xTitanic schreef:Lijkt wel een wedstrijd om wie ze kent zo
Ja het irriteert me, maar dat is wel duidelijk denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Xyris schreef:Ik ken mezelf
Ik ken mezelf niet eens
Joscaa schreef:Horizonnig, waarom open je anders geen Jesse, Matt & Eva fan topic?
Ik hou niet van mensen die populair doen over hoevaak ze iemand gezien hebben. Helemaal niet als je helemaal niet in dit topic mee praat maar dan even binnen komt vallen om dit mede te delen. Dus van mij mag je er wel weer mee stoppen
Captain schreef:Ik vind het nogal wat om mensen arrogant te noemen als je ze alleen van instagram 'kent'. Ik ken de drie personen erg goed en het woord arrogant zou echt op de laatste plaats komen wb beschrijving.
xTitanic schreef:Als ik als fotograaf een portfolio shoot aanbied dan vraag ik zelfs niet eens mijn reiskosten.. verwacht ik ook niet, maar meestal krijg ik dan wel een centje, of ze kopen de foto’s en heb ook al enkele teken opdrachten gekregen hierdoor!
Zou dat ook wat ‘arrogant’ vinden van mijzelf om iemand te benaderen en dan nog geld te vragen.
Zet dan een oproepje oid waarbij je duidelijk maakt dat ze de reiskosten moeten betalen
mirriejj schreef:Concepten zou ik niet doen. Bij Iphone blijven ze netjes staan, bij android gooit die de concepten er steeds uit.
Ook als je de app opnieuw ergens op zet, ben je alle concepten kwijt.
Been there done that![]()
xTitanic schreef:Als ik als fotograaf een portfolio shoot aanbied dan vraag ik zelfs niet eens mijn reiskosten.. verwacht ik ook niet, maar meestal krijg ik dan wel een centje, of ze kopen de foto’s en heb ook al enkele teken opdrachten gekregen hierdoor!
Zou dat ook wat ‘arrogant’ vinden van mijzelf om iemand te benaderen en dan nog geld te vragen.
Zet dan een oproepje oid waarbij je duidelijk maakt dat ze de reiskosten moeten betalen
[***] schreef:Hier nog steeds geen zin/inspiratie.. kom ook nog weinig op de app..
Heel gek, want ik vond het eigenlijk heel leuk, gewoon mooie foto's kijken..
Account ging ook goed, heb nu nog steeds een kleine 900 volgers, maar die krijgen niet veel te zien![]()
Hebben jullie ook wel eens van die dipjes? En ga je daarna gewoon verder of begin je dan opnieuw (afhankelijk van de lengte van het dipje gok ik) ?