Ik zag dit filmpje net voor het eerst en ging echt stuk. Geweldig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Qua mijlpalen: ik ben wel iemand die regelmatig even de statistieken checktAls ik dan zie dat mijn bericht "Welkom Thuis" in minder dan een week tijd al 200x is bekeken, vind ik dat toch wel tof
Misschien is dat wel heel weinig hoor, geen idee wat jullie in een week tijd aan views halen op een bericht, maar als ik het vergelijk met mijn zakelijke blog is ons camper avontuur toch een stuk populairder, haha.
Tazzey schreef:Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is zo ja, excuus.
Ik zag dit filmpje net voor het eerst en ging echt stuk. Geweldig![]()
[ Video ]
Colorado schreef:Ook van mij weer een post! Over een geweldige picnic op een dak
http://isabellaprins.com/onbarefeet/foo ... s-churches
Gaaf je blog Babeth!Hoe was Denemarken en wat heb je daar gedaan? (ben niet nieuwsgierig aangelegd hoor haha)
anoukkk. schreef:Ik ga waarschijnlijk ook over op Wordpress, ik wil mijn site wat gaan veranderen en ik ben achter wat dingen gekomen over blogspot dat ik toch steeds meer zoiets heb van ik ga het verranderen.
Ik vind het best eng want ik ben niet zo'n genie met dit soort dingen en ik ben ook bang dat ik er straks eerst echt even helemaal niks van snap maargoed. Ik laat het jullie weten als het gelukt is
anoukkk. schreef:anoukkk. schreef:Ik ga waarschijnlijk ook over op Wordpress, ik wil mijn site wat gaan veranderen en ik ben achter wat dingen gekomen over blogspot dat ik toch steeds meer zoiets heb van ik ga het verranderen.
Ik vind het best eng want ik ben niet zo'n genie met dit soort dingen en ik ben ook bang dat ik er straks eerst echt even helemaal niks van snap maargoed. Ik laat het jullie weten als het gelukt is
Laat maar, heb het er nu al mee gehad, wat een moeilijk gedoe is dit allemaal. Nu moet ik ook nog eens mijn domeinnaam gaan betalen aan hun terwijl ik die al lang in eigen bezit heb. pff zoals ik zei ik ben al geen techneut hierin maar dit maakt het niet veel leuker allemaal