M'n collega's hebben net voor me zitten swipen hahaha. Ben benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:8Kenyada schreef:Gisteren eventjes geappt met tindermans, hij gooide het gelijk op de flirtberichtjes als in: dat ik toch zo'n betoverend gezicht heb enzo, ik ben daar nooit zo goed in via whatsapp dus ik was alleen van het goh hoeist en wanneer gaan we weer daten?
Nou na t weekend n keer want vanaf vandaag heeft hij z'n zoontje.
Toen ineens zegt ie, nou ik ga slapen,moe! En als groet: Later!
![]()
okè, euh ja... Later dan ofzo. Vind t maar gek. weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Of moet ik er niks van denken.
Zo, dat klinkt als iemand die ik ooit leerde kennen op 'straat'. Was een leuke jongen die van dat promotiewerk deed bij onze faculteit, best leuk om te zien en uiteindelijk via via had 'ie mijn nummer gescoord. Begon hij mij te appen kreeg 'ie ineens een beetje 'kuren', bleek 'ie ook een zoontje te hebben en vervolgens wimpelde hij me af
F_Orumster schreef:Courses schreef:8
Zo, dat klinkt als iemand die ik ooit leerde kennen op 'straat'. Was een leuke jongen die van dat promotiewerk deed bij onze faculteit, best leuk om te zien en uiteindelijk via via had 'ie mijn nummer gescoord. Begon hij mij te appen kreeg 'ie ineens een beetje 'kuren', bleek 'ie ook een zoontje te hebben en vervolgens wimpelde hij me af
Hij reageert lauw omdat jij dat ook deed na zijngeslijmenthousiasme. Logisch.
Kenyada schreef:Gisteren eventjes geappt met tindermans, hij gooide het gelijk op de flirtberichtjes als in: dat ik toch zo'n betoverend gezicht heb enzo, ik ben daar nooit zo goed in via whatsapp dus ik was alleen van het goh hoeist en wanneer gaan we weer daten?
Nou na t weekend n keer want vanaf vandaag heeft hij z'n zoontje.
Toen ineens zegt ie, nou ik ga slapen,moe! En als groet: Later!
![]()
okè, euh ja... Later dan ofzo. Vind t maar gek. weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Of moet ik er niks van denken.
Pieter25 schreef:ruitje schreef:Het ergste is dat ze Duits is... :pKenyada schreef:Hahaha ruitje, dat viel mij ook al op
Dat is echt irritant, dat gaat hem gewoon niet worden en waarom hebben ze allemaal een stier neusring? jammer dat je gewoon niet op Nederland kan instellen