Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:De stand van zaken is als momenteel als volgt:
1 pakket is helaas terug gestuurd naar de verzender (kapot) dit pakket is gister opnieuw verstuurd.
2 pakketten... Nou ja, laten we het er op houden dat wij twee bokkers bereid hebben gevonden om een nieuw pakket te maken (En daar zijn wij oprecht heel dankbaar voor).
Voor nu zijn wij vooral aan het brainstormen hoe wij er volgend jaar voor kunnen zorgen dat alle pakketten aankomen. Deelnemers uitsluiten lost helaas niks op want het is elk jaar weer een ander die het niet verstuurd
M_D_H schreef:De stand van zaken is als momenteel als volgt:
1 pakket is helaas terug gestuurd naar de verzender (kapot) dit pakket is gister opnieuw verstuurd.
2 pakketten... Nou ja, laten we het er op houden dat wij twee bokkers bereid hebben gevonden om een nieuw pakket te maken (En daar zijn wij oprecht heel dankbaar voor).
Voor nu zijn wij vooral aan het brainstormen hoe wij er volgend jaar voor kunnen zorgen dat alle pakketten aankomen. Deelnemers uitsluiten lost helaas niks op want het is elk jaar weer een ander die het niet verstuurd
Marjoow schreef:Zwaar onbeschoft om wel een pakket te ontvangen maar niet te versturen. Zijn degene die niets hebben verstuurd toevallig ook degene die geen verslag van hun pakket hebben gemaakt?
Ik heb ook geen idee hoe je dit kunt voorkomen eerlijk gezegd. Het enige wat ik zou bedenken is om een soort borg in te stellen, een bedrag dat je betaald om mee te doen en terug krijgt als je pakket verstuurd is. Maar dat is enorm omslachtig voor de organisatie natuurlijk.
Thats_Me schreef:Het gaat in zo'n grote groep deelnemers om 2 personen die niets hebben verstuurd. Dat lost zich nu ook op en zal zich in de toekomst ook wel oplossen. Moet je voor deze paar mensen gelijk een hoge drempel voor sommigen opwerpen om deel te nemen+ een hoop extra administratie? Als ik volgend jaar weer mee doe wil ik best erbij melden dat, mocht iemand niks versturen, ik nog een pakket maak voor iemand. Er zijn vast wel meer mensen die dat kunnen/willen.
Thats_Me schreef:Het gaat in zo'n grote groep deelnemers om 2 personen die niets hebben verstuurd. Dat lost zich nu ook op en zal zich in de toekomst ook wel oplossen. Moet je voor deze paar mensen gelijk een hoge drempel voor sommigen opwerpen om deel te nemen+ een hoop extra administratie? Als ik volgend jaar weer mee doe wil ik best erbij melden dat, mocht iemand niks versturen, ik nog een pakket maak voor iemand. Er zijn vast wel meer mensen die dat kunnen/willen.
shirleyp schreef:Balen dat er een pakket is beschadigd! Heb je een mooi pakket gemaakt, krijg je het ding zo terug...
En echt schandalig dat er twee SS zich niet aan de afspraken houden... Ik hoop toch dat er niets vervelends is gebeurd waardoor ze het pakket niet konden verzenden, maar denk dat de organisatie dan al wat gehoord had toch? Niet heel chique, maar misschien wel effectief: de namen bekend maken? Ik zou me kapot schamen...
Bedenk me nu dat we die met de lijst natuurlijk zelf kunnen nagaan
Borg vragen zou ik niet doen, dat is echt een gedoe... Laten we (kerstgedachte) uitgaan van het goede in de mens, volgend jaar gaat vast alles goed! En anders lossen we het samen wel weer op... Dat is ook onze kracht denk ik![]()
Lieve organisatie, enorm bedankt weer!
M_D_H schreef:Hahahahahaha
Ik ben inderdaad jouw SS Donna
Donna89 schreef:M_D_H schreef:Hahahahahaha
Ik ben inderdaad jouw SS Donna
Zo erg! Geen idee hoe ik het had..
Hahahahah suuuper bedankt voor alles en dat laatste kaartje met hint ook zo lief!!!![]()
[ [url=m/X9Fjsx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beste ss ever!
Daarnaast wil ik natuurlijk ook officieel de organisatie bedanken. Enn wil ik vast een plekje reserveren volgend jaar, wanneer ik hoop wat meer rust te hebben en meer tjjd
Tevens wil ik dan ook wel helpen in de organisatie mocht dat nodig zijn!
SpeechLess schreef:Ik heb mijn hint ineens door![]()
Nog eens naar de letters gekeken en ik zag ineens de honderd in de losse letters! En toen was het niet zo moeilijk meer: Rena100, heel erg bedankt voor het pakket
![]()
Rena100 schreef:SpeechLess schreef:Ik heb mijn hint ineens door![]()
Nog eens naar de letters gekeken en ik zag ineens de honderd in de losse letters! En toen was het niet zo moeilijk meer: Rena100, heel erg bedankt voor het pakket
![]()
Jaaaaaa graag gedaan. Ik dacht echt dat ik een simpele hint had, maar blijkbaar niet, sorry! Veel plezier ermee in ieder geval.