MyWishMax schreef:Ik heb 1 buurman die elke zaterdagavond zijn muziek zo hard zet dat ik mijn tv 3 keer zo hard moet zetten als normaal en dan nog steeds zijn muziek of de bas er doorheen hoor. En het is nog afgrijselijke muziek ook, van piratenzender tot hele oude Nederlandse nummers als dokter bernard...
En hij begint ergens tussen 20 en 22 ermee en stopt tussen 0 en 2 uur. Valt niet mee te praten ook en woningbouw doet er niks mee, want je moet het eerst zelf proberen door gesprek. Maar dit is niet het 1e en enige probleem met hem en praten heeft nog nooit wat opgelost.
Oh en in de zomer gooit hij diezelfde muziek overdag aan in zijn schuur op net zo'n aso volume waardoor ik of alles dicht houd om eigen muziek te kunnen horen, of me buiten loop te ergeren. Hij gooit het ook 's ochtends aan en laat het de hele dag aan, zelfs als hij zelf naar binnen is of ergens achter het huis in de moestuin en niet in de buurt van de schuur.
Hier doet de woningbouw ook weinig.
Ja de overlast noteren en een buurtbemiddeling is het enigste wat er uit hun komt.
En uit ervaring van andere buren die dit traject hebben gevolgt met een andere aso buur brengt dat ook geen zoden aan de dijk.
De politie komt heel vaak niet snachts als je ze belt i.v.m de drukte en hun bezetting.
Ik doe nu vaak meldingen via de flixi app en dan komt de handhaving langs en worden ze weer gewaarschuwd.
Dat helpt even wat dagen en dan begint hef weer.