Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Little_Gift schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ah ja knippen en plakken lukt mij wel. Maar snap dat het lastig is.

_O- mens erger je niet _O- :Y)

Moet je horen wie het zegt. :?

Je had je ook niet kunnen bemoeien met het feit hoe ernstig het is dat ik moet bloedprikken. Ik vind het namelijk bizar dat je oordeelt over een medische situatie waarvan je precies niks weet.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:13

Ik vond het een beetje overtrokken allemaal omdat je jezelf onnodig stress aanjaagt zo en dat voor niemand goed is maar hé, never mind, you do you hoor, als jij wil stressen, be my guest.

En joh, zeg dat dan gewoon dat dat je dwars zit ipv te schuilen achter een tip om zo te kunnen een steen gooien.
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op Gisteren, 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Kookaburra schreef:
Siggislief schreef:
Te vroeg op de afspraak bij de Tandarts...

Hoe vroeg is te vroeg? Ik ben altijd liever op tijd dan op net wel/niet op tijd ;) Voor de praktijk ook fijn, want mocht er bijvoorbeeld iemand te laat zijn, kunnen ze afspraken omwisselen ;)

Een halfuur :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:17

Siggislief schreef:
Siggislief schreef:
Te vroeg op de afspraak bij de Tandarts...

Dat wordt pas echt heel vervelend als de tandarts dan ook nog net uitloopt en je uur van afspraak alsmaar later schuift :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Little_Gift schreef:
Ik vond het een beetje overtrokken allemaal omdat je jezelf onnodig stress aanjaagt zo en dat voor niemand goed is maar hé, never mind, you do you hoor, als jij wil stressen, be my guest

Je weet niet eens waarvoor het is. Dus of het onnodig is dat bepaal ik zelf wel. :)

Daarbij is dit het ergernissentopic. Niet het topic om andermans medische problemen te beoordelen.
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op Gisteren, 19:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke informatie verwijderd

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:18

Little_Gift schreef:
Siggislief schreef:

Dat wordt pas echt heel vervelend als de tandarts dan ook nog net uitloopt en je uur van afspraak alsmaar later schuift :')

Heb ik een keertje gehad, denk dat ik er iets van 2,5 uur heb gezeten.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:19

MarlindeRooz schreef:
Je weet niet eens waarvoor het is. Dus of het onnodig is dat bepaal ik zelf wel. :)

Daarbij is dit het ergernissentopic. Niet het topic om andermans medische problemen te beoordelen.

En doooorrrrrr :=
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op Gisteren, 18:25, in het totaal 3 keer bewerkt

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:20

Siggislief schreef:
Little_Gift schreef:

Heb ik een keertje gehad, denk dat ik er iets van 2,5 uur heb gezeten.

Ow my.... Om gek van te worden ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:23

Little_Gift schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ah ja knippen en plakken lukt mij wel. Maar snap dat het lastig is.

_O- mens erger je niet _O- :Y)

Oh, dacht dat daar dit topic juist voor was :Y)
Laten we niet op elke ergernis een korrel zout leggen.

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Juist daarom vond ik hem toepasselijk hier, had er moeten bij zetten: pun intended _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Nou, ik ben blij dat jij er de lol van inziet, maar i vind het nogal banketstaaf dat er op deze manier wordt ingegaan op andermans ergernissen. Vooral als het om medische dingen gaat :n

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

denisesilver schreef:
Nou, ik ben blij dat jij er de lol van inziet, maar i vind het nogal banketstaaf dat er op deze manier wordt ingegaan op andermans ergernissen. Vooral als het om medische dingen gaat :n

Die reactie ging echter niet meer over de medische toestand hé, die ging over kunnen knippen en plakken en posts in 1 reactie plaatsen.

En het overige:

Ach ja, niet alles wat ik zeg te serieus nemen.
Vaak is het niet eens zo bedoeld als het geïnterpreteerd wordt.
Maar als men er natuurlijk van uit gaat dat het slecht bedoeld is, tja dan kan men zich heel vaak ergeren aan mij ja

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:45

Ik vind het sowieso ongepast (oké, dat is misschien een groot woord) om commentaar te hebben op andermans ergernissen. Ik wil hier gewoon even lekker klagen en zeuren, juist over die kleine dingetjes die gewoon even irritant zijn. Laat me ff lekker ventileren :')
Het 'gesprek' aan gaan is anders natuurlijk. En uitzondering daar gelaten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:51

Little_Gift schreef:
Ow my.... Om gek van te worden ;(

Er waren zieken dus alles moest via de Tandarts zelf ook de afspraken gemaakt worden.
Normaal is dat je bij de baliemedewerker kan melden en dat zij de afspraken plannen,
en dat kon niet op dat moment.

Ik kwam mijn vader ook nog tegen tijdens het wachten..hij moest een uur later.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Da's wel grappig haha zit je daar te wachten, komt je vader opeens binnen zo van "hé jij ook hier" _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Mijn reactie ging over de hele discussie, en wat Nyaleti aankaart. Soms worden er adviezen gegeven, of tegengas, en dat is fijn. Maar soms wordt er een wedstrijd ver pissen gehouden met ergernissen, en dat is onnodig.

En als jouw uitspraken stelselmatig gemisinterpreteerd worden, dan valt daar misschien aan te werken. Maar goed, dat is natuurlijk geheel aan jou.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:23

Kunnen we dan nu weer door met het oorspronkelijke topic misschien? :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:24

Zucht!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:29

Over het bloedprikken... Ik loop altijd gewoon binnen met labformulier in Zwijndrecht. Nog nooit hoeven wachten...

Alles komt goed mensen...ooit.. :')
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op Gisteren, 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:32

Hier ook niet Jolliegirl, maar hier is een groot gezondheidscentrum, dat zal niet in elk kleiner plaatsje aanwezig zijn.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:34

Ik heb mij geërgerd aan buren van drie straten verderop die menen dat ze van de rest van dorp kunnen verlangen dat men niet langer door hun straat rijdt.. echt.. hoe haal je het in je hoofd. Het gaat om een openbare, doorlopende weg. Heel bijzonder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

SophievdV schreef:
Ik heb mij geërgerd aan buren van drie straten verderop die menen dat ze van de rest van dorp kunnen verlangen dat men niet langer door hun straat rijdt.. echt.. hoe haal je het in je hoofd. Het gaat om een openbare, doorlopende weg. Heel bijzonder.

Heb je binnenkort een vrije dag? Samen met wat vrienden dan de hele dag rondjes rijden door die straat heen.

Hoe verzinnen mensen dit? _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

Dat ik echt een banketstaaf reactie kreeg van iemand die ik beschouw als een zeer goede vriendin en waarmee ik dacht een leuke vriendschap te hebben.

Maar die persoon besefte ook na een paar uur dat de sneer haar niet helemaal lekker zat want ik kreeg nog een bericht met volgende week spreken we even af en dan gaan we wel praten.

Ene kant van mij wil zeggen het is mij allemaal meer dan duidelijk zo. En aan de andere kant wil ik volwassen zijn en er naar luisteren. Maar met hoe ik mij nu voel zijn dit soort reacties zeker van mensen waarvan je dacht dat ze je zouden ondersteunen extra pijnlijk.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Het was niet mijn dag vandaag :(
Nog wel even op de kermis geweest, dat was wel leuk, ook knuffel gewonnen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:49

Zebrastreep schreef:
Dat ik echt een banketstaaf reactie kreeg van iemand die ik beschouw als een zeer goede vriendin en waarmee ik dacht een leuke vriendschap te hebben.

Maar die persoon besefte ook na een paar uur dat de sneer haar niet helemaal lekker zat want ik kreeg nog een bericht met volgende week spreken we even af en dan gaan we wel praten.

Ene kant van mij wil zeggen het is mij allemaal meer dan duidelijk zo. En aan de andere kant wil ik volwassen zijn en er naar luisteren. Maar met hoe ik mij nu voel zijn dit soort reacties zeker van mensen waarvan je dacht dat ze je zouden ondersteunen extra pijnlijk.

Je hebt alle recht om te melden dat praten uitgesteld moet worden tot na je herstel én dat je er dan op terug komt of je nog wil praten.