Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Sammie schreef:Dan geloof je het toch lekker niet
http://www.space.com/22228-space-statio ... aphic.html
https://en.wikipedia.org/wiki/O%27Neill_cylinder
Of ze daadwerkelijk 2 stuks van ieder dier meenemen waag ik wel te betwijfelen, maar het hele ark/ruimtestation is een serieus idee op dit moment om op grote schaal mensen te vervoeren in de ruimte.
Concepten van iets op de plank hebben liggen is nogal wat anders dan het daadwerkelijk bouwen van zo'n ding.
"op dit moment" is een nogal absurde woordkeuze in dit verband.
Marjoow schreef:Weet iemand waar de uitdrukking "Roger that" vandaan komt? Ik weet wat het betekent maat hoe zijn ze erop gekomen en waarom Roger?
Citaat:Roger is eigenlijk een alternatief van Romeo en verwijst dan ook naar de letter R van ‘received’. In de eerste helft van de twintigste eeuw stond Roger voor de letter R, maar dat veranderde in 1957 bij de invoering van het nieuwe fonetische alfabet door de Navo. Toen werd Roger als aanduiding van de letter R vervangen door Romeo. In de radiotelecommunicatie zoals die bijvoorbeeld in de luchtvaart wordt gebruikt, bleef Roger echter de standaard voor het bevestigen van een boodschap.
gohya schreef:Knert je hebt gelijk,ik heb die quote fout geschreven,het woordje DIE moet zijn NIET.
Excuses,logisch dat je het verkeerd begreep.
Hoeveel en hoe vaak geef je de Orchideën water? ik heb de mijne steeds weer in bloei staan.
Maar 1 soort duurt het een jaar voor die weer bloeit,ligt dus ook aan de soort.
Smee__ schreef:Ik vraag me af waarom mensen in hemelsnaam hun hond meenemen naar de supermarkt en die vervolgens ervoor aan een paal oid vastknopen. Negen van de tien keer dat ik ze zie zitten bij de AH vlakbij dan zitten ze te janken/blaffen en/of de boel onder te pissen en te poepen. Waarom je hond niet heel even thuis laten, desnoods in de tuin ofzo?
Knert schreef:gohya schreef:Knert je hebt gelijk,ik heb die quote fout geschreven,het woordje DIE moet zijn NIET.
Excuses,logisch dat je het verkeerd begreep.
Hoeveel en hoe vaak geef je de Orchideën water? ik heb de mijne steeds weer in bloei staan.
Maar 1 soort duurt het een jaar voor die weer bloeit,ligt dus ook aan de soort.
Geeft niet..
Ik geef weinig water. Denk 1x in de 3 weken. Soms net wat vaker. En dan goed wat water door het bakje laten lopen en goed laten uitlekken voordat het weer in het potje gaat. Weer wel dat ze niet van natte voeten houden.
Heb ze om het half jaar een andere plek gegeven. In de zon, uit de zon. Met als resultaat dat de bladeren prachtig die mooi vol zijn en die mooi worden aangevuld met nieuw blad...maar bij elke situatie geen bloem. Zit er ook niet aan te plukken. En de katten kunnen er niet bij.
SindyKaya schreef:En dan janken als hun hond 'gestolen' is
Esmee_98 schreef:Ik vraag me af hoe het kan dat bepaalde dingen, zoals bijvoorbeeld voetbal en racen, meer door mannen gedaan worden en ook meer als mannending gezien worden. Waar komt dat vandaan, hoe komt het dat vrouwen (in het algemeen) minder interesse in hebben? (en vice versa). Daar ben ik wel benieuwd naar
gohya schreef:Esmee_98 schreef:Ik vraag me af hoe het kan dat bepaalde dingen, zoals bijvoorbeeld voetbal en racen, meer door mannen gedaan worden en ook meer als mannending gezien worden. Waar komt dat vandaan, hoe komt het dat vrouwen (in het algemeen) minder interesse in hebben? (en vice versa). Daar ben ik wel benieuwd naar
En waarom er eigenlijk weinig tot geen Homo's op voetbal zijn? er zullen er heus wel een paar tussen zitten,maar het grootste gros is echt geen homo.Miss. te grof voor ze? net als veel vrouwen het te grof vinden?
Zo zie je bij damesvoetbal weinig tot geen Meisje/meisje,maar bijna allemaal Jongen/meisje.