Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 15:56

Berdien schreef:
Geen update over status pakket, blijkt dus bij het meest afschuwelijke pakketpunt in de stad te zijn afgeleverd. Kan ik daar straks weer heen. Waardeloos, want ik was gewoon thuis toen UPS langs kwam :x

https://www.sikkom.nl/actueel/Het-regen ... 57260.html

Dit heb ik vanochtend gelezen :7 Niet best als het zo moet.

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 16:02

Nu dus gewoon een maand verder en nog steeds geen tegemoetkoming vanuit 2 airlines.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 16:09

_San87_ schreef:
Sorry, maar ik geloof er echt geen hol van :). Dat bij de tramadol niet vermeld is dat je x-periode niet mag autorijden.

Geloof het dan maar wel
Want ook mijn huisarts schrijft die exacte combinatie van tramadol met ibuprofen voor mij voor terwijl hij weet dat ik vrachtwagenchauffeur ben en gastric bypass heb gehad.

Ik reageer er alleen zodanig heftig op dat ik 1 tablet heb genomen en nooit meer. Terwijl ik 2 weken ziek thuis zat. Ook mij is dit door niemand gemeld. Het is dat ik 48h niet geslapen heb van de jeuk dat ik zelf info erover ben gaan opzoeken.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 17:11

Telpeva schreef:
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens dat een andere arts ook prima is, als het een arts is die ook ervaring heeft en niet nog in opleiding is dan vind ik het wat anders maar ook hier kom je al snel terecht bij artsen in opleiding. Volkomen logisch dat die mensen hun werk ook moeten leren, maar ik heb er al meerdere slechte ervaringen mee en met de problemen die ik heb neem ik ook geen genoegen meer met een arts in opleiding.
Voor simpelere gezondheids issues vind ik het helemaal best en zou het mij ook aan mijn derrière roesten wie ik te spreken krijg, maar voor serieuze issues wil ik echt alleen mijn vaste huisarts.

Maar een arts in opleiding heeft al een diploma he. Die is al gewoon gecertificeerd arts maar moet nu nog leren hoe huisarts te zijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 17:28

3 limited editions LPs die ík super graag wil.
Alleen ik heb met mijzelf afgesproken om te gaan sparen, en heb geen ruimte meer in mijn bakken. 127 LPs zijn dan wel genoeg, het kan altijd meer. :=
Nú mijzelf overhalen om het toch wel te kopen haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 18:11

Themba schreef:
Moet zeggen uitstrijkje laat ik liever door een man doen dan een vrouw. In elk geval hier zijn de mannen daarin toch voorzichtiger ofzo.
Verder weinig voorkeur. Man of vrouw. Arts in opleiding ook prima. Weet nog dat ik met klachten bij de arts in opleiding kwam en die vertrouwde het niet en gelijk wat de hoofdarts gebeld. Soms zijn die in opleiding zelfs fijner. Die willen nog graag leren en gaan vaak dieper op zaken in en handelen sneller.

Dat kan ook idd nog en heb ik ook wel meegemaakt. Soms is het bijna beter, ja!

mijn ziekte is voor een normale huisarts al moeilijk, die moeten zich ook al extra inlezen en leren hoe met mijn lijf om te gaan, want de meeste kennen het niet of kennen enkel de naam. Dan maakt een arts in opleiding niet uit haha.

Behalve dat ik er dus 1 heb die mij al ruim 15 jaar begeleid hiermee en dus samen alles geleerd en uitgezocht. Die weet er meer vanaf als een standaard huisarts. Wel heel jammer dat ze stopt dus. Ze heeft het allemaal in mjjn dossier staan maar welke huisarts heeft er tijd om zoveel pagina's te lezen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 19:10

We hebben sinds een tijdje een nieuwe douche, maar die stond wat te laag naar mijn mening, maar ik kreeg het met geen mogelijkheid omhoog. Ik vergat het ook steeds aan Stefan te vragen.

Er zit wel een knopje op, maar die kun je niet indrukken. Blijkt nu dat je er aan moet draaien |(

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 19:40

fotolijstje schreef:
3 limited editions LPs die ík super graag wil.
Alleen ik heb met mijzelf afgesproken om te gaan sparen, en heb geen ruimte meer in mijn bakken. 127 LPs zijn dan wel genoeg, het kan altijd meer. :=
Nú mijzelf overhalen om het toch wel te kopen haha

Gewoon doen! Limited kom je daarna niet meer tegen of tegen een hele hoge prijs!
Je moet jezelf verwennen hoor

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 20:40

Niobe schreef:
TheNovelist schreef:
Ik 'vier' volgende week mijn verjaardag en heb een paar vrienden uitgenodigd. Maar nu vermoed ik dat mijn vriend iemand erbij heeft uitgenodigd, maar hij doet geheimzinnig. Hallo, ik wil gewoon weten wie er allemaal komt en niet voor een verrassing staan.

Nu ben ik ook nieuwsgierig

Bij mij geen verrassingsgasten vandaag, wel nog een mysterieus cadeau van mijn schoonmoeder schijnbaar, want die was nog niet geleverd. Maar “ik heb er over ongeveer een jaar pas iets aan”. Geen flauw idee!

Ik ben niet zwanger overigens.
Misschien is het een kerstboom :=

Ik had gelijk _O- _O- _O-

Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 20:44

Gemeente zegt te hebben doorgegeven aan leerlingvervoer dat zoon met individueel vervoer naar/van school moet. (Medische verklaring) Maar duurde 10 dagen voor we contact kregen met de gemeente. En de vervoerder zegt van niks te weten. Altijd leuk om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. -O-
Gemeente zou het nu wel weer oppakken en nog een keer doorgeven maar nog maar afwachten wanneer het dan gaat lopen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 20:49

Superleuk ding Niobe!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 20:55

Wat leuk Niobe. Is het een kerst kattenmandje?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 21:03

Ja, een kattenmandje inderdaad! Ik vind hem ook erg leuk :D

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 21:06

Niobe schreef:

Vind 'm echt leuk!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 21:38

Haha wat een leuk ding inderdaad !

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 21:53

Ze kunnen op werk soms ook helemaal niks oplossen pff. Ik ga denk ik ook mijn werktelefoon in die groep doen en mijn privételefoon eruit, ze zoeken het maar uit. Altijd dat appen voor diensten die je niet mag werken als ze verder niks overnemen, joe. :') Ik bedank even, ik heb elke maand al te vaak een ongezond werkrooster :evaw:

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 23:16

Op de FB pagina van katten die een huisje zoeken. Iemand wil een kater laten adopteren. Beestje is niet gecastreerd. Dat doen ze pas als iemand geïnteresseerd is.
Dus ze leggen het probleem van de kat met ballen bij de rest neer...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 23:58

Niobe schreef:

Hij is idd echt leuk!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 04:20

Ik kreeg het net voor elkaar mijzelf onder de aiolli te krijgen }:0 ik liet het vallen, deksel vloog eraf en alles kwam op mijn broek en voeten, slippers en vloer -O- dus nog een late douche moeten nemen, was moeten draaien en moeten schrobben pfff…

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 05:34

Hele dag zo ziek als hond
Hoesten voor kapot

Wie kan op de zetel slapen omdat de knarser zijn knars gebit weer niet indoet en ik dus elk half uur wakker word of zoals nu dus Gvdm blijf…
Want hij is op geen een manier wakker te krijgen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:08

Dat ik nu nieuwsgierig ben wie de gebande bokker is.
Die met zoveel topics nieuw binnen kwam. En of ze nu echt haar stuitje heeft gebroken of een dikke duim had.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:18

DuoPenotti schreef:
Dat ik nu nieuwsgierig ben wie de gebande bokker is.
Die met zoveel topics nieuw binnen kwam. En of ze nu echt haar stuitje heeft gebroken of een dikke duim had.

En nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:23

Is dat tegenwoordig wat nieuws, op de app van postnl staat alleen nog maar dat vandaag het pakket komt maar geen tijdvak. Irritant want nu weet ik niet wanneer het komt

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:26

fjordjes schreef:
Is dat tegenwoordig wat nieuws, op de app van postnl staat alleen nog maar dat vandaag het pakket komt maar geen tijdvak. Irritant want nu weet ik niet wanneer het komt

Kan zijn dat het pakket nog niet mee is met de bezorger en ze dus nog geen aflevervenster kunnen geven?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:35

fjordjes schreef:

Tijdvak komt zodra het pakket daadwerkelijk bij PostNL is.