Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

youaremystar schreef:Weer op heel veel woningen gereageerd. Ben benieuwd of hier wat uit komt.
Taartje schreef:youaremystar schreef:Weer op heel veel woningen gereageerd. Ben benieuwd of hier wat uit komt.
Spannend! Ik duim voor je!
Ik woon inmiddels 3 weken in m'n huisje en heb t enorm naar m'n zin.
Moet nog wel m'n valkparkieten verhuizen (hadden jongen dus zijn nog even bij m'n moeder gebleven) en een kledingkast kopen en een nieuwe tv en nog de laatste spulletjes verhuizen en dan is t af!
we huren particulier en zitten hier tot we groter kunnen vinden/krijgen 
, woon alweer anderhalf jaar hier Lis_Ol schreef:Heb inderdaad hiervoor ook gehuurd, gewoon via een soort makelaar die een heel portiek had.
Koste niet eens zo gek veel, begon op 405 voor 55 m2. Ging elk jaar met 15 euro omhoog.
Vandaag goed aan het shoppen geweest voor m'n nieuwe huis.
Verf, nieuwe ladekast, halve maantjes voor op m'n trap straks en nog wat nieuw servies.

DNIEZE schreef:Lis_Ol schreef:Heb inderdaad hiervoor ook gehuurd, gewoon via een soort makelaar die een heel portiek had.
Koste niet eens zo gek veel, begon op 405 voor 55 m2. Ging elk jaar met 15 euro omhoog.
Vandaag goed aan het shoppen geweest voor m'n nieuwe huis.
Verf, nieuwe ladekast, halve maantjes voor op m'n trap straks en nog wat nieuw servies.
Ik zie dat jij omgeving Rotterdam woont op je profiel.
Zou je mij prive kunnen toe sturen hoe die soort van makelaar heet.![]()
Misschien kan hij mij op dit moment ook wel helpen.

Particulier huren nog niks gevonden..
)