Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 15:06

@Rawr pff... even een kort antwoord is altijd wel fijn. Ik heb daar ook een hekel aan om niks meer te zeggen. Zeg dan gewoon dat je het hierbij laat ofzo.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 15:10

Nou Rawr dat is onfatsoenlijk. Je kan ook zeggen ik heb mezelf bedacht.

Ik heb breeze een bericht gestuurd en volgens mij gaan ze het oplossen.

Maar als je nu al geen tijd voor een drankje hebt….ik heb een heel druk leven en dacht oeh ik kan pas zondag en dan volgend weekend nou blijkbaar is dat SNELLL.

Ik werk fulltime, eigen bedrijf na mn werk in de avond en weekenden. 2 paarden en vriendinnen. Maar tijd kan je maken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 15:42

Colaaa schreef:
Nou dat was het, ik vroeg gisteravond aan hem van goh hoe hij er instaat qua daten enzo, vroeg hij hoezo? En gezien ik van duidelijkheid hou, zei ik van ik hou van duidelijkheid. Ik ben naar huis gegaan, vanmorgen een appje van hem, ja hij ziet het toch niet zitten. En oke ik heb hem maar 3 keer gezien maar het valt me wel rouw op mijn dak. Gezien het voor mijn gevoel wél goed zat!

Dat heb je dus heel goed gedaan. Je zat blijkbaar op de reserve bank en was goed om te daten totdat hij een andere had gevonden. Nu kun je vooruit. Top!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 16:35

Ik denk dat je lastig de tijd van een ander in kan vullen? Ik werk onregelmatig, heb kinderen en daarnaast ook nog andere sociale verplichtingen. Ik date graag maar het is vaak wel even plannen en soms dus pas na een week of 2...

Rawr wat stom! Stuur dan gewoon een appje dat je het er bij laat. Toch jammer dat ze dit doet nadat je haar hebt kunnen beoordelen op Breeze. Fatsoen is echt ver te zoeken.

Ik vermoed dat de match waar ik al bijna een maand mee praat niet single is 8)7
We zouden vorige week afspreken maar hij was ziek. Kan gebeuren, half Nederland is ziek.

Op social media is weinig te vinden. Hij zou uit elkaar zijn, geen kinderen en tijdelijk weer terug zijn bij zijn ouders. Hij is wel wie hij zegt dat hij is verder, ik heb namelijk wel zijn werkprofiel gevonden. Vanmorgen hebben we even gefacetimed. Maar op de achtergrond zie ik dan toch weer dingen waarvan ik denk, hmmm dit ziet er niet uit als je ouderlijk huis. Waarom staat er een wiegje naast je bed := En zo stroken er wel meer dingen niet. Maar goed ik moet even gaan verzinnen wat ik hier mee doe, speel ik het spelletje mee, confronteer ik hem of kap ik in een keer alles af.

Wat is 30+ een poedersuiker generatie om te daten.

Match 2 ben ik al meerdere keren in mijn 4 jaar durende tinder carrière tegengekomen maar kwam steeds niet van afspreken. Nu had ik dacht ik wel een okee gesprek. Maar dan out of de blue weer halve tot hele naaktfoto's... Ik heb daar zo geen behoefte aan van een random iemand die ik nog nooit heb gezien. Dat ook aangeven. En maar blijven zeggen dat het nu mijn beurt is... Die heeft ook een billboard, niet eens meer een gewoon bord, voor z'n kop.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 17:02

Dat zijn inderdaad wel dingen om vraagtekens bij te hebben kaygee..
Over daten kan ik nog niet veel zeggen. Pas sinds 2 maanden op tinder.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 17:05

Oeh, wat een verhalen weer..

Idd Zonnetje, tijd kan je maken als je wil.
Goed gedaan Colaaa, wel balen dat je gevoel wat anders zei..
En klinkt ook een beetje dubieus kaygee!

Hier nog steeds helemaal gelukkig, heb gister zijn huissleutel gekregen <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 18:44

Kaygee: maar ik ga geen mensen swipen als ik weet dat ik de komende weken geen tijd heb. Daarbij waren het mannen zonder kinderen. Als je weet dat je gaat reizen voor 2-3 maanden swipe je niet. En pas tijd hebben over 4 weken terwijl je bij me om de hoek woont vind ik ook maar vreemd. Zegt dan ook iets over je toekomstige agenda.

Ik kan als ik door plan nooit tijd hebben maar als je wil daten zal je ergens moeten schipperen.

Wbt het wiegje klinkt ook verdacht maar lastig. Ik zou hem gewoon confronteren.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 00:30

We mogen daar gelukkig anders over denken.

Ik denk dat z'n geweten al begint te knagen. Hij gaat op wintersport morgen, hij zei met werk maar zag 2 paar ski's liggen dus ik vermoed met zijn gezinnetje. Hij gaf aan zich op zijn "vakantie" te willen focussen deze week dus niet veel op de app zou zitten.

Iets in mij wil hem toch laten weten dat ik niet achterlijk ben. Maar ik laat het maar lekker zo.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 01:49

Ik zou dat dus wel benoemen, dat je niet achterlijk bent. Anders is het wel heel makkelijk voor hem. Hem even laten weten dat je dit door hebt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 11:52

Ja joh ik zou zeggen veel plezier met je gezin ofzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 11:57

Ik zou m idd ook een fijne vakantie met zijn gezin/vrouw/vriendin wensen en er verder geen woorden meer aan vuil maken..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 12:01

Ik geloof zomaar dat het meerendeel van de zogenaamde singlemannen helemaal niet single is.
Ik trek dat zo slecht. Zeg dan gewoon dat je een relatie hebt en op zoek bent naar spanning/afleiding/seks of whatever. Daar zou ik nog meer respect voor hebben dan dat gelieg en gedraai.

Wiegje naast het bed is wel vreemd inderdaad bij je ouders maar het zou kunnen als ze oppassen op een kleinkind natuurlijk. 2 paar ski’s zou ook nog kunnen als je een reservepaar meeneemt voor een collega.
Ik zou het gewoon vragen en als er geen bevredigend antwoord komt dan weet je genoeg. Of het is een goede leugenaar, dat kan ook. Die heb ik helaas genoeg ontmoet.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 01:08

Ik heb na 7 weken tinder eraf gekiept. Kansloze bedoeling en je bent enorm veel schermtijd ermee kwijt. Ongezond. Ik houd het even bij breeze. Kijken wat dat brengt en anders niks.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:24

Ik zou mooi zeggen: "Doe de groetjes aan je vriendin/vrouw!" en dan zou het voor mij echt klaar zijn.

Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?

Ik ben zó blij dat ik niet meer aan het daten ben, ik lees hier zoveel herkenbare ellende..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:32

Kaitlyn schreef:
Ik zou mooi zeggen: "Doe de groetjes aan je vriendin/vrouw!" en dan zou het voor mij echt klaar zijn.

Rawr, wat een klote actie van haar zeg. Een beetje fatsoen om te zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht, en ik vond het gezellig maar van mij mag het hierbij blijven" is toch niet teveel gevraagd?

Ik ben zó blij dat ik niet meer aan het daten ben, ik lees hier zoveel herkenbare ellende..

Precies... (meelezer hier). Hier inmiddels bijna 7 maanden onderweg alweer. Die date-ellende kan ik missen als kiespijn.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 11:24

Kaitlyn schreef:

Precies. Zo herkenbaar . Er is in al die jaren te weinig veranderd. Zo zonde.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:57

Kaitlyn schreef:

Uh-huh. Maar ik ben wel een beetje klaar met dat horkerige gedrag en ga ze gewoon opvoeden.

Moderatoropmerking:
Prive communicatie verwijderd

Een eer... Who the fiets says that. :')

Anyway, heb weer gematcht met een aantal van de leukere likes op tinder, twee op bumble, deze donderdag een date met een lang lopende tindermatch en de 21ste weer een Breeze date. Deze week heb ik nog de luxe van tijd en dat is volgende week weer voorbij dus ik mag het er even druk mee hebben. :)
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 13-02-24 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privé communicatie verwijderd

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:59

Goed van je!! En inderdaad een eer…..hahaha. Breeze geeft me nog geen leuke voorstellen. We wachten rustig af.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:00

Heb je trouwens echt perfect verwoord!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:27

Netjes appje hierboven! Je wilt niemand teleurstellen maar toch is duidelijkheid wel even fijn..

Ik ben nu sinds november aan het “daten” met een jongen.. We hebben het onwijs gezellig & heel veel contact. Maar hij is vrij onduidelijk.. Laat niet echt doorschemeren wat hij nou echt wilt.. Zit een beetje met zn eigen gevoel in de knoop heb ik het idee. Paar weken terug hebben we wat woorden gehad en daarna heb ik hem eventjes zn gang laten gaan. Kreeg na 1,5 dag al weer een belletje.. Ik heb veel geduld maar duidelijkheid is wel prettig.

Vorige week ben ik mee op date gevraagd & ben daarin gewoon eerlijk geweest naar hem. Maar dat vond hij dan weer niet zo’n leuk idee.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet hahaha.

Dat daten is maar drama hoor :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 08:57

Net appje Rawr!

xsensibel, wat wil jij met die jongen die zo vaag doet? Ik vind het best een rode vlag dat ie niet weet wat ie wil. Eigenlijk weet ie het dan best wel, maar wil je niet kwijt zoals het nu is.. Ik zou lekker met die andere jongen gaan daten :j

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 09:11

Dat heb je netjes verwoord Rawr!

Lastig xsensibel,misschien toch eens een goed gesprek aangaan met hem en duidelijk zeggen wat je dwarszit. Mocht daar niks uitkomen dan gewoon laten gaan en hem laten voor wat het is..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 09:13

Een eer :'). Die heb ik ook eerder gehoord. Ik snap haar ook niet helemaal hoor. Ze zegt dat ze je knap vind maar voelt geen aantrekkingskracht. Ik snap dat dat niet het zelfde is uiteraard. Maar in combinatie met al het andere wat ze omschrijft rijmt het gewoon niet helemaal. Volgens mij is zij gewoon opzoek naar een vlam in de pan vuurwerk, noem het en bied jij haar dat niet onmiddellijk.

Nouja. Haar verlies. Het klinkt alsof je voldoende andere leuke dates op de planning hebt staan!

@xsensibel. Je bent al sinds november met iemand aan het daten, niet exclusief en hij weet nog steeds niet wat hij wilt, maar heeft er wel een probleem mee als jij met iemand anders op date gaat?

Je bent al 4, vier! maanden aan het daten met hem ?!?!?!?!?!? Dumpen die handel. Dit schreeeeeuuuuuwwwwwt situationship! Hij weet wel wat hij wilt, hij wilt het alleen niet met jou en houdt jou op de backburner voor een gezellige tijd omdat hij niet alleen wilt zijn.

Lekker met die andere man op date gaan en die van november dumpen.

https://vm.tiktok.com/ZIJnacG3J/

Ik ben inmiddels dik een maand aan het daten met iemand en dat gaat heel rustig aan en goed! De eerste maand hebben we elkaar maar 1x per week gezien en rustig aan zijn we dat nu aan het opvoeren. Hij verwend mij enorm. Langzaam maar zeker worden we steeds meer comfortabel bij elkaar. De aantrekkingskracht neemt ook gestaag toe ( *\o/* geen vlam in de pan deze keer) en daardoor de intimiteit ook langzaam aan. Het is tot nu toe allemaal nog heel braaf en dat vind ik eigenlijk heel fijn! We krijgen daardoor allebij echt de tijd om elkaar te leren kennen en te zien en voelen of wij beide dit wat vinden of niet. Hij heeft voor woensdag wat geregeld. Ik ben heeeeeel benieuwd.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 09:16

Als ze echt iets serieus willen dan melden ze dat wel en laten ze dat blijken, zeker binnen 3 a 4 maanden,
stellen je voor aan vrienden en familie en ondernemen leuke dingen met je.
Zo niet, move on :Y) dan ben je alleen leuk tijdverdrijf...

Mooi zo Rawr, opvoeden ~~}> respect is voortaan ver te zoeken, echt onbeschoft om niets meer te laten horen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 09:44

Rawr schreef:
Kaitlyn schreef:

Uh-huh. Maar ik ben wel een beetje klaar met dat horkerige gedrag en ga ze gewoon opvoeden.

Moderatoropmerking:
Prive communicatie verwijderd

Een eer... Who the fiets says that. :')

Anyway, heb weer gematcht met een aantal van de leukere likes op tinder, twee op bumble, deze donderdag een date met een lang lopende tindermatch en de 21ste weer een Breeze date. Deze week heb ik nog de luxe van tijd en dat is volgende week weer voorbij dus ik mag het er even druk mee hebben. :)

Heel net appje, maar zo jammer dat je er zelf dan al over moet beginnen. Maar door naar de volgende, die hele leuke meid is echt ergens voor jou! :))

xsensibel schreef:
Netjes appje hierboven! Je wilt niemand teleurstellen maar toch is duidelijkheid wel even fijn..

Ik ben nu sinds november aan het “daten” met een jongen.. We hebben het onwijs gezellig & heel veel contact. Maar hij is vrij onduidelijk.. Laat niet echt doorschemeren wat hij nou echt wilt.. Zit een beetje met zn eigen gevoel in de knoop heb ik het idee. Paar weken terug hebben we wat woorden gehad en daarna heb ik hem eventjes zn gang laten gaan. Kreeg na 1,5 dag al weer een belletje.. Ik heb veel geduld maar duidelijkheid is wel prettig.

Vorige week ben ik mee op date gevraagd & ben daarin gewoon eerlijk geweest naar hem. Maar dat vond hij dan weer niet zo’n leuk idee.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet hahaha.

Dat daten is maar drama hoor :Y)

Hier krijg ik ook een red flags gevoel bij ja. Dat je dat met 1/1.5 maand nog zo voelt oké, maar na 3/4 maanden moet je toch wel weten hoe het ervoor staat. Dat zijn voor mijn gevoel altijd van die mannen die zich niet willen binden, of jou niet leuk genoeg vinden, maar wacht op wat leukers/beters en je dan zo aan de kant schuiven.

Peelie, dat klinkt echt heel leuk!