eens naar Denemarken Geloof me, niet alle Denen zijn zo leuk. Echt niet Niet leuk, maar wel heeel vriendelijk hebben wij gemerkt
Opstelling sc Heerenveen: Stuhr Ellegaard, Breuer, Kruiswijk, Gouweleeuw, Janmaat, Väyrynen, Haglund, Elm, Narsingh, Dost, Beerens.Huh, waarom weten zij dat al zo vroeg
Is toch altijd aan het eind van het seizoen? Ik ga zo nog ff de stad in, maar zorg er wel voor dat ik om half 3 klaar zit
Opstelling Ajax: Vermeer; VDWiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Anita, De Zeeuw, Eriksen; Sulejmani, De Jong, Ebecilio. #heeajaMounir op de bank dus. Zal hij niet leuk vinden, maar ik hoop toch dat hij een kwartiertje/20 minuten mag spelen
Het is pas 4 min bezig maar ik zie wel dat Ajax (eindelijk!) vanaf het begin druk zet, Heerenveen komt niet toe aan aanvallen