Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:50

Nou ja Tinder werkt tot nu toe beter dan die andere troep online dus als Tinder dan geen match is dan wordt het dus "slechts licht gebruikt retour" op de steen :+

Bij het zonnebootracen zitten nou niet veel dames.. tenminste, die er zijn zitten op technische universiteit dus keuze zat :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:58

_Reneee schreef:
Goof schreef:
Alter bridge is tof.

Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?

Ja in de praktijk heb ik gemerkt dat het vaak toch niet zo werkt. En dan vooral omdat mensen afknappen als je gewoon te graag wilt. Dat komt hartstikke benauwend over. Maar ik heb ook wel bindingsangst en ik geniet juist van het spelletje van flirten. Vooral als iemand lastig te vangen is is het leuk :+ Het is simpel, maar soms is het leuk om het wat moeilijker te maken.

En ik denk dat als je op Tinder te benauwend wordt en te graag wilt het gewoon niet werkt. Je kunt via Tinder ook niet weten of je iemand echt leuk vindt natuurlijk. In het echt gaat dat wat makkelijker, maar ik denk dat je het via Tinder toch wat subtieler aan moet pakken. Niet meteen volle bak er bovenop springen.

Jij hebt het over 'te graag willen' en 'hard to get' spelen, daar zit nogal een heel groot gebied tussen, vind je niet?
En daarover heb ik het dus; je kunt namelijk ook gewoon je oprechte interesse in iemand delen en erover communiceren :)*

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:01

Destination schreef:
Colien schreef:
Ik nam tinder heel serieus :') Heel serieus met het verdoen van iemand zijn tijd door op het laatste moment te roepen dat ik geen zin had in een relatie en/of date :') (Sorry mannen, ik was het!)

_O- Ik moet zeggen dat ik ook wel voor langere tijd met iemand sprak, maar dan was ik ook weer op ze uitgekeken :=

En als ik dat bovenstaande niet riep dan belde ik ze na een date enkel nog om taxi te spelen :') Een oude date heeft de naam "tinder-taxi" gekregen :') Die heb ik een keer gebeld, heeft vervolgens 50km gereden om mij en een vriendin van mij ergens op te halen, ons vervolgens 10km verder af te zetten, waarna hij dus 60km terug naar huis kon rijden :')
Later heb ik hem geprobeerd te koppelen aan een ander (hoe weet je pas echt dat je gefaald heb als tinder-date... :') ) maar hij wilde niet. En nu spreek ik hem heel sporadisch nog eens :')

Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had :')

Destination

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:03

Zo ben ik dan weer niet, ik liet het vaak überhaupt niet tot een date komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:05

Oh wat erg, maar ook heel eerlijk :')

Mijn vriend is x omgedraaid toen die zn Tinder date zag zitten. Ze was totaal niet als op de foto's. Maar heb dan iig t fatsoen ff te zeggen na een drankje dat het niks gaat worden :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:07

Ik was toentertijd ook echt totaal niet klaar voor een relatie hoor. Ik zag het als een leuk spelletje. Gelukkig is dat allemaal alweer bijna een jaar geleden.

Gelukkig zat ik toen ik mijn vriend leerde kennen met een hele andere insteek op tinder.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:08

Colien schreef:
Ik heb ook wel eens iemand laten omdraaien die 120km moest rijden. Hij was nog 20km van mijn huis verwijderd en toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had :')

Dat is wel heel erg :o
Wat was zijn reactie?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:10

Goof schreef:
Colien schreef:

Dat is wel heel erg :o
Wat was zijn reactie?

Welke reactie? Ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Heb hem overigens nog wel op facebook en zie zo nu en dan eens iets voorbij komen.

edit: Ik was toentertijd echt een tinder-bitch hoor. Ik zag het puur als spelletje en had totaal geen zin in een man in mijn leven.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:19

Goof schreef:
Alter bridge is tof.

Renee, dat hard to get spelletje spelen heb ik serieus nooit begrepen. Je vindt iemand interessant maar doet bewust of het je geen fluit interesseert en verwacht dan wel dat de ander achter jouw aan komt lopen?
Serieus. Als je iemand interessant vindt laat je dat weten en vindt je dat niet laat je het ook weten. Het leven is zo simpel, waarom dan die omgekeerde logica?

Ja in de praktijk heb ik gemerkt dat het vaak toch niet zo werkt. En dan vooral omdat mensen afknappen als je gewoon te graag wilt. Dat komt hartstikke benauwend over. Maar ik heb ook wel bindingsangst en ik geniet juist van het spelletje van flirten. Vooral als iemand lastig te vangen is is het leuk :+ Het is simpel, maar soms is het leuk om het wat moeilijker te maken.

En ik denk dat als je op Tinder te benauwend wordt en te graag wilt het gewoon niet werkt. Je kunt via Tinder ook niet weten of je iemand echt leuk vindt natuurlijk. In het echt gaat dat wat makkelijker, maar ik denk dat je het via Tinder toch wat subtieler aan moet pakken. Niet meteen volle bak er bovenop springen.[/quote]

Jij hebt het over 'te graag willen' en 'hard to get' spelen, daar zit nogal een heel groot gebied tussen, vind je niet?
En daarover heb ik het dus; je kunt namelijk ook gewoon je oprechte interesse in iemand delen en erover communiceren :)*[/quote]

Ja, maar als deze aanpak niet werkt, waarom probeer je dan niet iets anders? Wie weet werkt het wel om een beetje hard to get te spelen. Ik vermoed namelijk dat hij nu de 'ik wil te graag'-aanpak heeft.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:20

Ik ben afgelopen weekend met Robijntjah en Thenexttry uit dit topic naar een festival geweest. Ik ben daar echt los gegaan als nooit te voren eigenlijk en een aantal dingen gedaan die ik eigenlijk nooit doe (details doen er even niet toe). Een aantal dingen had ik (of eigenlijk robijntjah) dezelfde nacht al via de telefoon opgebiecht, waar ik enkel op terug kreeg als reactie "ooh nice, jammer dat ik er niet bij was!". Maar maandag vond ik dat ik het laatste gedeelte ook nog moest opbiechten... Dus hup, ik gezegd dat ik nog iets moest opbiechten. Meneer was in dikke shock; hij dacht dat ik moest gaan opbiechten dat ik van alles met andere jongens had uitgespookt >;) . Toen ik zei dat ik dat niet kwam opbiechten was alles weer goed :')
Zo weet je wel echt zeker dat je relatie goed zit hoor <3 Ik zag de angst in zijn ogen gewoon. Vrijdag pas 2 maandjes met hem samen, maar het voelt echt zo goed gewoon.

Alles wat ik heb opgebiecht is me trouwens gewoon vergeven hoor. Deels vond hij het zelfs super leuk dat ik nu zo los ging >;)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:45

Colien schreef:
Ik ben afgelopen weekend met Robijntjah en Thenexttry uit dit topic naar een festival geweest. Ik ben daar echt los gegaan als nooit te voren eigenlijk en een aantal dingen gedaan die ik eigenlijk nooit doe (details doen er even niet toe). Een aantal dingen had ik (of eigenlijk robijntjah) dezelfde nacht al via de telefoon opgebiecht, waar ik enkel op terug kreeg als reactie "ooh nice, jammer dat ik er niet bij was!". Maar maandag vond ik dat ik het laatste gedeelte ook nog moest opbiechten... Dus hup, ik gezegd dat ik nog iets moest opbiechten. Meneer was in dikke shock; hij dacht dat ik moest gaan opbiechten dat ik van alles met andere jongens had uitgespookt >;) . Toen ik zei dat ik dat niet kwam opbiechten was alles weer goed :')
Zo weet je wel echt zeker dat je relatie goed zit hoor <3 Ik zag de angst in zijn ogen gewoon. Vrijdag pas 2 maandjes met hem samen, maar het voelt echt zo goed gewoon.

Alles wat ik heb opgebiecht is me trouwens gewoon vergeven hoor. Deels vond hij het zelfs super leuk dat ik nu zo los ging >;)

Jij was ook wel heel grappig :j _O- en die vriend van je moet je houden haha.
Ik kreeg een hele andere reactie _-:( _-:(

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:49

Ik was niet grappig :') Ik was wel dik in paniek toen ik bedacht dat ik alles nog moest opbiechten :') Gelukkig hielp robijntjah daarbij door het gewoon spontaan door de telefoon te roepen :')
Vriend ga ik zeker houden!

Maar jullie zijn niet echt samen toch thenexttry? Hij vergeeft het je vast wel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:49

Ik ben wel benieuwd wat jullie gedaan hebben _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:52

Vooral heel veel gedanst en veel plezier gemaakt, laten we het daar op houden :')

Ik ga niet alles open en bloot op bokt zetten. Ben nogal makkelijk te vinden zeg maar. En ik weet dat ik een meelezer heb die niet alles hoeft te weten :wave:

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:55

Ben nu wel heel benieuwd want als je het zo zegt, niks met anderen gedaan, is het toch niet iets wat je moet opbiechten? :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:57

Ik vond van wel :j Gezien we het hier samen al vaker over gehad hadden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:57

Ik kan het zo wel raden gok ik, maar goed. Van die geheimzinnige "wij weten het lekker wel" berichtjes vind ik sowieso erg irritant. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:01

Ja ik denk dat ik ook wel beetje weet welke kant t op gaat :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:10

MarlindeRooz schreef:
Ik kan het zo wel raden gok ik, maar goed. Van die geheimzinnige "wij weten het lekker wel" berichtjes vind ik sowieso erg irritant. :+

Vind ik Bokt ook niet echt voor bedoeld.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:13

Colien schreef:
Ik was niet grappig :') Ik was wel dik in paniek toen ik bedacht dat ik alles nog moest opbiechten :') Gelukkig hielp robijntjah daarbij door het gewoon spontaan door de telefoon te roepen :')
Vriend ga ik zeker houden!

Maar jullie zijn niet echt samen toch thenexttry? Hij vergeeft het je vast wel.

Soort van welles nietes.
Het is welles maar houden allebei heel graag vast aan nietes :') :')

Het scheelt hij heeft mij niets te vergeven alleen kan zo geïrriteerd raken van zo'n zeik reactie en al helemaal als ik moe ben en hem dan ook nog een na een hele lange dag op ga halen :')

Vanochtend was ook heel gezellig trouwens met mr. ochtendhumeur ik had 5 keer geroepen en hij werd niet wakker.

Poging 6 was mijn koude handen ( was net met de hond in het park geweest ) op zijn buik leggen *\o/*

Ik vond het wel leuk maar het eerste wat zijn mond uit kwam waren een partij scheldwoorden -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:18

Jaja robijn Red de dag :')

Was Super gezellig meiden! Decibel?!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:35

Alsof ze voor het eerst uit zijn geweest :=

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:39

Robijntjah schreef:

Kaarten voor decibel zijn toch op? :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:39

Flessuh schreef:
Robijntjah schreef:

Kaarten voor decibel zijn toch op? :P

Ticketswap opa :=

Maar meiden, regel dit lekker per PB, we zijn geen HK.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:43

Nee joh, is nog niet uitverkocht. Maar inderdaad, doe dit lekker via PB. Hebben wij niks mee te maken.