Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 08:26

Ik had een vragenlijst die ik moest maken. En 1 van de vragen was “hoe vaak had u in de afgelopen maand het gevoel dat deze samenleving beter wordt voor mensen”.

Uuuuuuuhm even op nos.nl kijken hoor… NOPE

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 08:29

Zulke vermoeide en pijnlijke ogen, sinds gistermiddag al :( slapen heeft niet geholpen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 08:43

fotolijstje schreef:
Ik heb niet genoeg saldo op mijn bankpas en im moet opeens stallingkosten betalen van mijn fiets -O- -O-

Is het gelukt?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:14

saskiaojan schreef:
fotolijstje schreef:
Ik heb niet genoeg saldo op mijn bankpas en im moet opeens stallingkosten betalen van mijn fiets -O- -O-

Is het gelukt?

Ja! Ik hoefde niet te betalen wat wel raar is maar oke :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:20

Wakker gelegen van 05.00 t/m 07.00 uur. Zo schiet het ook niet op om te herstellen. :=

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 09:56

Schuur_ schreef:
Aan mezelf. Op een paar weken tijd is mijn hele wereld op zijn kop gezet door mijn vriend die toch niet samen verder wil omdat hij geen gevoelens heeft voor mij.

Dus nu op zoek naar een huis voor me alleen maar vooral keuzestress! De wereld ligt weer open en ik weet niet wat ik wil. Toch naar het buitenland? Maar wat doen daar? Toch starten met de opleiding hondeninstructeur zoals ik van plan was?

Pfff, de onzekerheid en twijfel brengen me weer helemaal van mijn voeten. Ik zou willen dat ik ook zo een persoon was die gewoon een duidelijk doel heeft en daar naartoe kan werken. Of dat ik het lef heb om gewoon op Facebook een oproep te plaatsen of een jachthondtrainer in het buitenland niet iemand in dienst wil nemen om te helpen ofzo.

Geef jezelf even tijd. Zoals je schreef, staat je wereld op zijn kop. Dat komt helemaal goed, weet oma uit ervaring, maar je hoeft nu nog geen ingrijpende beslissingen te nemen. Plek om te wonen en dan rustig nadenken wat je wilt. Daarnaast: wat je ook besluit, het hoeft niet definitief te zijn. En je kunt ook al je dromen na elkaar waarmaken. Dus naar het buitenland en daarna hondeninstructeur, of andersom, of tegelijk. Zou dat idee je keuze iets makkelijker maken? Hoe dan ook, stap voor stap!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 10:10

Gisteren lactose gegeten en nu nog steeds last. Waarom doe ik het ook steeds. :=

(het was wel heeeeel lekker)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:33

Veel rondom autorijles ging mis vandaag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:39

Fysio oefening niet eens ten einde kunnen brengen door de pijn in mijn rechter been -O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:06

Dat het bedrijf waar ik vorig seizoen voor heb gewerkt doen alsof ze mij een super goed aanbod hebben gedaan, maar ik nu met een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf erachter kom dat dat echt een flut bod was :') keuze is vrij makkelijk gemaakt om het zo maar te zeggen.. ik had graag weer voor hun gewerkt, maar dit verschil is veel te groot

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:29

Dropneus95 schreef:
Dat het bedrijf waar ik vorig seizoen voor heb gewerkt doen alsof ze mij een super goed aanbod hebben gedaan, maar ik nu met een sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf erachter kom dat dat echt een flut bod was :') keuze is vrij makkelijk gemaakt om het zo maar te zeggen.. ik had graag weer voor hun gewerkt, maar dit verschil is veel te groot

Aangeven dat er een veel beter aanbod ligt en vragen of ze een beter aanbod willen doen. :D

Ik erger me aan de bouwwerkzaamheden naast mijn kantoor. Vanaf vanochtend 07.00 worden er al heipalen de grond in geslagen. Ik kan me er zo slecht door concentreren. :roll:

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:47

Lau07 schreef:
Dropneus95 schreef:

Aangeven dat er een veel beter aanbod ligt en vragen of ze een beter aanbod willen doen. :D

Ja, maar dan moeten ze wel heel veel meer bieden. Hun plangebieden liggen voor mij vaak een uurt rijden vanuit huis (reistijd krijg je betaald), met deze benzine prijzen is dat echt niet leuk meer..

Om even als voorbeeld te geven.
Voorjaar kreeg ik €14 per uur. Dit jaar hebben ze al aangegeven dat ze mij €16 per uur kunnen bieden.
Ander bedrijf heeft plangebieden net een half uurtje hiervandaan. Zij willen mij bijna €19 per uur bieden en de rest van de omstandigheden zijn ook veel beter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:59

"Als minions dit project (i.e. de opening van een nieuwe locatie) al een jaar van tevoren mis zien gaan, waarom kan management dat dan niet?" "O, management ziet het wel, maar die hopen gewoon dat het zich allemaal wel vanzelf oplost." Tijd om management de zak te geven, denk ik dan zo. :evaw: En vervolgens zit een van de directieleden als een klein kind te mokken en krijgt hij links en rechts driftbuien, dat ik denk: tja vriend, dit heb je aan jezelf te danken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 15:08

Elektrische fiets stuk. Kabelbreuk :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 15:25

Dropneus95 schreef:
Ja, maar dan moeten ze wel heel veel meer bieden. Hun plangebieden liggen voor mij vaak een uurt rijden vanuit huis (reistijd krijg je betaald), met deze benzine prijzen is dat echt niet leuk meer..

Om even als voorbeeld te geven.
Voorjaar kreeg ik €14 per uur. Dit jaar hebben ze al aangegeven dat ze mij €16 per uur kunnen bieden.
Ander bedrijf heeft plangebieden net een half uurtje hiervandaan. Zij willen mij bijna €19 per uur bieden en de rest van de omstandigheden zijn ook veel beter :')

Dan is de keuze niet moeilijk denk ik zo. Zou dan ook niet meer verder kijken voor tegen aanbod. :j

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 15:25

Lau07 schreef:

Ik erger me aan de bouwwerkzaamheden naast mijn kantoor. Vanaf vanochtend 07.00 worden er al heipalen de grond in geslagen. Ik kan me er zo slecht door concentreren. :roll:

haha ik werkte vroeger bij een heibedrijf en ik kon me zo ergeren aan mensen die bijvoorbeeld uit het raam naar mijn collega's stonden te schreeuwen dat wij teveel lawaai maakten. Wij werden ook maar ingehuurd door veelal grote bouwaannemers die vervolgens vergaten om de buurt te informeren :) Maar ik snap het wel hoor, het gedreun van de funderingsmchines draagt ook gewoon ver qua geluid.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:15

Dat ik dacht dat het net-gekochte elmo-knuffeltje wel zou blijven liggen onder de regenhoes van de buggy. Niet dus, als ik terug zou lopen vind ik hem vast, maar ranzig. Nu wil ik een nieuwe kopen, was maar 3€. Maar dat vind ik ook stom, want dochter hecht er weinig waarde aan. Waarom ben ik zo ingewikkeld :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:33

Mensen in de stilte coupe die hun telefoon op geluid laten staan, dus dat je de hele tijd en plingeltje hoort als er weer een bericht binnen komt. Ik ga met een reden in de stilte coupe zitten >;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:33

Schrik me rot, ik was eventjes weg in mijn gedachten en opeens komt er een hand voor me gezicht.
Was de conducteur die mijn OV moest checken :')
Schaam me kapot nu

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:36

Mijn fjord is met haar volle gewicht op mijn dikke teen geland #)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:27

Ongeduldige mensen die gelijk beginnen te toeteren omdat mijn auto afsloeg.

Hopelijk was mijn handgebaar wel even genoeg :') mevrouw kreeg gelijk karma want het stoplicht ging voor haar mooi op rood.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:43

Waarom bestaan er mensen die dit soort dingen doen? ;(
Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:53

pfffff jatten is altijd laf, maar dit is laffer dan laf....hoop dat karma daar een keer een tikje uit gaat delen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:04

Triest.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:20

Arme chauffeur.
Hopelijk vindt karma de dief.

Tijdje geleden een brief gekregen van Liander dat ze woensdag 2 maart tussen 830-1200 uur destroom afsluiten.
Vandaag om 1200 uur, he geen stroom.
Hopelijk zijn ze klaar en zitten we morgen niet weer zonder stroom.