Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 12:05

Afbeelding
Heerlijke fiets. Met sturen worden ze steeds handiger.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 12:15

Hier wel getwijfeld over de wishbone, maar hoor teveel verhalen van tegenvallend in gebruik enzo. Dus durfde het voor dat geld niet aan.

Voor de tweede verjaardag komt hier denk ik een speeltoestel voor in de tuin. Heb nu een schommelset staan, maar die is oud en de palen zijn doorgerot. Weet alleen niet goed hoed het wordt. Ene kant leuk als ze kunnen klimmen, schommelen en glijden, maar het staat ook in mijn tuin... :+

Dit lijkt mij dus super tof...
https://www.wickey.nl/media/product/8a0 ... uw-9a2.jpg

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 12:50

Zo iets willen wij ook in de tuin maken! Of een soort piratenboot achtig iets.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:15

Ik heb weinig toe te voegen qua kleding, Gup heeft wel even genoeg. Eerst even afwachten wanneer de volgende groeispurt komt.

Ik vind Wishbone prachtig, maar vernam van meerdere kanten dat grotere kindjes er snel uitgegroeid zijn, de verstelmogelijkheden in de hoogte zijn beperkt, die hebben we overgeslagen. Vervolgens kwam mijn zwager met een knalgele Pucky die hij nog had staan, dus Gup is voorzien.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:19

Hmmm gup is groot voor zijn leeftijd maar zie hem er nog niet uitgroeien. Hebben net het zadeltje iets omhoog gezet. Dat kan nog een keer en dan kan het frame nog omgedraaid.
Mijn ouders hebben een puky fiets en die is al te klein voor hem

Maar goed. Iedereen hoort over alle merken goede en slechte verhalen en vormt daar een mening mee. Prima toch :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:44

Luukie heeft een heel assortiment aan van vrienden en familie gekregen fietsen en loopfietsen bij opa & oma, thuis heeft hij een Strider loopfiets en een loopmotor van de Intertoys.

Maar vooral die motor daar is hij echt helemaal wezenloos van :)

Het mooie aan deze loopmotor is dat de banden heel breed zijn waardoor hij zelfstandig kan blijven staan. Daarom voelt hij heel veilig aan. En toch gaat hij ermee als de brandweer en hij stuurt prima ook, en geen driewieler-nadelen :)

Hij is altijd met dat ding aan het klöten, karretjes er achter knopen enzo :D

Afbeelding

Hier zat hij achter oma aan :D

Afbeelding

En in de sneeuw 1 rondje op de slee, hartstikke leuk...maar toen wilde hij toch weer veel liever op de motor :))

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:14

Gup had die ook maar vond hem niets. Dus die is de deur uit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:26

Had het gezegd, wij hadden hem wel gewild :D Deze gaat echt helemaal opgereden worden :D

Hij stunt overal overheen en doorheen, heuveltjes af knallen enzo, en daarvoor is hij echt ideaal :)
In het begin liep hij er liever naast en dat gaat ook perfect bij een tweewieler :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:46

Dat doet gup met zijn wishbone :) zo stoer :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:05

Ik vind het wel stoer dat je er gewoon mee door water en modder heen gaat enzo blijkbaar, zie toch ook wel mensen die wat angstig worden van hout icm water :P

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:08

_lautje_ schreef:
Hier wel getwijfeld over de wishbone, maar hoor teveel verhalen van tegenvallend in gebruik enzo. Dus durfde het voor dat geld niet aan.

Voor de tweede verjaardag komt hier denk ik een speeltoestel voor in de tuin. Heb nu een schommelset staan, maar die is oud en de palen zijn doorgerot. Weet alleen niet goed hoed het wordt. Ene kant leuk als ze kunnen klimmen, schommelen en glijden, maar het staat ook in mijn tuin... :+

Dit lijkt mij dus super tof...
https://www.wickey.nl/media/product/8a0 ... uw-9a2.jpg

Oeh die is leuk, en wij zoeken ook nog zoiets als de tuin af is over een paar weken. Ik sla de website op.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:30

pmarena schreef:
Ik vind het wel stoer dat je er gewoon mee door water en modder heen gaat enzo blijkbaar, zie toch ook wel mensen die wat angstig worden van hout icm water :P

Ach. Hij moet niet 24.7 in de regen buiten staan. Maar af en toe door een goede plas heen kan prima hoor :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:44

Ik zoek mooie spenen. Hebben nu van Elodie, maar ik sta open voor andere merken. Liefst wel die ortho-spenen, daar is hij nu fijn aan gewend.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:47

Ja als je niet te gek doet kan het best wat hebben, is mooi hout :j

Spenen heb ik geen verstand van.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:50

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:56

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 17:07

Ik heb gewoon difrax en ook 1 van suavinex, hebben erg mooie.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-18 18:30

Il vind spenen zelden echt mooi, maar deze van Bibs zijn nog te doen. Ben blij dat we er al eventjes vanaf zijn.
Aanrader voor iedereen: voor 1,5 jaar afwennen. Binnen 2 dagen gepiept en dan zijn ze het vergeten (wel al tijdje speen alleen met slapen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:15

Echt een spenenkind is Oot niet, maar als we op pad zijn slaapt hij er rustiger mee in. We hebben nu een leeuw en luchtballon van Elodie maar ik zit te azen op die Bibs.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:20

Die vind ik echt mega lelijk.

Hier gewoon een bibi. Nog niet gelukt om af te leren. Maar ben het wel aan het afwennen. Hij mag alleen een speen in bed en in de auto. En dat hoop ik verder af te bouwen naar niks maar het wil nog niet echt. Hij is namelijk sowieso al een hele moeilijke slaper dus voor mn eigen nachtrust heb ik nog niet erg veel zin om het ding ‘s nachts af te wennen.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:23

Britt stoere foto van die Wishbonebike.

Lautje zo'n soort toestel zoeken wij ook nog, maar ook hier twijfel aangezien dit ook erg vervelend is met grasmaaien :+.

Speen gelukkig nooit nodig gehad, op de eerste weken na.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:24

Henrieke schreef:
Britt stoere foto van die Wishbonebike.

Lautje zo'n soort toestel zoeken wij ook nog, maar ook hier twijfel aangezien dit ook erg vervelend is met grasmaaien :+.

Speen gelukkig nooit nodig gehad, op de eerste weken na.

Geitje er bij in om het gras kort te houden :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:27

Gup heeft alleen in bed een fop. Had er eerst 2 en nu nog 1
Mupje heeft soms een fop en mag hem nog de hele dag als ze wilt. Over een tijd alleen in de auto en in bed en later net als gup alleen nog in bed.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:35

Hier twee speenweigeraars, echt een paar keer geprobeerd in het begin maar ik heb het opgegeven. Wel makkelijk dat ik de speen niet af hoef te wennen, maar met gup was het uiteindelijk nog al een ding om hem te leren om fles te leren drinken, dat zal met beeb straks wel weer zo zijn...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:46

Hier een beetje van beide. We leggen haar altijd weg zonder speen, 9 vd 10 keer valt ze in slaap zonder iets. Gaat ze huilen, geven we wel speentje. Meestal is ze dan alsnog snel in slaap en meestal spuugt ze m dan na een minuutje ofzo zelf uit.

In de wagen gebruik ik m soms met in slaap vallen en als ze oververmoeid is/was dan doen we ook speen.

Maar eigenlijk is het minimaal. Gelukkig, ze gebruikt m tot nu alleen indien nodig. Maar als ze alle slaapjes zelf in slaap valt gebruiken we m zo de hele dag niet.