Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danielleeee_ schreef:Ik heb wéér een slijmbeursontsteking in mijn elleboog. Ik heb het inmiddels zo vaak, om de maand denk ik. En het doet zoveel pijn.
Ik ben al meerdere keren naar de dokter gegaan, maar die kan er niks mee zegt ze. Ze adviseert alleen om ibuprofen te eten, dus dat doe ik nu maar.
Maar vervelend is het wel
lenaa_tje schreef:Danielleeee_ schreef:Ik heb wéér een slijmbeursontsteking in mijn elleboog. Ik heb het inmiddels zo vaak, om de maand denk ik. En het doet zoveel pijn.
Ik ben al meerdere keren naar de dokter gegaan, maar die kan er niks mee zegt ze. Ze adviseert alleen om ibuprofen te eten, dus dat doe ik nu maar.
Maar vervelend is het wel
Wat mij meer en sneller hielp (misschien psychisch) was ibruprofen bruis ipv. Tabletten.
Vanillia schreef:Ah dat is hatelijk anatomie, kost je weer veel teveel tijd om uit te zoeken hoe je dat oplost natuurlijk..
Ik erger me aan m’n eigen foto’s. Gisterenavond wat zitten bewerken en toen vond ik ze prima op 2 gekalibreerde schermen en mn telefoon, maar als ik ze nu bekijk vind ik ze echt te geel
luuntje schreef:Ineke is het nodig voor je opleiding? Ga je het redden met het salaris?
Vanillia schreef:Ineke2; een sollicitatie is een onderhandeling he. Je laat nooit meteen je uiterste bod zien, dus het staat je vrij om over het salaris te onderhandelen. Meteen akkoord gaan met het eerste bod zou ik nooit doen. Succes met je gesprek!
Zoey wat balen zegVandaag nog geen verbetering dus?
Pff ellendig Nayomie! En als je het bestand een andere naam geeft en dan weer meeneemt in je batch foto's? Heb even gespeeld met de witbalans en dan wordt ie weer zo paarsig en dof![]()
[ [url=m/YW80Ha.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R0cGRV.jpg]Afbeelding[/url] ]
iirrssjjee schreef:Dat mijn Fitbit maar niet wil verbinden met mijn nieuwe telefoon... Al 2 weken aan het ruziën ermee, grrr... Stomme is, aantal calorieën en stappen synchroniseren gewoon, maar het sporten en slapen niet