legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:51

Goed gedaan!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 20:56

Oh jee! Blij dat onze honden het nog nooit in z’n kop gehaald hebben op de tafel te springen. Zijn ze ook een beetje te groot voor. Gelukkig geen stukjes verloren in de consternatie!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:55

_xManadisx_ schreef:
nevica schreef:
Ik kan de site van Schmidt niet vinden? :o

https://www.schmidtspiele.de/puzzles.ht ... at=#filter

Thanks! Zal even een lijstje proberen te maken binnenkort.

Emptywords, en dan daarna heel onschuldig tegenover je zitten hahaha. Je hebt hem snel kunnen herstellen dus dat scheelt. Hij is mooi!

Mijn 3 bestelde komen allemaal dinsdag helaas. Ik ga namelijk best wel snel dus hoopte dat Peter Pan vandaag zou komen.

Afbeelding

Ben echt heel blij dat ik deze gevonden heb via dit topic. Ik droom helemaal weg bij het maken ervan. Had de film er ook nog bij aan gezet. _O- Maar nu dus even tempo iets lager, al denk ik dat Rapunzel wel ietsje moeilijker is.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:10

EmptyWords
Die heb je nog snel afgemaakt zeg, ondanks het dwarsbomen van hond lief tussendoor haha, maar wauw! Hij is wel echt prachtig ook. Ik vind verticale puzzels sowieso vaak super mooi om te zien. Ik vind ze alleen jammer genoeg wel lastig om te leggen omdat ik er niet echt heel fijn bij kan zitten aan tafel.

nevica
Hoe snel ben je wel niet, omg haha! Wat is ie al zo ontzettend mooi zeg, prachtig! Heerlijk ook dan met de film in de achtergrond erbij aan. Ik zet vaker tijdens het leggen van Disney puzzels spotify aan met Disney liedjes haha, kan ik ook zo blij van worden. Jammer dat de andere puzzels dinsdag pas komen, al kun je wel nog aan de slag met Rapunzel maar als je zo uitkijkt naar het leveren van nieuwe puzzels is dat echt niet leuk - herkenbaar haha.

Ik heb de laatste dagen niet heel veel kunnen puzzelen dus ik had toen ik vandaag verder ging met de puzzel eigenlijk alleen de rand nog en al wat dingen uitgesorteerd, maar heb ondertussen nu met een paar uurtjes toch al iets van vooruitgang geboekt, yay!

Afbeelding

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 22:36

Die ziet er ook gezellig uit cursebreaker!

Ja gisteren heb ik wel echt de hele dag gepuzzeld hoor. :') dus vanochtend was die af en deze avond ben ik zo ver gekomen met Rapunzel;

Afbeelding

Deze is wel een stuk moeilijker dus zal weer op een wat normaler tempo gaan. :Y)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 22:42

Oh je bent lekker opgeschoten weer! En die hele dagen puzzelen zijn zo leuk haha. Ik krijg alleen snel last van vastzittende schouders, dus daar baal ik wel van. Ben zo benieuwd hoe rapunzel verder nog gaat zijn <3

Ik ben hier gestopt vandaag:

Afbeelding

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 15:09

Empty words, Wat fijn dat hij toch af is gekomen.

En aristokatten! Die staat ook nog op mijn lijstje

Ik ben vandaag begonnen aan Ariel
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 09:51

Eleionomae
Veel plezier met the little mermaid, ik vond die echt fantastisch om te maken. Een van m’n favoriete puzzels geworden.

Ik maakte de That’s Life - Isaac Israels puzzel gisteren af, ging nog sneller als verwacht eigenlijk. Waar ik in het begin dacht dat het best een zware dobber zou gaan worden, vond ik ‘m uiteindelijk toch wel echt heel erg leuk om te maken. Wel een heel ander soort puzzel qua stukjes als wat ik gewend ben, alles schoof heel snel als je iets wilde verplaatsen ofzo, waarschijnlijk omdat de stukjes echt heel erg dun zijn in vergelijking met wat ik tot dusverre gewend was met Ravensburger, Schmidt en wasgij. Dit voelde wel een stuk meer fragiel aan allemaal - deze was van Goliath.

Afbeelding

Ik ben gisteren nog gestart met Alice in Wonderland
Afbeelding

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 11:00

Ohh Alice <3 die wil ik ook nog heel graag.

De zeemeermin is inderdaad fantastisch om te maken, die gaat niet weg als hij klaar is.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 11:26

Leuke puzzel!
De Disney puzzels die voorbij komen zijn echt prachtig!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 13:28

Progress :)
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 14:07

Oh wauw jij schiet lekker op! En zo georganiseerd puzzel je ook haha, bij mij is het altijd een grote chaos en ligt er overal wat ipv dat ik zo hele stukken netjes leg achter elkaar _O-

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 14:31

Nou normaal werk ik ook echt vanaf boven naar beneden maar bij deze lukt dat ook echt niet hoor. Begint nu vorm te krijgen maar ben echt in het midden begonnen. _O-

Afbeelding

Hopelijk komen de andere 3 morgen. Postnl veranderd de hele tijd de tijd. En anders graag voor donderdag. Dan heb ik weer de hele dag de tijd. :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-23 14:35

Nou ik had zoekende naar de rand dit keer ook vast de lucht gesorteerd en alle onderwater meuk en de gebouwtjes ook in bakjes gedaan. Meestal ben ik ook niet zo georganiseerd. En nu ik hier doorheen ben moet ik wel echt gaan bedenken hoe ik nu het beste verder kan gaan :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:39

Ik snap nu wat jullie bedoelen met dat foto's de puzzels eigenlijk geen recht doen, maar Rapunzel is af. <3

Afbeelding

En puzzel haul; *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weer geen flauw idee met welke te beginnen. Gelukkig heb ik donderdag pas weer tijd om te puzzelen. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:49

Eleionmae
Haha ja dat scheelt wel als je tijdens het zoeken van de rand al vanalles kunt uitsorteren, probeer ik ook wel te doen. Ging bv met die Disney vintage poster puzzel laatst super lekker, waardoor ik die dus heel snel kon leggen.

nevica
Wat is die Rapunzel toch fantastisch ook! En echt he? Foto’s doen ze echt geen recht. Je nieuwe aanwinsten zijn echt ontzettend mooi weer, ik krijg al meteen koopdrang weer haha.

Ik maak net Alice af, maar kom tot de ontdekking dat ik een stukje mis. Zo balen dit, op z’n zachtst gezegd. Wil de Disney puzzels ooit graag inlijsten, dus dat word een beetje lastig zo ;( -O-

Afbeelding

Ik vond dit een van de leukste Disney puzzels om te leggen, van welke ik gelegd heb so far. Ga een dezer dagen beginnen aan een Wasgij? denk ik en zo eens op bol neuzen welke Disney de volgende word welke ik ga kopen hihi.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:04

Dat is altijd balen, missende stukjes. Mag ik vragen waar je stukje mist, want ik zie dat niet op je foto.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:06

Rechtsboven in de hoek, tussen het gras en die swirling sterretjes in.

Afbeelding

Ja wel echt balen, want als je weet dat het er zit, kun je het niet meer niet zien zeg maar dus dat blijft echt een irritatie puntje :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:09

Ik heb ook even zitten kijken waar het nou miste, ik zag het echt niet. :') Maar wel rot hoor. Waar heb je hem vandaan? Ik weet dat Bol bijvoorbeeld wel heel meewerkend in daarin als je het normaal vraagt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:09

Ja, nu zie ik hem ja. Viel me niet meteen op.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:12

nevica
Ik heb 'm via bol, maar hij komt van een externe verkoper. Ik heb deze een berichtje gestuurd even. Normaal doe ik niet zo moeilijk, maar vind het toch wel echt heel erg jammer. Hij kostte ook een kleine 22e en ik zou 'm echt heel graag later willen inlijsten, maar als je eenmaal weet dat dit stukje mist, is het het gewoon net niet meer zeg maar. Ik kan niet meer als idd even kijken wat ze zeggen, onder het mom niet geschoten is altijd mis.

JPitty
Ja als je het niet weet waar het zit, valt het zeker op foto minder goed op ook denk ik maar m'n man en zoon zagen het wel meteen net in real life bv.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:15

Bij sommige merken kan je rechtstreeks een nieuwe krijgen mits je de aankoopbon nog hebt en binnen een bepaalde periode.
Als de verkoper niet over de brug komt kan je dat eventueel nog uitzoeken en proberen.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:43

Afbeelding
*\o/* eindelijk is die binnen! Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:21

D_akota,
Wat is ie mooi! Die wil ik ook nog graag hebben een keer. Veel puzzel plezier gewenst ermee.

Dorus,
Goed om te weten! Al hoop ik dat dit niet te vaak gaat gebeuren haha. Ik kreeg via de externe verkoper al heel snel een reactie terug op m’n berichtje en ze willen me een nieuwe sturen. Echt onwijs netjes van ze <3

Als iemand de incomplete tegen verzendkosten wil hebben, let me know. Die mag dan weg, kan ik er misschien nog iemand een plezier mee doen ondanks het missende stukje.

Ik ga aan Wasgij? Mystery 18 beginnen: Grabbing a quick bite! welke ik onlangs via vinted kocht.

Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:46

Dat is netjes van de verkoper zeg, dat je een nieuwe krijgt!