DeMolenhoek schreef:Iejoorr schreef:Dat ik mega verkouden ben met deze hitte. Hoe dan?!
Is gewoon een virus, dus je zult het helaas van iemand opgepikt hebben
Vrees het ook

Airco heb ik alleen in de auto, verder niet. Dus dat zal niet denk ik?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Adelaide: Dat denken wij ook van jullie
Duitsers vallen nog goed mee. Die racen iedereen voorbij op het linkerbaanvak. Zaten dit weekend nog achter een Nederlander met een caravan (wij hadden de onze ook mee) die constant 70/80 reed, op de autostrade
luuntje schreef:Een smsje van de SNS bank dt mijn pas gaat verlopen.
Ik zit niet bij de SNS bank.
Heb sms doorgestuurd naar hun fraude-afdeling.
DeMolenhoek schreef:Adelaide: Dat denken wij ook van jullie
Duitsers vallen nog goed mee. Die racen iedereen voorbij op het linkerbaanvak. Zaten dit weekend nog achter een Nederlander met een caravan (wij hadden de onze ook mee) die constant 70/80 reed, op de autostrade
hagelslag schreef:Het ligt er geloof ik aan per aanhanger wat voor schokdemping hij heeft of hij 100 kmh mag.
Maar alsnog sleurhutten en campers vind ik ook vervelend. Vooral als ze zelf niet goed kunnen rijden en ik met de vrachtauto extra rekening met hun moet houden.
LiannePuthzy schreef:DeMolenhoek schreef:Adelaide: Dat denken wij ook van jullie
In NL mag je geloof ik ook maar 80 met een aanhanger (dus ook caravan) mischien dat ze daarom dus langzaam reden
Maar inderdaad caravans zijn sowieso irritant
NoTwixLeft schreef:hagelslag schreef:Het ligt er geloof ik aan per aanhanger wat voor schokdemping hij heeft of hij 100 kmh mag.
Maar alsnog sleurhutten en campers vind ik ook vervelend. Vooral als ze zelf niet goed kunnen rijden en ik met de vrachtauto extra rekening met hun moet houden.
In NL mogen aanhangers/caravans max 90 km/h zodat ze vrachtwagens niet hinderen. Dit geldt al een jaartje of 10 dacht ik. Ik zie Duitse caravans wel regelmatig met zo'n 100km/h sticker rondrijden