Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:35

Wat zijn anwb laarzen?

Edit: laat maar, ik heb gegoogled en het zijn echt outdoor laarzen van dé anwb :') Ik wist niet dat de anwb (die voor mij gewoon staan voor helpen bij pech aan je auto) outdoorlaarzen verkocht :D

MizzMontana

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:38

Een soort nep Dubarry’s. Weet niet of je die laarzen wel kent maar daar lijken ze op.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:58

Jolien87 schreef:
cinniz123 schreef:
Wat doen jullie als iemand hier op bokt je oplicht?
Ik ben hard aan het overdenken haar met naam ect op fb te zetten.
Want ze reageert gewoon helemaal niet meer op zowel bokt als fb.
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.

Voor dit soort dingen kan je de bezwarencommissie hier op bokt benaderen.

Oke ga ik even uitzoeken want het is indd via bokt gegaan doordat zij een topic had geopend.

GamblersCup schreef:
Jolien87 schreef:
Voor dit soort dingen kan je de bezwarencommissie hier op bokt benaderen.

Niet als het niet via Bokt gegaan is toch? Zelfs via PB's geregeld dan kunnen ze al niks doen.

Het is via haar topic begonnen en daarna via pb en later toen de bitjes maar niet aankwamen heb ik haar via fb benaderd.

Amber_anne schreef:
Je kan ook altijd opgelicht in de paardenwereld op Facebook benaderen, dan komen ze met naam en toenaam daarop

Ik ga het eerst via bokt proberen en anders gaat ze indd op fb,dank voor de tip.

Suzanne F. schreef:
cinniz123 schreef:
Ik heb haar een aantal bitjes geleend zodat ze kon testen omdat ik weet hoe lastig het is om voor shetten een fijn men bitje te vinden.
Was dus echt uit goedheid van mij wat achteraf gewoon stom is om zo maar iemand te willen helpen en nu vertikt ze ze terug te sturen.

Je hebt haar naam en adres toch? Waarom ga je niet langs?

Dat zou echt mn laatste optie zijn indd want het is niet naast de deur en ik ben bang dat als ik meer als een uur in de auto zit ik niet meer aardig zal reageren als ik voor haar deur sta.
Je kan nml echt alle kanten met me op maar als je me onrecht aan doet kan ik echt een kreng eerste klas zijn de en dat probeer is dus als het even kan te beperken ;)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:01

Dat beoordelingssysteem moeten ze idd wat aan veranderen.

Zo had ik eens iemand die iets wilde kopen. Ze zou het overmaken vervolgens reageerde ze nergens meer op. Dus ik niks opgestuurd maar daarna wel beoordeelt met 1 ster met afspraken na komen. Wat denk je? Die gaf 1 ster terug. Maar goed dat valt gelukkig bij mij in het niets qua verdere beoordelingen. Maar het is wel super irritant.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:49

Heb bruine bailey button uggs op mp staan. Duidelijke fotos, ook van binnenkant. Iemand vroeg om fotos van binnenkant... euh die staan er al?? Nee moest meer erin..nou ok foto gemaakt, nee moest met flits, ok gedaan, nee moest echt bodem zien, zucht.. gedaan, hoor ik niks meer dus ik vraag, zo goed?? Zegt ze, nee ik heb liever witte ik kijk verder. Echt wtf :')

Later nog zitten twijfelen of ik ms iemand per ongeluk heb geholpen om een ander op te lichten met mijn fotos ofzo -O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:56

Morgenochtend word mijn nieuwe boxspring geleverd en mijn ‘oude’ bed is op Marktplaats al een tijdje gereserveerd voor de koper. Die wou graag tussen half 9 en 9 komen (vroeg, maar goed). Krijg ik vanmiddag het tijdsvak voor de levering van m’n boxspring: tussen 07:00 en 08:00 morgenochtend :+

Dus de hele gang staat nu vol en ik mag kamperen in m’n eigen huis. Ideaal is anders maar we moeten wat :Y)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 14:03

cinniz123 schreef:

Waar bokt wel niet goed voor kan zijn,maar wel jammer dat het nodig is.
Vandaag de bitjes ineens op de deurmat dus gelukkig goed afgelopen.
Zal bokt bezwaarcommissie ook gelijk een mail erachter aan doen dan zn mn mail als niet verzonden kunnen beschouwen.
Thanks voor de tips allemaal! :)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 16:57

En zo verpest iemand het niet alleen voor zichzelf, maar ook voor een ander. Want dat doe je niet nog een keer.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-21 18:22

nynke55 schreef:
En zo verpest iemand het niet alleen voor zichzelf, maar ook voor een ander. Want dat doe je niet nog een keer.

Ja dat is waars wel het geval inderdaad.
Miss als ze in de buurt wonen dat ik het nog we zou doen maar opsturen indd niet meer.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 11:50

Ik ben nog steeds niet van mijn ronde bed af. Heb een tijdje over en weer gemaild met iemand die het bed echt héél graag wilde, reserveer het aub voor me, ik kom zeker dit weekend, blablabla. Ding staat nu 10 dagen later nog steeds te wachten, ik heb die vent ook niet meer gehoord en loop er ook niet meer achteraan.

Ik scroll tegenwoordig vaak via Facebook door de Marketplace. Afgelopen week weer 2 leuke koopjes kunnen doen op die manier - een opbergtafel voor in de garage voor 6 euro, en een kast met planken en schuiven voor in de badkamer voor 5 euro.

Waar ik me dan wél aan stoor, zijn advertenties "graag bieden". Nou nee, geef gewoon een richtprijs? Dan weet ik of ik het er voor wil geven, of over en weer mailen de tijd waard is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 11:51

Ik had het al lang naar het containerpark gebracht :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:14

Moestuin schreef:

Dat past zo moeilijk op mijn scooter :') :')

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:22

Gewoon in stukjes! :P

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:24

Century schreef:
Gewoon in stukjes! :P

Als ik nog in Antwerpen zou wonen, had ik het gewoon voor de deur kunnen zetten. Zou in no time gejat zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 20:25

LWDaisy schreef:
Moestuin schreef:

Oh :') _O-

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:56

LWDaisy schreef:
Moestuin schreef:

Je bent net te laat, je had het met oud en nieuw buiten moeten zetten...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 07:33

Of gratis ophalen ?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 08:28

01San schreef:
Of gratis ophalen ?

Dat zal hem uiteindelijk wel worden, maar ik vind het wel heel zonde. Het is zo'n mooi bed...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:10

Maar stuk toch?

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:22

*Zucht*
Ik had een koelkast er 2x op gezet. Goed merk, niet heel oud en schoon. Wel een beetje onopvallend schade. Echter had ik er bij gezet dat de vriezer stopt met werken rond het vriespunt en was dus niet geschikt voor in een garage/schuur. (Doen meer koelkasten)
Had hem op bieden gezet

Nummer 1. We komen een prijs overeen en daarna doet ze(?) heel vreemd. Vraagt naar wat ik al om in de omschrijving had staan. Dus ik zeg nogmaals dat de koelkast niet geschikt is voor in de garage of schuur in de winter. Antwoord: ''Oo de koelkast is binnen niet buiten. Komt wel goed'' (op de foto's stond hij dus duidelijk wel in de garage) en hoor vervolgens niks meer.

Daarna nog mensen die bieden, maar niks meer laten horen. Zo frustrerend. :+
Ik heb er zelfs bij gezet dat ik hem wel wil brengen, mits men helpt met inladen en uitladen tegen een kleine vergoeding binnen een straal van 30km.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-21 14:00

Je kan die koelkast gewoon in de schuur zetten, zodra het gaat vriezen doet ie het niet meer, maar dan zet je gewoon de deur open ;) trek je de stekker eruit en doet de natuur de rest :D hoe bedoel je energie zuinig 2.0 ;)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:13

Het gaat om de vriesvakken :P Ja, koel blijft hij wel maar als het overdag dan net weer even boven het vriespunt komt, ontdooit de boel weer.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:24

Nou, heb er ook weer één... pfft. Was de laatste maanden wel langzaam maar wel leuk met verkopen.
Nu was ik mijn leerbewerkings spullen aan het opruimen/ verkopen ( hobby stop gezet)
Een aantal maanden al mijn stempels op mp gezet - allemaal goede merken.
Krijg ik een bod met een 5e van mijn vraagprijs en toelichting " is toch alles Chinese meuk"
Toen nog -vriendelijk- het bod afgewezen , wel met opmerking dat als het toch "troep " is, waarom hij het dan überhaupt wil kopen.
Dat heeft mij toen mijn eerste en enige 1ster opgeleverd.
Maarja... vergeten dan maar.
Nu gisteren de laatste spullen erop gezet en ja hoor: zelfde spelletje , een 5e van de vraagprijs en uiteraard weer " Chinees"...
Toen kon ik niet helemaal meer zo vriendelijk blijven. Wat een dropl***.

Maarja proberen kun je het altijd, haha.

En het bestaan ook nog leuke kopers : inmiddels voor mijn vraagprijs verkocht :)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:25

Hoe kan jij een beoordeling krijgen door enkel een conversatie??

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:26

Dat is wel zo, je kunt soms al een beoordeling geven als er helemaal geen overeenkomst is. Dat vind ik ook onlogisch.