Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evelienepien schreef:Ok thanks vor jullie inbreng![]()
Ikzelf heb ook geen moeite met zon waarschuwing![]()
Alleen
Ik heb afgelopen week 2 x mensen fehad, die van koop afzagen want ze krijgen dus bij mij (als verkoper) een extra melding ...
En ja, woon in grenskantoor in buitenland, als ik huiskamer deur uitstap kom ik in ned uit maar adres is geen ned. Heb ook in adv staan grensgebied ophalen etc maar baal hier dus wel van...
Zit er al 7 jr op, ben altijd eerlijk over staat van spullen maar ben verhuist in due tijd en krijg je dit...
janineskolla schreef:Ik lees al een tijdje mee in het topic, naar alle ervaringen. Nu laat ik zelf ook maar eens een berichtje plaatsen.
Ik koop en verkoop al geruime tijd wat via marktplaats. Tot nu toe gaat dat altijd naar wens. Op af en toe de onzinbieders na, maar die hou je altijd.
Verleden week nog een positieve ervaring op MP, minipaardje te koop gezet, zelfde dag als reactie en 2 dagen later is het paardje opgehaald door nette mensen. Zo heb ik het graag.
Ook via boktmarkt koop en verkoop ik weleens wat. Nog nooit geen problemen tot nu. Ik heb van een bokker EZ endurance beugels gekocht, prijs overeen gekomen. Dit heb ik op 16 augustus betaald en tot op heden nog niets ontvangen. Mevrouw reageert ook niet meer op pb's, zijn nog niet eens geopend. Hier baal ik ontzettend van. En sta nu eigenlijk op het punt om aangifte wegens oplichting te gaan doen.
Ik hoop maar dat ze de endurancebeugels nog opstuurd, maar begin er een hard hoofd in te krijgen.