Willl65 schreef:De nieuwe Trent filmpjes kijken zonder oortjes ik erger mij er mateloos aan! Wtf
En dan vooral in de stiltecoupe
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Dat moment dat je op station aan komt en zo achterlijk druk is dat je al weet dat je later thuis gaat komen.. En ja hoor... seinstoring
Lau schreef:Dat mensen een oudere vrouw met wandelstok wegduwen en geen ruimte geven om intestappen. En dan ook niet voor haar op staan ofz. En als je dan wat zegt krijg je een grote bek. Zelfs de chauffeur kreeg de wind van voren toen hij desbetreffende groepje aansprak. Wat is er toch mis met de jeugd?
Zoe_97 schreef:Andersom mensen vinden ook altijd maar dat de jeugd moet rechtstaan en iedereen anders moet rechtstaan behalve zij zelf. Ooit eens uitgescholden omdat ik niet opstond. Terwijl in chronische ontstekingen in mijn beide knieschijven heb, je ziet dit niet aan de buitenkant. Maar een uur op de trein rechtstaan heeft als gevolg een hele weet zo’n pijn mijn knie dat ik amper kan lopen. Dus dan verkies ik toch echt te blijven zitten.
oomens schreef:Wat natuurlijk iets kan helpen, is zorgen dat een handicap wel zichtbaar is. Gewoon krukken of een wandelstok, of in het geval van blinden een blindenstok, meenemen.
Als er van buitenaf niets te zien is, gaat men er in principe vanuit dat jonge mensen gewoon gezond zijn van lijf en leden. Ben jij die uitzondering, dan zorg je dat dat ook te zien is. Je kunt simpelweg niet verwachten dat iedereen iedereen maar als een potentieel gehandicapte gaat behandelen.
Gianti schreef:Dan moet ik maar ook een kruj mee omdat mensen niet eens meer normaal kunnen vragen?
oomens schreef:Wat natuurlijk iets kan helpen, is zorgen dat een handicap wel zichtbaar is. Gewoon krukken of een wandelstok, of in het geval van blinden een blindenstok, meenemen.
Citaat:Als er van buitenaf niets te zien is, gaat men er in principe vanuit dat jonge mensen gewoon gezond zijn van lijf en leden. Ben jij die uitzondering, dan zorg je dat dat ook te zien is. Je kunt simpelweg niet verwachten dat iedereen iedereen maar als een potentieel gehandicapte gaat behandelen.
theadora99 schreef:Ik ben het ergens wel met oomens eens. Als ik aan iedereen die een volle bus instapt moet gaan vragen of ze misschien mijn plek willen, Dat is geen doen. Als je het echt niet aan iemand kan zien, sta ik niet op voor diegene.