Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 03:15

Extra vroeg op mogen staan voor 't werk -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 03:19

hagelslag schreef:
Extra vroeg op mogen staan voor 't werk -O-

Wow dat is wel heel vroeg. Hier wakker omdat een peuter in ons bed klom. Heerlijk hoe die dan weer gelijk vertrokken is en ik wakker lig…

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 03:41

:Z :O

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 06:57

Ik vind onweer best gezellig als ik binnen zit en er niet door heen hoef. :Y)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 07:00

Stomme poes met haar stomme epilepsie en de stomme medicatie die 2x per dag gegeven moet worden. En alle dingen die we hierdoor moeten afzeggen. En de stomme triggers voor de stomme epilepsie, waarvan we niet weten wat ze zijn..
En de stomme keuzes voor stomme onderzoeken met stomme kosten die daar aan hangen..
Of andere stomme keuzes die ik niet over mn hart kan verkrijgen..
Stom beest..
Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 07:37

Waar ik aan geërgerd heb, is deze ochtend al gebeurt. -O-

Ben een aantal weken (10 weken geleden) begonnen met iemand via mijn AB* en een collega van haar te gaan wandelen 1 x per week.
Alleen het lijkt net of er de ene afspraak naar de andere afspraak afgezegd word.
We hebben van de 10 weken nog maar 2 x gewandeld.
Zelf heb ik nog maar 1 x afgemeld ivm de Storm Poly en de rest zijn allemaal afmeldingen vanaf die gene zijn/haar kant.

Wou vorige week eigenlijk al melden dat ik stop met wandelen en het jammer vind,
alleen van mijn AB moest ik afwachten wat er vandaag gebeurde.

Helaas werd het voor vandaag ook weer afgemeld..

En daar erger ik mij aan. Aan al die afmeldingen.

Dus nu weer opzoek naar een 'Wandelmaatje'.

AB* = Ambulante Begeleiding.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 07:56

Ik erger mij even aan mijn baas. Hij heeft gisteren mijn loon overgemaakt, heel fijn. Alleen hebben we eindelijk weer een cao ( na 10 jaar)en daarin staat dat er per 1 juli 3% loonsverhoging is. En dat heeft hij dus niet erbij gedaan, of nou ja niet doorgegeven aan de boekhouder die de verloning maakt. Nu moet ik dus daar het gesprek over aan gaan, zo geen zin in. Ik ben daar zo slecht in

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 08:30

Aan mijn (inmiddels) ex beste vriend die zijn complete vriendengroep laat stikken voor zijn relatie. Hij gooit ons allemaal stuk voor stuk weg en vervolgens gaat hij zelf in de slachtofferrol zitten. Hij blijft ook maar roepen dat hij zo zielig is omdat hij zo weinig vrienden heeft. Hoe komt dat toch _-:(

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 08:51

Siersma schreef:
Ik erger mij even aan mijn baas. Hij heeft gisteren mijn loon overgemaakt, heel fijn. Alleen hebben we eindelijk weer een cao ( na 10 jaar)en daarin staat dat er per 1 juli 3% loonsverhoging is. En dat heeft hij dus niet erbij gedaan, of nou ja niet doorgegeven aan de boekhouder die de verloning maakt. Nu moet ik dus daar het gesprek over aan gaan, zo geen zin in. Ik ben daar zo slecht in

Volgens mij is dat omdat er nog maand beroep gedaan kan worden op de aanpassing. Na een maand storten ze dan voor twee maanden. Tenminste zo gaat dat bij mijn man.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 09:53

fleurtjeuh schreef:
Stomme poes met haar stomme epilepsie en de stomme medicatie die 2x per dag gegeven moet worden. En alle dingen die we hierdoor moeten afzeggen. En de stomme triggers voor de stomme epilepsie, waarvan we niet weten wat ze zijn..
En de stomme keuzes voor stomme onderzoeken met stomme kosten die daar aan hangen..
Stom beest..
[ [url=m/GJ1AqE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Altijd zo naar wanneer dieren wat gaan mankeren, leefden ze maar allemaal veel langer en bleven ze allemaal maar gezond.
Maar kijk dat nou liggen joh _O- wat een schatje!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 09:58

Hoest (en daardoor slecht slapen)
Droge hoest, kriebel hoest, vast zittende hoest.
Heb alle fases gehad afgelopen week.

Nu lijkt het eindelijk 'los te komen'.
Maar elke keer als ik ga liggen begint het opnieuw.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 10:02

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
Stom beest..
[ [url=m/GJ1AqE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Altijd zo naar wanneer dieren wat gaan mankeren, leefden ze maar allemaal veel langer en bleven ze allemaal maar gezond.
Maar kijk dat nou liggen joh _O- wat een schatje!

Ja t is een schatje <3
Hier was ze nog klein <3
Afbeelding

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 10:28

CupCakes_ schreef:
Ik vind onweer best gezellig als ik binnen zit en er niet door heen hoef. :Y)

Ik niet in een tent als er maar 2 sec tussen de bliksem en de donder zit en de knallen keihard door de bergen rollen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 10:34

Wat een liefje Fleurtjeuh <3 maar wat een lastige dingen zeg. Huisdieren zijn fantastisch maar als ze wat hebben.. :\

Mijn vriend heeft zijn zoon nu twee weken ivm de vakantieperiode en dat vind ik zooooo lang -O- Ben dol op het joch, maar vind twee weken mijn vriend een stuk minder zien echt superküt.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 10:46

Ik heb morgen een afspraak staan rondom het beleren van mijn paard, gaat het precies keihard regenen de hele dag en ik heb alleen een buitenbak. :')
Hopelijk verandert de voorspelling nog een beetje.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 10:49

Ja huisdieren zijn geweldig, maar als er wat mankeert is zo klote :(
Je wil ze zo graag helpen, maar ze kunnen je ook niet vertellen waar het eventueel pijn doet.
Of ze gewoon spierpijn heeft in haar achterpoot, of misschien toch krachtverlies...
We weten het gewoon niet.
We zullen nu eerst een paar dagen moeten afwachten hoe ze hersteld en dan knopen gaan doorhakken voor onderzoeken of niet.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:00

netjuh6 schreef:
Siersma schreef:

Volgens mij is dat omdat er nog maand beroep gedaan kan worden op de aanpassing. Na een maand storten ze dan voor twee maanden. Tenminste zo gaat dat bij mijn man.

Oh echt? Nou heb het bij hem neer gelegd en hij zou het opnemen met de boekhouder dus hoor het wel. Gaat om niks maar is toch geld waar ik voor gewerkt heb

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:02

Het onweert (met best pittige donder) en mijn hond is daar echt doodsbang voor. Er is alleen niemand thuis en ik heb geen mogelijkheid om nu direct naar huis te rijden.. Vind dit zo zo poedersuiker |(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:05

Sterkte hoor Fleurtjuh met je lieverd :knuffel:

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:25

De onderburen laten hun kleinkind met ietsopwielen door het huis scheuren dus ik hoor nu de hele tijd keihard rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x ^) Ga dat anders ff buiten doen? En als het niet rrrrrrrrrrrrrrrrr is dan is het wel een hoop ander gebonk en gedoe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:28

Mega brand op de Noordzee bij Ameland :x.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:35

Mensen die op hun LinkedIn berichten zetten die IMO niet zakelijk zijn. Het feit dat je een kind krijgt, met vakantie gaat of er iets niet lukt met je bank vind ik niet thuis horen op LinkedIn. Of ja.. thuis horen.. ik hoef het niet op m'n feed..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:40

Roosch schreef:
Mensen die op hun LinkedIn berichten zetten die IMO niet zakelijk zijn. Het feit dat je een kind krijgt, met vakantie gaat of er iets niet lukt met je bank vind ik niet thuis horen op LinkedIn. Of ja.. thuis horen.. ik hoef het niet op m'n feed..

Dit vind ik ook, daar is fb voor of insta… Teveel van die onzin block ik dan gewoon of zet ik op “ Hoef even geen feed van deze persoon te zien “

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:59

Aan hypocrisie.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:14

prompter schreef:
Aan hypocrisie.

Dit. En mensen die het moeilijk hebben nog even natrappen.