Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gribaldi schreef:Scharrels die kunnen per weer wisselen, kunnen meerdere zijn en een fwb is wel een dezelfde en vaste voor mij..
Oke dit klinkt ingewikkeld haha![]()
Maar met scharrels kun je het beter loslaten en kiezen voor een vaste relatie als je iemand anders tegenkomt met een fwb had ik daar meer moeite mee mij open te stellen voor een ander.

Ik mag dan wel laat antwoorden maar ik doe wel wat moeite. :’)
DezeNaam schreef:Ik heb echt zo’n schijthekel aan mensen die geen gesprek kunnen onderhouden hé ugh.Ik mag dan wel laat antwoorden maar ik doe wel wat moeite. :’)
En ik moet toegeven dat ik vaak geen gesprek begin, die ene keer dat ik het begonnen ben is het wel iets leuks geworden.![]()
Meestal zou ik gewoon beginnen over iets in hun profiel. Als je niks in hun profiel kan vinden om over te praten zou ik eerder gewoon vragen hoe hun dag was. Niet ‘hoe gaat het’, dat vind ik echt (persoonlijk) zo’n irritante vraag.
.Cer schreef:Ik begin inderdaad ook meestal over iets in hun profiel, of iets wat op de foto staat..
En ik heb zelf in mn profiel staan dat als iemand geen gesprek aan de gang kan houden, ik ze ontmatch
En wat Yonker zegt inderdaad
. Half NL zit op Tinder als ik het zo mag geloven, dus ik ben eerder uitzondering dan regel
.
en vraag ook veel aan mijn dates.
volgende week zie ik hem weer!
Ik heb hem maar gezegd dat ik de klik niet zo voelde.