Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siersma schreef:Ik erger mij even aan mijn baas. Hij heeft gisteren mijn loon overgemaakt, heel fijn. Alleen hebben we eindelijk weer een cao ( na 10 jaar)en daarin staat dat er per 1 juli 3% loonsverhoging is. En dat heeft hij dus niet erbij gedaan, of nou ja niet doorgegeven aan de boekhouder die de verloning maakt. Nu moet ik dus daar het gesprek over aan gaan, zo geen zin in. Ik ben daar zo slecht in
fleurtjeuh schreef:Stomme poes met haar stomme epilepsie en de stomme medicatie die 2x per dag gegeven moet worden. En alle dingen die we hierdoor moeten afzeggen. En de stomme triggers voor de stomme epilepsie, waarvan we niet weten wat ze zijn..
En de stomme keuzes voor stomme onderzoeken met stomme kosten die daar aan hangen..
Of andere stomme keuzes die ik niet over mn hart kan verkrijgen..
Stom beest..
[ [url=m/GJ1AqE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:fleurtjeuh schreef:Stomme poes met haar stomme epilepsie en de stomme medicatie die 2x per dag gegeven moet worden. En alle dingen die we hierdoor moeten afzeggen. En de stomme triggers voor de stomme epilepsie, waarvan we niet weten wat ze zijn..
En de stomme keuzes voor stomme onderzoeken met stomme kosten die daar aan hangen..
Of andere stomme keuzes die ik niet over mn hart kan verkrijgen..
Stom beest..
[ [url=m/GJ1AqE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Altijd zo naar wanneer dieren wat gaan mankeren, leefden ze maar allemaal veel langer en bleven ze allemaal maar gezond.
Maar kijk dat nou liggen johwat een schatje!
netjuh6 schreef:Siersma schreef:Ik erger mij even aan mijn baas. Hij heeft gisteren mijn loon overgemaakt, heel fijn. Alleen hebben we eindelijk weer een cao ( na 10 jaar)en daarin staat dat er per 1 juli 3% loonsverhoging is. En dat heeft hij dus niet erbij gedaan, of nou ja niet doorgegeven aan de boekhouder die de verloning maakt. Nu moet ik dus daar het gesprek over aan gaan, zo geen zin in. Ik ben daar zo slecht in
Volgens mij is dat omdat er nog maand beroep gedaan kan worden op de aanpassing. Na een maand storten ze dan voor twee maanden. Tenminste zo gaat dat bij mijn man.
Roosch schreef:Mensen die op hun LinkedIn berichten zetten die IMO niet zakelijk zijn. Het feit dat je een kind krijgt, met vakantie gaat of er iets niet lukt met je bank vind ik niet thuis horen op LinkedIn. Of ja.. thuis horen.. ik hoef het niet op m'n feed..