Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:33

Foaly schreef:
Bob in de salami draaien? :=

Maar in wat minder rigoureuze opties, plankje timmeren voor het gat waar hij zn poot doorheen steekt?

ja die salami heb ik Bob ook al meerdere keren voor gewaarschuwd. Maar mijn man wil Bob nog niet kwijt.

Plank zat ik ook aan te denken maar misschien met wat composiet hout dat het wel netjes en goed kan.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:34

Doodmoe maar niet gek als je al wakker ben vanaf 05.00 uur.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:40

@ pjer windbreekgaas? Wel een lastig probleem, ik zie helemaal voor me dat hij blijft hangen, bah.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:07

Vandaag bij boodschappen doen viel me iets op. Kaas in de aanbieding bij de Jumbo, twee stukken voor een tientje. Kijk eens goed naar de verschillende stukken en zie dat ze allemaal een normale vaste prijs per stuk van 6,49 hebben. Echter zijn ze niet allemaal hetzelfde gewicht >;) ene stuk 710 gram, andere stuk 650 en zelfs eentje van 350 gram.... hier vind ik wel wat van! _-:(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:22

cissy schreef:
Vandaag bij boodschappen doen viel me iets op. Kaas in de aanbieding bij de Jumbo, twee stukken voor een tientje. Kijk eens goed naar de verschillende stukken en zie dat ze allemaal een normale vaste prijs per stuk van 6,49 hebben. Echter zijn ze niet allemaal hetzelfde gewicht >;) ene stuk 710 gram, andere stuk 650 en zelfs eentje van 350 gram.... hier vind ik wel wat van! _-:(

Ik ook, ik neem altijd de zwaarste stukken, helemaal top

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:25

cissy schreef:

Wauw das slecht!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:32

pjer schreef:
hebben jullie misschien ideeën?
Onze Bob de Bouwer-paard, steekt regelmatig zijn voorpoot door de ijzeren hek-poort. Nou vind ik dat al een rot gewoonte, maar Bob heeft hoefijzers en ik ben bang dat hij zich een keer blesseert.
Ik zit te denken om dat hek dicht te maken, maar gaas lijkt me gevaarlijk ivm de ijzers. Extra schrikdraadje ervoor kan wel, maar ik moet er ook tig keer per dag door en Bob is lenig dus dat moet dan op een onhandige hoogte en van beide kanten van het hek (bij 3 a 4 hekken).
Bob is een eikel..

Ik zit een beetje aan zeil te denken maar dat ziet er natuurlijk niet uit en ik vraag me af of het wel Bob proof is.

Hebben jullie misschien nog een geniaal idee?

Bob is overigens ook rete slim dus ik hou mijn hart vast over wat hij hierna gaat bedenken.
Bob heet overigens Boris...

Ow zo eentje heb ik ook. Dat groene gaas is best stevig, maar trekken ze toch vrij makkelijk stuk. Misschien dat ervoor?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:34

Zilfstar schreef:
wyoming schreef:
Dochter is snel overprikkelt op school. Nu is haar vriendinnetje verplaatst naar een andere plek. En hebben ze niet hun 1ste, niet hun 2de maar 3de(?) keuze naast dochter gezet in de klas. (Dit vertelde de juf vanochtend zelf dat het niet hun eerste of tweede keuze was) Een jongetje waar ze iedere keer over klaagt dat hij haar uitscheld en pest. Dochter dus vandaag compleet overstuur uit school, nog even en ik krijg haar helemaal niet meer naar school. (Ik ga er van uit dat de juffen er een rede voor hebben waarom hij toch naast haar zit. Morgen hebben we toevallig al een gepland gesprek staan, maar dan gaan we het er ook nog wel even over hebben. En ook of ze een plan B hebben als dit het allemaal alleen maar erger maakt)

Hm dus ze halen een veilig persoon bij haar weg om haar op te zadelen met een absoluut onveilig persoon. Yeah ‘great succes!’ Mijn hemel. Hoop dat jullie morgen goed gesprek hebben hierover want dit soort keuzes snap ik echt niet

Nou idd wat een rare keuze. Je mag best op je strepen staan Wyoming.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 21:39

prompter schreef:
Mensen die over hun partner klagen op internet. Als ik dat over mezelf zou lezen, was het gelijk einde relatie. Praat met, en niet over elkaar, en al helemaal niet met wildvreemden.

De gemiddelde lezer pakt dan ook nog popcorn :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 22:22

prompter schreef:
Mensen die over hun partner klagen op internet. Als ik dat over mezelf zou lezen, was het gelijk einde relatie. Praat met, en niet over elkaar, en al helemaal niet met wildvreemden.

En dan vooral die vrouwen die het over hun man hebben die dingen doen die überhaupt einde relatie zouden betekenen, maar hem vervolgens wel gaan verdedigen in de reacties 8)7

Barstende koppijn. Kan niet eens hoesten.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 23:09

imaudy schreef:
pjer schreef:
hebben jullie misschien ideeën?
Onze Bob de Bouwer-paard, steekt regelmatig zijn voorpoot door de ijzeren hek-poort. Nou vind ik dat al een rot gewoonte, maar Bob heeft hoefijzers en ik ben bang dat hij zich een keer blesseert.
Ik zit te denken om dat hek dicht te maken, maar gaas lijkt me gevaarlijk ivm de ijzers. Extra schrikdraadje ervoor kan wel, maar ik moet er ook tig keer per dag door en Bob is lenig dus dat moet dan op een onhandige hoogte en van beide kanten van het hek (bij 3 a 4 hekken).
Bob is een eikel..

Ik zit een beetje aan zeil te denken maar dat ziet er natuurlijk niet uit en ik vraag me af of het wel Bob proof is.

Hebben jullie misschien nog een geniaal idee?

Bob is overigens ook rete slim dus ik hou mijn hart vast over wat hij hierna gaat bedenken.
Bob heet overigens Boris...

Ow zo eentje heb ik ook. Dat groene gaas is best stevig, maar trekken ze toch vrij makkelijk stuk. Misschien dat ervoor?

Ik heb nog wel wat van dat windbreekgaas van de action liggen, dat ga ik morgen eens proberen. goed idee!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 23:22

Dat 1 van de katten over de keukengordijnen plast. Alles ruikt naar kattenzeik. Morgen gaan de gordijnen weg en ik denk nu aan een douchegordijn voor het raam tegen de kou.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 06:44

Ik klaag ook wel eens over mijn partner hier...maar dat zijn dingen die hij ook weet en heus niet ernstig..
Zn gesnurk bijvoorbeeld :')

Ik ergerde me aan het feit dat de kleine klaarwakker was om 0400..
Oke gepoept..ja dan snap ik dat je niet meer slaapt..
Maarja papa uit bed...en willen kroelen...dan maar ff naar beneden.
En ze is daarna toen papa naar zn werk ging weer keurig in slaap gevallen en ik lig er nog even lekker naast <3

Zo fijn na een eerste werkweek, even wat langer kunnen liggen dan 0500/0600 :))

Een douchegordijn zal geen kou tegenhouden.
En een kat.plast niet zonder reden in huis. Voldoende bakken? Kat in orde? Geen blaasgruis oid?

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 07:18

Britta31 schreef:
Dat 1 van de katten over de keukengordijnen plast. Alles ruikt naar kattenzeik. Morgen gaan de gordijnen weg en ik denk nu aan een douchegordijn voor het raam tegen de kou.

Misschien komt er een buurkat in de vensterbank of tuin? Dan zou jouw kat zijn territorium kunnen afbakenen met het plassen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 08:11

Genoeg bakken, ze kunnen naar buiten als ze willen, geen vreemde katten. Ze gebruiken ook allemaal de bak.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 08:42

De regen. >;)
En ik heb slecht geslapen dus ik zit hier te knikkebollen op kantoor. :O

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 08:43

De kat van stal kwam paar dagen terug nat en kreupel aan. Omdat hij best wat pijn had hebben we hem metacam gegeven. Eergisteren dachten we 'als t morgen zo is nog dan naar de dierenarts'. En sindsdien is hij spoorloos. Ik ben bang dat hij of ergens weg gekropen is van de pijn of dat hij is gegrepen of gevallen omdat z'n pootje niet mee werkte. Hij is sinds een paar maanden tam gemaakt door ons en was geen dag weg. Ik hoop dat t z'n hormonen zijn en hij op zoek is naar vrouwtjes (we wilden hem in lente laten castreren) maar ben zo bang dat er wat is gebeurt met hem -O- :(

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 08:51

chagerijnig kind, geen idee waarom?? zal de leeftijd wel zijn vrees ik (11)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 08:58

Ach, wij zijn ook weleens chagrijnig zonder reden, toch?

Gelukkig weer een heel stuk beter dan gisteren. Mijn stem is nog weg, en ik heb straks online een meeting, dus dat gaat leuk worden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:04

Ik erger me aan het gemak waarmee de mens een dier van de hand doet, omdat de mens zo nodig een ander of nieuw dier wil. "'Met pijn in ons hart' :r zoeken we voor onze kat van 12 (of zelfs 18 jaar!!!!) een nieuw gouden mandje, omdat we sinds kort twee honden in huis erbij hebben. Onze kat ervaart daar stress van". Begin dan gewoon niet aan een nieuw huisdier of doe het nieuwe huisdier van de hand. Zo'n kat (in dit geval) heeft jarenlang lief en leed met je gedeeld, heeft zich jarenlang thuis gevoeld en moet nu wijken omdat het - al dan niet gezien de leeftijd - stress krijgt van een nieuw huisdier. 8)7 Of moet het weg omdat het vanwege de leeftijd meer medische zorg nodig heeft en dan is het makkelijker om gewoon met een nieuw dier te beginnen en deze weg te doen? Wat de reden ook is, een dier is geen wegwerpartikel. Wacht dan gewoon met een nieuw dier tot het huidige dier op een dag gaat hemelen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:06

Of wees ee eerlijk over...
Maar dan nog niet...niet voor een nieuw dier...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:07

Exact.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:09

Iets van een wimperhaartje in mijn oog. Ik kan hem niet zien, maar zeker wel voelen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:21

Dank jullie voor de lieve reacties! Het was inderdaad echt een super lieve en knuffelige kat. Vind het aan de ene kant fijn dat ze hem gelijk heeft laten inslapen want ik wil hem echt niet laten lijden maar als ik het had geweten was ik gelijk erheen gereden (1,5 uur rijden helaas). Had gewoon verwacht dat hij naar huis zou gaan en hij gewoon erg verkouden was maar helaas :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 09:45

Afgelopen zaterdag geparkeerd in Groningen. Betaald parkeren, dus Easypark aangezet. Klaar!

Nou nee want nu dikke boete ;( Direct Easypark erbij, had ik de oude auto er nog in staan ^) Godsamme. Ga wel bezwaar maken, €83 is echt veel geld.

En als de puber z’n fiets niet had laten stelen had ik niet die zaterdag naar Groningen gehoeven dus als het bezwaar niet gegrond wordt verklaard stuur ik hem een tikkie :')