Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 10:57

Sheehan schreef:
Confession: Ik voel me heel gemeen, maar ik zag vandaag een foto van iemand op bokt en die wenkbrauwen... Dan denk ik echt: Zegt niemand in haar omgeving dan dat het er niet uit ziet? :')

Gaan we daar nou serieus nog een keer over beginnen?

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:04

Mijn gedachte Froukje!

Confession: ik zeur al vanaf augustus om een kat bij m'n vriend, nu ga ik vanavond 1 ophalen, maar ik moet voor m'n gevoel niet te blij zijn, anders gaat m'n vriend me weer een klein kind noemen :+ ik gedroeg me dus als een klein kind met m'n gezeur :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:23

Gypsy schreef:
gerpiegorp schreef:
Ik heb net meerdere malen keihard zitten janken bij Hachi... :')

En ik zou me meer zorgen maken als iemand dat niet deed. :P

Ik heb er ook niet op gehuild :+

RoosDeG

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:41

Ik hebben film Hachi net aangezet.. maar ik vind m'n aquarium nog interessanter om naar te kijken :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:44

Jullie hebben gewoon geen smaak.. Kijk, dat je al niet warm loopt voor dat poelewoepiepupsiedupsie puppy is al verbazend.. maar hoe kun je je aquarium nou interessanter vinden dan Richard Gère? >;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:46

Confession: ik moet nog regelmatig een traantje wegpinken als ik Disney klassiekers aan het kijken ben :+

Captain schreef:
Jullie hebben gewoon geen smaak.. Kijk, dat je al niet warm loopt voor dat poelewoepiepupsiedupsie puppy is al verbazend.. maar hoe kun je je aquarium nou interessanter vinden dan Richard Gère? >;)

_O- _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:50

Sheehan schreef:
Confession: Ik voel me heel gemeen, maar ik zag vandaag een foto van iemand op bokt en die wenkbrauwen... Dan denk ik echt: Zegt niemand in haar omgeving dan dat het er niet uit ziet? :')

zeg daar hadden we al een waarschuwing over gekregen toch? >;)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 11:51

Haha inderdaad bij disney moet bij sommige films ook een traantje weg pinken :') maar deze film niet haha :')
Bij Black beauty moet ik ook altijd huilen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 12:01

Paisano schreef:
Moderatoropmerking:
In dit topic is het helaas al meerdere malen een moderatorbericht nodig geweest. Ook nu worden er weer regels overtreden. Dit topic is bedoelt om (gênante) persoonlijke bekentenissen te doen, niet om over andere bokkers te roddelen. Het op deze manier bespreken van een andere bokker is daarnaast ook absoluut niet toegestaan op Bokt. Dit is de laatste waarschuwing hier, bij een volgende overtreding van de forumregels zal het topic worden gesloten. Ik wil jullie daarom allen vragen deze regels nogmaals door te nemen.

Moderatoropmerking:
Graag wijs ik even terug naar de laatste moderatoropmerking in dit topic. Wij betreuren helaas dat het op deze pagina wederom over andere Bokkers gaat. Daarom rest ons nu niets anders dan hier een slotje te plaatsen.