Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:42

Sneeuwneus schreef:
rink schreef:
Ps mocht mijn santa zich afvragen wat voor ondankbare doos ik ben.. mijn doos is nog niet ter plaatse :+

Hier hetzelfde. :Y) Dacht bij de reacties al, oei, hopelijk denkt mijn santa nou niet dat ik er zonder verslag met de cadeautjes vandoor ben. We wachten geduldig af. :D

:+ :+ Rink.

Ik hoop dat de santa's dan eerst hun t&t code checken voor ze lelijk gaan doen :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:43

@charxHebe: goed gevonden die hint :)) Op sommige punten dacht ik te ingewikkeld en op andere punten heb ik jouw voetbalkennis onderschat. Wat leuk dat je je er voor mij in verdiept hebt!

En nogmaals bedankt voor het pakket. Ik ben er heel blij mee. De chocolade is al verobbert en de lollies smaakten nog net zo als vroeger :D de kaarsen hebben al een tijdelijke plek en de potjes ga ik lekker vullen als ik straks verhuist ben. Goed excuus om plantjes te shoppen want momenteel heb ik alleen grote planten :Y) ik ben ook heel benieuwd naar dat diy ding. Hopelijk kan ik daar van de week de rust voor vinden om er aan te beginnen. En idem voor een lekker bad met badzout.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:46

Neonlight schreef:
Dat laatste wat Pikkepor zegt geloof ik ook, maar snap wel dat het rot is als er nauwelijks iets op je pakketje komt.
Ik ben superblij met mijn lootje die wel actief daarin was. :*
En zelfs nog bezig is met de bonus hint terwijl ik toch echt meende gelezen te hebben dat ze niet van diamond painting hield. :))
Mijn held. :knuffel:

Ook hier overheen gelezen. Heel leuk om te lezen. <3
Ik ben 'lekker' bezig hoor. *\o/* Ik ga dit niet wegdoen, vind ik zonde.

Afbeelding

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:48

rockwitch schreef:
Ik heb 1 hint tot nu toe. In het kaartje staat ik ben dichterbij als je denkt. Dus ik vermoed iemand uit de buurt. Maar heb nog geen pakket dus hoop nog wat meer hints te hebben als het pakket er is. Ben super nieuwsgierig.

Als er echt staat:

"Ik ben dichterbij als je denkt"

Dan MOET het wel iemand uit Groningen zijn _O- ik kom zo vaak mensen tegen die problemen hebben om het woord "als" goed te gebruiken _O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:49

Wat jammer dat er meerdere geen/korte verslagen (lijken) te plaatsen of niet proberen te raden, snap de teleurstelling van de Santa's dan wel ja.. -O- hopelijk reageert iedereen uiteindelijk nog!

Hier al 3 avonden achter elkaar de grote kaarsen laten branden, echt een heerlijk geur en mooi groot! <3 Ook al in bad geweest met een bruisbal, gekleurd in het kleurboek en de plantjes hebben een mooi plekje gekregen! Misty is gek op haar muis en de alpaca hangt aan mijn sleutelbos. Zo goed als alles is al in gebruik genomen of wordt binnenkort gebruikt. Echt een fantastisch pakket gehad. Vond de afwisseling dit jaar, mijn Santa raden via hints op kaartjes en dan pas het pakket, ook erg leuk!

En ook al ben ik al compleet, ik vind het nog steeds geweldig om alle andere verslagen te lezen en foto's te kijken :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:50

Lieve SS, wat op de achterkant van de kaart stond maakt het niet echt veel duidelijker of ik ben gewoon dom, maar ik ga het morgenochtend nog een keer proberen. Lukt het niet dan maak ik de 2e hint open. De vrouwentong staat al in de pot, ik heb gelukkig altijd wel aarde in het hok. Echt superleuk dat je die zelf gestekt hebt. Fluffy ligt in bed en de tekening staat me hier aan te kijken van bij de TV. En de muisjes doen het goed, ze vegen ze hier door het huis heen dat wil je niet weten !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:53

_KiMbErLeY_ schreef:
rockwitch schreef:
Ik heb 1 hint tot nu toe. In het kaartje staat ik ben dichterbij als je denkt. Dus ik vermoed iemand uit de buurt. Maar heb nog geen pakket dus hoop nog wat meer hints te hebben als het pakket er is. Ben super nieuwsgierig.

Als er echt staat:

Dan MOET het wel iemand uit Groningen zijn _O- ik kom zo vaak mensen tegen die problemen hebben om het woord "als" goed te gebruiken _O-
Helaas kom ik ze hier in het westen des lands ook tegen die dat zeggen, en die hebben géén excuus. :')

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:56

_KiMbErLeY_ schreef:
rockwitch schreef:

Als er echt staat:

Dit is in Brabant anders ook heel moeilijk :')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:58

MaNdiii schreef:
ryukapple schreef:
Ik vond een bokker met een paard genaamd klaas en een paard genaamd omerci. MaNdiii ben jij mijn ss?

Ik ben inderdaad jouw ss :o

Beetje laat maar nogmaals bedankt thee valt enorm in de smaak en het is denk maar goed dat ik die aardbeien hier niet kan kopen ben echt verslaafd :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:00

Cynn schreef:
Wat jammer dat er meerdere geen/korte verslagen (lijken) te plaatsen of niet proberen te raden, snap de teleurstelling van de Santa's dan wel ja.. -O- hopelijk reageert iedereen uiteindelijk nog!

Hier al 3 avonden achter elkaar de grote kaarsen laten branden, echt een heerlijk geur en mooi groot! <3 Ook al in bad geweest met een bruisbal, gekleurd in het kleurboek en de plantjes hebben een mooi plekje gekregen! Misty is gek op haar muis en de alpaca hangt aan mijn sleutelbos. Zo goed als alles is al in gebruik genomen of wordt binnenkort gebruikt. Echt een fantastisch pakket gehad. Vond de afwisseling dit jaar, mijn Santa raden via hints op kaartjes en dan pas het pakket, ook erg leuk!

En ook al ben ik al compleet, ik vind het nog steeds geweldig om alle andere verslagen te lezen en foto's te kijken :D

Echt super leuk om te lezen
Twijfelde nog wel om de Lama sleutelhanger omdat je gek was op alpacas
Maar je ziet hem gewoon voor een alpaca aan :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:00

Lieve SS, ik zit me al een paar dagen suf te puzzelen en zoeken, maar ik,heb echt geen idee wie je bent... zou ik misschien een extra hint kunnen krijgen? Y;(

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:04

Zo, na een weekend puzzelen (Dr. Denker, voor de noorderlingen onder ons) even bij gelezen.

Mooie pakketten weer, blije lootjes en helaas ook een paar teleurgestelde santa's :(:) . Vooral dat laatste is heel vervelend. Je doet toch moeite om voor een vreemde iets moois te maken.
Je mag dan toch minimaal een post verwachten met foto's en een (kort) verslag.
Volgens mij staat in de OP ook dat je een foto moet plaatsen als je het pakket ontvangen hebt zodat Donna de lijst actueel kan houden.

Ik hou best van puzzelen maar ik vind sommige hints hier ook wel heel ingewikkeld en/of ver gezocht hoor. Ik zou zo'n hint niet heel tof vinden in elk geval.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:08

Alja schreef:
Cynn schreef:

Echt super leuk om te lezen
Twijfelde nog wel om de Lama sleutelhanger omdat je gek was op alpacas
Maar je ziet hem gewoon voor een alpaca aan :)

Ik heb hem gewoon omgedoopt als Alpaca, vanwege de coole zonnebril 8-) _O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:09

Banjer schreef:
Lieve SS, ik zit me al een paar dagen suf te puzzelen en zoeken, maar ik,heb echt geen idee wie je bent... zou ik misschien een extra hint kunnen krijgen? Y;(

Kan/wil je de hints met ons delen? Dan kunnen we meedenken. Dat vind ik wel leuk.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:10

Ik begrijp best dat als je het erg druk hebt of je hoofd staat er niet naar, dat je even geen zin hebt om die hints helemaal uit te pluizen.
Maar dan vind ik het wel zo netjes om even een berichtje te plaatsen dat het even niet zo goed gaat of dat je hulp nodig hebt.
Niets laten weten is niet erg leuk voor je SS.

Ik vind in ieder geval alle pakketten geweldig en ik vind dat iedereen tot nu toe echt wel zijn best heeft gedaan, laten we dat niet vergeten <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:15

Roodvos schreef:
Banjer schreef:

Kan/wil je de hints met ons delen? Dan kunnen we meedenken. Dat vind ik wel leuk.

Tuurlijk :)

De eerste hint was dat het voor mijn SS niet de eerste keer is

En de romannetjes en dvd’s die als doosvulling dienden waren ook een hint volgens mij... :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Banjer op 20-12-20 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:15

Roodvos schreef:
Zo, na een weekend puzzelen (Dr. Denker, voor de noorderlingen onder ons) even bij gelezen.

Mooie pakketten weer, blije lootjes en helaas ook een paar teleurgestelde santa's :(:) . Vooral dat laatste is heel vervelend. Je doet toch moeite om voor een vreemde iets moois te maken.
Je mag dan toch minimaal een post verwachten met foto's en een (kort) verslag.
Volgens mij staat in de OP ook dat je een foto moet plaatsen als je het pakket ontvangen hebt zodat Donna de lijst actueel kan houden.

Ik hou best van puzzelen maar ik vind sommige hints hier ook wel heel ingewikkeld en/of ver gezocht hoor. Ik zou zo'n hint niet heel tof vinden in elk geval.
Het is ook best lastig om in te schatten hoeveel iemand over jou weet, hoeveel ze weten over een bepaald onderwerp en hoe ze zo'n hint benaderen. Ik zat er gisteren bijvoorbeeld compleet naast met de afbeelding van Hilli doordat ik de betreffende tekenaar niet kende, maar als ik de tekenstijl wel had herkend, was het waarschijnlijk een heel stuk makkelijker geweest. :D Ik vond het in ieder geval een geslaagde hint en heb er smakelijk om gelachen toen het kwartje eenmaal viel (hoewel ik eerst een post over mijn liefde voor het bakken van madeleines tegenkwam, dus toen snapte ik er nog niks van, tot ik m'n GIFje van Agnes zag :') ).

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:17

Ziet er al netjes uit Marleen! Held!

Vogeltjes buiten waren ook blij met het lekkere voer. Hoewel de tompouce nog even blijft liggen, die moet ik gewoon aan mijn ouders laten zien die met kerst komen. Als ik hem nu neerleg is die meeste kans vrijdag op. := Zitten veel vogels, gaan ook 4 pindakaas potten per week op, bijna een kilo pinda's (snoepen ook de eekhoorns van) en zonnebloempitten koop ik per 15 kilo. :') Maar ik kan er zo van genieten. <3

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:20

Bienotje schreef:
Welverdiend, voor mij had je ook supertof pakket samengesteld. Ik ben weg van de unicorn mok! :-)

Bij het zien van de foto's van jouw pakket had ik al zo'n vermoeden wie jouw Santa was. Vorig jaar heb ik namelijk precies dezelfde mok gekregen van dezelfde Santa :)
Chantaliiejj, ben er nog steeds blij mee. Gebruik hem op mijn werk en heel heel soms heeft iemand anders hem per ongeluk in gebruik, baal er altijd van als dat gebeurt.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:21

@Mkango: ja, hoe die hint van jou die naar Hillie moet leiden heb ik nog steeds niet door :o?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:22

Banjer schreef:

Kan/wil je de hints met ons delen? Dan kunnen we meedenken. Dat vind ik wel leuk.[/quote]

En de romannetjes en dvd’s die als doosvulling dienden waren ook een hint volgens mij... :)

Afbeelding[/quote]
Ik denk dat ik het ook gelijk weet door die boekjes.
Weet alleen niet als diegene al eerder is genoemd

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:25

Banjer schreef:

[ [url=m/MPQdfo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kan in een topic alleen de berichten met foto's zien door een extensie achter het adres te zetten. Moet je even op zoeken.
En dan in het topic van vorig jaar plaatjes kijken tot de boekjes voorbij komen?
Dat is hoe ik het zou doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:26

Ik hoop niet dat mijn SS ook denkt dat ik niets met de hint heb gedaan. Naar aanleiding van de kaart die ik kreeg heb ik van de week de lijst met namen doorgenomen om te kijken of ik daar iets in kon ontdekken, maar dat is niet gelukt.
Door de tekst op het kaartje verwacht ik bij het pakket meer hints, dus daar ben ik nu op aan het wachten.

Ik snap heel goed dat het niet leuk is voor diegene die het gevoel hebben dat er te weinig/niets met de hints wordt gedaan. :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:30

Banjer schreef:
Roodvos schreef:

Dit zou voor mij ook iedereen kunnen zijn. Heb je in vorige edities al gezocht naar die romannen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:30

Roodvos schreef:
Banjer schreef:

Je kan in een topic alleen de berichten met foto's zien door een extensie achter het adres te zetten. Moet je even op zoeken.
En dan in het topic van vorig jaar plaatjes kijken tot de boekjes voorbij komen?
Dat is hoe ik het zou doen.

Die extensie is &if=1 dat moet je aan het einde van de url zetten.