Sneeuwneus schreef:rink schreef:Ps mocht mijn santa zich afvragen wat voor ondankbare doos ik ben.. mijn doos is nog niet ter plaatse
Hier hetzelfde.Dacht bij de reacties al, oei, hopelijk denkt mijn santa nou niet dat ik er zonder verslag met de cadeautjes vandoor ben. We wachten geduldig af.
Rink.Ik hoop dat de santa's dan eerst hun t&t code checken voor ze lelijk gaan doen
Dacht bij de reacties al, oei, hopelijk denkt mijn santa nou niet dat ik er zonder verslag met de cadeautjes vandoor ben. We wachten geduldig af.
Op sommige punten dacht ik te ingewikkeld en op andere punten heb ik jouw voetbalkennis onderschat. Wat leuk dat je je er voor mij in verdiept hebt!

Ik ga dit niet wegdoen, vind ik zonde.
ik kom zo vaak mensen tegen die problemen hebben om het woord "als" goed te gebruiken
hopelijk reageert iedereen uiteindelijk nog!

. Vooral dat laatste is heel vervelend. Je doet toch moeite om voor een vreemde iets moois te maken.
Zitten veel vogels, gaan ook 4 pindakaas potten per week op, bijna een kilo pinda's (snoepen ook de eekhoorns van) en zonnebloempitten koop ik per 15 kilo.