Edit: laat maar, ik heb gegoogled en het zijn echt outdoor laarzen van dé anwb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:cinniz123 schreef:Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?
Ik ben hard aan het overdenken haar met naam ect op fb te zetten.
Want ze reageert gewoon helemaal niet meer op zowel bokt als fb.
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.
Voor dit soort dingen kan je de bezwarencommissie hier op bokt benaderen.
GamblersCup schreef:Jolien87 schreef:Voor dit soort dingen kan je de bezwarencommissie hier op bokt benaderen.
Niet als het niet via Bokt gegaan is toch? Zelfs via PB's geregeld dan kunnen ze al niks doen.
Amber_anne schreef:Je kan ook altijd opgelicht in de paardenwereld op Facebook benaderen, dan komen ze met naam en toenaam daarop
Suzanne F. schreef:cinniz123 schreef:Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.
Je hebt haar naam en adres toch? Waarom ga je niet langs?
cinniz123 schreef:Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?