Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:Wat komen er weer super leuke pakketten voorbij
M_D_H schreef:Secret Santa Hints
@Donna, jouw Santa bied zijn of haar excuses aan voor het feit dat ze het schijnbaar heel moeilijk voor je maakt...
Je kan 3 woorden maken met de letters die je hebt ontvangen. Daar is je Santa dit jaar geweest. Het was er heel mooi en het is geen Nederland.
Nu ik officieel afgevallen ben als Santa van Donna, mag ik dan wel een beetje meepuzzelen?
Als ik het goed heb verzameld heb je:
CMLMITNO
134369
AEHINST
hooi
Kennelijk is het halve topic op vakantie geweest waarvan een heel aantal geen bestemming heeft aangegeven. Althans, in dit topic. Misschien in het kippenhok wel, maar daar kom ik nooit.
Zonder land is het denk ik heel moeilijk, zo niet onmogelijk, om met deze letters een bestemming te puzzelen. Een aantal zijn in Nederland gebleven, die vallen af. Wat wel bekend is: Spanje / Gran Canaria, Kroatië, Duitsland, Polen en Bonaire. Duitsland en Polen vallen af, want deze zijn al geraden als Santa.
Ik kan met de letters in elk geval "Costa" vormen. De cijfers zijn me nog een raadsel. Wellicht verwijzen deze naar het land/gebied/regio?
rockwitch schreef:Chantaliiejj schreef:Ga een poging wagen, rockwitch ben jij mijn ss?
Jaaaaaa je was echt zo’n leuk lootje!! Hoop dat je er blij mee bent.