Alleen weet ik het nu nog niet wat ik moet doen

Ach arm konijn, snap je helemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Ik durf ook niet meer goed te zeggen wat er nou gaat gebeuren.
karuna schreef:Hier nog niks maar die rode vlekpff gv moet die kant op met de motor vanmiddag. Oei geen idee wat wijsheid is. Misschien dat ik mijn aanhangwagen leeggooi en daar de motor in laat zetten en ze met de auto en motor in aanhangwagen gaan
julio111 schreef:Bij ons in Veghel voorspelt buienalarm al continue een mege piek van regen en staat er steeds een grote rode bui voor ons klaar. Maar deze verdwijnt plots iedere keerdus uiteindelijk 4 druppen regen gehad.
Ik expres snel de paarden gevoerd en poepjes geschept in de wei. Had achteraf gewoon rustig aan kunnen doen..
Berdien schreef:Met dergelijk weer en deze voorspellingen zou ik niet op de motor gaanAls je mazzel hebt valt het mee en had je wel de motor kunnen pakken, maar dit zijn geen buien waarin je met de motor wilt belanden.
Renee1991 schreef:julio111 schreef:Bij ons in Veghel voorspelt buienalarm al continue een mege piek van regen en staat er steeds een grote rode bui voor ons klaar. Maar deze verdwijnt plots iedere keerdus uiteindelijk 4 druppen regen gehad.
Ik expres snel de paarden gevoerd en poepjes geschept in de wei. Had achteraf gewoon rustig aan kunnen doen..
Hier in Gemert was er net wel even een flinke bui.. Houdt al een tijdje aan.