Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 12:08

Mijzelf. Dat ik voor de zoveelste keer een bord tegen de zijkant van (een nieuwe) aanrechtblad stoot, waardoor er weer een stukje uit is en bord wel heel blijft. Het gebeurde elke keer op een andere plek. Is dat normaal dat een composieten aanrechtblad zo snel afbrokkelt na 1 keer iets tegenaan stoten?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:03

Dat ik weer gebeld word door rare nummers uit Tunesië {:)-:(
Laat ze lekker hun moeder lastig gaan vallen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:13

chanicha schreef:
Dat ik weer gebeld word door rare nummers uit Tunesië {:)-:(
Laat ze lekker hun moeder lastig gaan vallen >;)

Ohh ik van de week ook 2 keer achter elkaar aan. Is nu al een tijdje weer stil. Heb m'n instellingen dat onbekende nummers (dus geen contacten) me niet kunnen bellen weer even uitgezet ivm werk. Maar wil ze eigenlijk weer aanzetten, alleen dan kan ik niet gebeld worden hahaha.

Princess_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:16

Dat mijn haar steeds meer uit lijkt te vallen en dus nog dunner wordt. Ik wil naar de kapper :\

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:37

Aan de enorme buikpijn/rugpijn die ik heb.
Zelfs na een glaasje water kerm ik het uit :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:44

Teek op de kat :\

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:47

En wie zijn er weer hutjemutje met elkaar op de weg? (of pauze houdend in het natuurgebied rondom een picknickbankje) Mountainbikers en wielrenners. Geen 1,5meter hoor! Dat ze zichzelf maar heel knap vinden.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:49

Rebecca schreef:
Teek op de kat :

Hier hebben ze de seresto al weer om. Scheelt een hoop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 13:49

Dat sommigen 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:04

_San87_ schreef:
Die pokkemotoren. Wat een herrie.

Hier ook de hele ochtend al hordes die voorbij komen. Wil niemand zn hobby verpesten maar of het nou nodig is om met 120 km/u en een knetterende uitlaat voorbij te scheuren.

Wij wonen net aan een flauw bochtje, dus ze houden in en trekken net na ons huis het gas open -O- mijn paarden vinden het ook niet zo leuk, die schrikken zich een ongeluk..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:09

Dat al mijn broeken zijn gekrompen in de was.Of zou het aan iets anders liggen.Iets met koek en chocola.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:16

Dat ik voorstelde om bij Shabu Shabu te bestellen, maar we hebben van de week als noedels op, dus m'n ouders waren van 'Doen we dan de volgende keer'. Sushi... -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:20

Sanniejtjuh schreef:
_San87_ schreef:

Hier ook de hele ochtend al hordes die voorbij komen. Wil niemand zn hobby verpesten maar of het nou nodig is om met 120 km/u en een knetterende uitlaat voorbij te scheuren.

Wij wonen net aan een flauw bochtje, dus ze houden in en trekken net na ons huis het gas open -O- mijn paarden vinden het ook niet zo leuk, die schrikken zich een ongeluk..

Ik snap vooral niet waarom die dingen zoveel herrie moeten maken...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:22

hihi ben ik niet de enige die zich er vanochtend aan geergerd heeft. Paarden waar ik mee bezig was, vonden het ook wel spannend. Hier thuis hoor ik ze ook nog steeds .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:23

Sanniejtjuh schreef:
_San87_ schreef:

Hier nog erger. Wij hebben een bochtige straat. Wanneer ze ons dorp binnen rijden (zo'n 6km verderop) horen wij ze binnen zowat al. 120 is hier voor de meeste motoren normaal. Plat door de bocht. Slingeren, op het achterwiel van alles gebeurt er. Hand haven ho maar, vaak genoeg is er melding gedaan. Wij hopen dan ook dat er 1tje flink onder uit gaat. Dan is het hopelijk voorbij. Geef mij maar een old timer optocht, is leuk om naar te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:41

Ik geef toe dat sommige belachelijk veel geluid maken. Maar, ik heb een motor gehad met een vrij zachte uitlaat. Ik ben 3 keer omver gereden (Diegene die ik nog net heb kunnen ontwijken niet meegeteld, dat zijn er nog veel meer!) op 2 jaar onder het mom: Niet gezien. Nu een motor met meer lawaai en dat doet echt een stuk. Veel minder gekke acties van bestuurders. Als zij mij nu niet zien dan horen ze mij gelukkig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:50

Ik vind 9 vd 10 motoren teveel geluid maken. Echt bizar.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 14:54

Mensen die midden op fietspad stil gaan staan om bij onze geiten, pony en varkens te kijken.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:32

Ik ga denk ik maar een bordje neer zetten; ben hier komen wonen voor de rust :') _-:(

Withers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:43

Grootouders die hier ineens aan de deur staan :n Als je man een hartinfarct en een beroerte heeft gehad, diabetes heeft en in de 65+ mannen ergst getroffen groep valt neem je die toch niet op sleeptouw om te gaan fietsen en bij de kinderen en kleinkinderen langs te gaan?!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:45

Een optreden van een of andere vals zingende volkszanger naast de flats. Heel leuk voor de verslaafden maar het is echt enorm luid en er staan echt 20 mensen omheen ofzo. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 15:56

Dat heel de wijk vandaag buiten zit, met alle bijbehorende geluiden zoals o.a. kroegmuziek, karaoke, gillende en krijsende kinderen, koppels die elkaar verrot schelden... ik ben maar weer terug naar binnen gegaan :o

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:30

Jankende buurkinderen waarbij het lijkt alsof ze in onze tuin staan... Houd. Je. Waffel. _-:(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:41

Ik zou zo graag een hutje op de hei willen. Drukke buren :X

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 16:48

Ik ving een gesprek op tussen twee buurkindjes. Het ene meisje wilde dat het andere meisje buiten kwam spelen.
'Nee sorry, ik mag niet buiten spelen van papa want ik heb geen 1,5 meter afstand gehouden en dat is wel heel belangrijk! Ik krijg nu geen tweede kans'
Waarop het andere meisje antwoord, 'Nee hoor, dat is niet belangrijk. Daar doen wij niet aan'.

|o

Hulde aan het keurig opgevoede andere meisje en de opvoeding van haar ouders! Dat verklaard wel de rustige zondag. :#