Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:17

Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is zo ja, excuus.

Ik zag dit filmpje net voor het eerst en ging echt stuk. Geweldig :D

joyce2

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:50

Haha, ik heb hem gister zitten kijken, hij is errrrg leuk :D

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:31

joyce2 schreef:
Qua mijlpalen: ik ben wel iemand die regelmatig even de statistieken checkt ;) Als ik dan zie dat mijn bericht "Welkom Thuis" in minder dan een week tijd al 200x is bekeken, vind ik dat toch wel tof :D Misschien is dat wel heel weinig hoor, geen idee wat jullie in een week tijd aan views halen op een bericht, maar als ik het vergelijk met mijn zakelijke blog is ons camper avontuur toch een stuk populairder, haha.

Zoveel lezers? Wauw. Ik spring al een gat in de lucht wanneer ik rond de 30 zit. En dat haal ik dan soms op de dag dat ik mijn post online heb gezet. De dagen daarna word het alleen maar minder. Ik merk nu wel dat mijn oudere post nu ook steeds wat vaker worden bekeken. Maar goed, schrijven vind ik leuk om te doen en daar doe ik het uiteindelijk voor.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:27

Ja, ik vind het zelf dus ook wel veel! Maar ik weet niet wat "normaal" is. Misschien zitten hier wel mensen in het topic die zich dood lachen om deze aantallen ;)

Net weer even gecheckt: de post van vandaag is al bijna 70x bekeken en voor de totale blog staat het aantal pageviews voor vandaag op de 169 (dat is dus niet het aantal bezoekers, geen idee of je het aantal unieke bezoekers ook ergens op Blogger kan vinden...).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:30

Tot een paar weken geleden had ik ook maar een paar pageviews per week hoor, 30 ofzo, soms iets meer. Tegenwoordig zit ik in een Facebook groep voor fashion/beauty/lifestyle bloggers waar je je blogpost kan neerzetten. Daardoor zijn m'n viewers + volgers echt een stuk hoger geworden.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:47

Hoi allemaal!

Mag ik binnen komen vallen? Ik ben sinds kort begonnen met een reisblog en ben nog erg nieuw in de wereld van het "bloggen".
Mijn blog gaat over mijn reizen en ervaringen in het leven.
Mijn uiteindelijke doel is om er wat centjes aan te verdienen, maar dat is een plan voor de verre toekomst. Eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen.
Ik ga op mijn dooie gemakje even dit topic doorlezen en kijken of er nog handige tips voorbij komen.
Mochten jullie tips voor me hebben, dan zijn ze meer dan welkom!
Dit is mijn blog: http://www.beyondmycomfortzone.com

Groetjes Babeth!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:27

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:44

Ik heb OPI Push & Pur-Pull op m'n blog staan. Hij komt uit de neon collectie. Echt neon is hij niet maar hij is wel erg mooi.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:19

Tazzey schreef:
Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is zo ja, excuus.

Ik zag dit filmpje net voor het eerst en ging echt stuk. Geweldig :D
[ Video ]

whahaha _O- _O- _O- _O-

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:30

Ik ga waarschijnlijk ook over op Wordpress, ik wil mijn site wat gaan veranderen en ik ben achter wat dingen gekomen over blogspot dat ik toch steeds meer zoiets heb van ik ga het verranderen.

Ik vind het best eng want ik ben niet zo'n genie met dit soort dingen en ik ben ook bang dat ik er straks eerst echt even helemaal niks van snap maargoed. Ik laat het jullie weten als het gelukt is :)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:01

Colorado schreef:
Ook van mij weer een post! Over een geweldige picnic op een dak :D
http://isabellaprins.com/onbarefeet/foo ... s-churches

Gaaf je blog Babeth! :D Hoe was Denemarken en wat heb je daar gedaan? (ben niet nieuwsgierig aangelegd hoor haha)

Ik zit nog steeds in Denemarken haha, momenteel werk ik op een stoeterij om even wat centjes te verdienen en daarna door te gaan naar Nieuw Zeeland.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:10

anoukkk. schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook over op Wordpress, ik wil mijn site wat gaan veranderen en ik ben achter wat dingen gekomen over blogspot dat ik toch steeds meer zoiets heb van ik ga het verranderen.

Ik vind het best eng want ik ben niet zo'n genie met dit soort dingen en ik ben ook bang dat ik er straks eerst echt even helemaal niks van snap maargoed. Ik laat het jullie weten als het gelukt is :)

Laat maar, heb het er nu al mee gehad, wat een moeilijk gedoe is dit allemaal. Nu moet ik ook nog eens mijn domeinnaam gaan betalen aan hun terwijl ik die al lang in eigen bezit heb. pff zoals ik zei ik ben al geen techneut hierin maar dit maakt het niet veel leuker allemaal :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:12

anoukkk. schreef:
anoukkk. schreef:

Laat maar, heb het er nu al mee gehad, wat een moeilijk gedoe is dit allemaal. Nu moet ik ook nog eens mijn domeinnaam gaan betalen aan hun terwijl ik die al lang in eigen bezit heb. pff zoals ik zei ik ben al geen techneut hierin maar dit maakt het niet veel leuker allemaal :(

Ken je niet iemand die je ermee kan helpen? Als je een keer met een laptop naar Utrecht kan komen wil ik het best voor je regelen. Als je het eenmaal door hebt is het hartstikke makkelijk, maar je moet wel weten hoe het werkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:17

Anouk, ik woon vlakbij je en wil je ook best een keer helpen. Heb meerdere domeinen en sites.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:25

Wat lief, Dank jullie wel.
Ik kom er gewoon niet uit bij mijn domein over zetten. Ik wil mijn eigen domeinnaam erop zetten en ik moet of betalen of ik doe iets fout.. klopt dit? Ik heb hem zelf al gehost en gebruik hem ook via Blogger dus snap niet dat ik er nog een keer voor moet betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:27

Ik ga je even een PM sturen, snap namelijk al wat er fout gaat zo uit je berichtjes :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:27

Zou super zijn!! ik heb nml mn frustraties al hoog zitten, moet zeggen dat heb ik bij computers vrij snel :P

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:07

Ik herken het Anouk! Ik heb in het begin erg lopen stuntelen met wordpress!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:14

Ja vervelend vind ik het.. Bij blogger is alles ook wel extreem makkelijk. :p
Maar ik wil het nu ook echt persé hebben haha! vind het ook gewoon professioneler staan allemaal. ben nu alles maar een beetje aan het uitzoeken en dan hopen dat iemand me kan helpen met mijn domeinnaam

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:35

Oke, ik ga NU uitzoeken hoe je over moet stappen en een poging wagen.
Ik laat het jullie weten of het gelukt is, of juist niet :')

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:48

Succes, ik kom er nog steeds niet achter en ik wil het zooooo graag.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:56

Ennnnn, het is gelukt :D.
Heb geen domeinnaam gekocht, dus was voor mij een kwestie van oude dingen exporteren en bij wordpress importeren. Nu lekker frutselen met de layout :D.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:59

Mooi dat het zo snel lukte! :D Ik vind het wel lastig vergeleken bij Blogger, vooral hoe ik de breedte etc kan aanpassen, moet maar even goed uitzoeken.
Stuur je even linkje als je hem klaar hebt? ik ben benieuwd :D

chanelle14

Ik denk dat het nog wel een jaar duurt voordat ik echt tevreden ben, ik ben nog al wisselvallig. :')

Anoniem

Bij Wordpress zit je vrij vast aan de themas, als je niet met de html codes wilt knoeien kan je je site niet breder of smaller maken.