Ach, ik kan ze toch niet voor alles beschermen, ze zullen ook wel eens van de pony vallen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lange tijd geleden dat ik weer wat gemaakt heb. Maar ben blij!
niet bedoeld om mee over de stoeptegels te raggen op de knietjes 

De buurman is verder doorontwikkeld en heeft in de loop der jaren eerst het glaswol er uit gegooid om over te gaan op volle grond teelt voor een in zijn ogen beter product, en heeft inmiddels verschillende kassen waar hij biologisch-dynamische groentes kweekt die bijzonder lekker zijn
Maar er zijn gewoon verschillende middelen toegestaan, óók in de biologische teelt. Die je in je eigen tuintje helemaal niet nodig hebt en waar je een beter gevoel bij kan hebben als wat je eet gewoon zonder foefjes & middeltjes gegroeid, geoogst en verwerkt wordt

dromertje2 schreef:Ik wou juist zeggen dat ik denk dat er in de grond van je tuin pmanera, meer viezigheid zit dan bv de tomaten van lautje. Daar wordt echt heel streng gecontroleerd. Of je moet natuurlijk je grond hebben laten testen maar dan heb je nog de luchtverontreiniging.
Het is natuurlijk ook gewoon leuk om je eigen eten te zien groeien
En leerzaam voor kinderen. M_i_R schreef:Inspiratiebroekje was van Nico Nico, maar raakte ook direct een principieel punt dat ik geen 70,- ging betalen voor zo’n broekje. Het is van mousseline dus heerlijk zomersniet bedoeld om mee over de stoeptegels te raggen op de knietjes
Qua tijd, vanmiddag een half uur denk ik om het patroon te tekenen en vanavond twee uur werk met knippen, denken en naaien.

en dan zal het vast allemaal super verantwoord in Nederland in elkaar gestikt zijn maar daar pas ik toch voor in dit geval.