Bij het zonnebootracen zitten nou niet veel dames.. tenminste, die er zijn zitten op technische universiteit dus keuze zat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Reneee schreef:Goof schreef:Alter bridge is tof.
Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?
Ja in de praktijk heb ik gemerkt dat het vaak toch niet zo werkt. En dan vooral omdat mensen afknappen als je gewoon te graag wilt. Dat komt hartstikke benauwend over. Maar ik heb ook wel bindingsangst en ik geniet juist van het spelletje van flirten. Vooral als iemand lastig te vangen is is het leukHet is simpel, maar soms is het leuk om het wat moeilijker te maken.
En ik denk dat als je op Tinder te benauwend wordt en te graag wilt het gewoon niet werkt. Je kunt via Tinder ook niet weten of je iemand echt leuk vindt natuurlijk. In het echt gaat dat wat makkelijker, maar ik denk dat je het via Tinder toch wat subtieler aan moet pakken. Niet meteen volle bak er bovenop springen.
Destination schreef:Colien schreef:Ik nam tinder heel serieusHeel serieus met het verdoen van iemand zijn tijd door op het laatste moment te roepen dat ik geen zin had in een relatie en/of date
(Sorry mannen, ik was het!)
Ik moet zeggen dat ik ook wel voor langere tijd met iemand sprak, maar dan was ik ook weer op ze uitgekeken
Goof schreef:Colien schreef:Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had
Dat is wel heel erg![]()
Wat was zijn reactie?
Goof schreef:Alter bridge is tof.
Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?
Colien schreef:Ik ben afgelopen weekend met Robijntjah en Thenexttry uit dit topic naar een festival geweest. Ik ben daar echt los gegaan als nooit te voren eigenlijk en een aantal dingen gedaan die ik eigenlijk nooit doe (details doen er even niet toe). Een aantal dingen had ik (of eigenlijk robijntjah) dezelfde nacht al via de telefoon opgebiecht, waar ik enkel op terug kreeg als reactie "ooh nice, jammer dat ik er niet bij was!". Maar maandag vond ik dat ik het laatste gedeelte ook nog moest opbiechten... Dus hup, ik gezegd dat ik nog iets moest opbiechten. Meneer was in dikke shock; hij dacht dat ik moest gaan opbiechten dat ik van alles met andere jongens had uitgespookt. Toen ik zei dat ik dat niet kwam opbiechten was alles weer goed
![]()
Zo weet je wel echt zeker dat je relatie goed zit hoorIk zag de angst in zijn ogen gewoon. Vrijdag pas 2 maandjes met hem samen, maar het voelt echt zo goed gewoon.
Alles wat ik heb opgebiecht is me trouwens gewoon vergeven hoor. Deels vond hij het zelfs super leuk dat ik nu zo los ging
Colien schreef:Ik was niet grappigIk was wel dik in paniek toen ik bedacht dat ik alles nog moest opbiechten
Gelukkig hielp robijntjah daarbij door het gewoon spontaan door de telefoon te roepen
![]()
Vriend ga ik zeker houden!
Maar jullie zijn niet echt samen toch thenexttry? Hij vergeeft het je vast wel.