Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colaaa schreef:Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!
Kaitlyn schreef:Ik zou mooi zeggen: "Doe de groetjes aan je vriendin/vrouw!" en dan zou het voor mij echt klaar zijn.
Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?
Ik ben zó blij dat ik niet meer aan het daten ben, ik lees hier zoveel herkenbare ellende..
Kaitlyn schreef:Ik zou mooi zeggen: "Doe de groetjes aan je vriendin/vrouw!" en dan zou het voor mij echt klaar zijn.
Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?
Ik ben zó blij dat ik niet meer aan het daten ben, ik lees hier zoveel herkenbare ellende..
Kaitlyn schreef:Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?
Rawr schreef:Kaitlyn schreef:Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?
Uh-huh. Maar ik ben wel een beetje klaar met dat horkerige gedrag en ga ze gewoon opvoeden.Moderatoropmerking:Prive communicatie verwijderd
Een eer... Who the fiets says that.
Anyway, heb weer gematcht met een aantal van de leukere likes op tinder, twee op bumble, deze donderdag een date met een lang lopende tindermatch en de 21ste weer een Breeze date. Deze week heb ik nog de luxe van tijd en dat is volgende week weer voorbij dus ik mag het er even druk mee hebben.
xsensibel schreef:Netjes appje hierboven! Je wilt niemand teleurstellen maar toch is duidelijkheid wel even fijn..
Ik ben nu sinds november aan het “daten” met een jongen.. We hebben het onwijs gezellig & heel veel contact. Maar hij is vrij onduidelijk.. Laat niet echt doorschemeren wat hij nou echt wilt.. Zit een beetje met zn eigen gevoel in de knoop heb ik het idee. Paar weken terug hebben we wat woorden gehad en daarna heb ik hem eventjes zn gang laten gaan. Kreeg na 1,5 dag al weer een belletje.. Ik heb veel geduld maar duidelijkheid is wel prettig.
Vorige week ben ik mee op date gevraagd & ben daarin gewoon eerlijk geweest naar hem. Maar dat vond hij dan weer niet zo’n leuk idee.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet hahaha.
Dat daten is maar drama hoor