Edit: Vandaag lijkt het mee te gaan vallen, maar de komende dagen gaat de temperatuur nog meer omhoog en het schijnt woensdag 27° te worden... Ik denk dat ik woensdag maar helemaal niets ga doen.
Hier is echt amper wind en KNMI zegt morgen hetzelfde, maar met warmere temperaturen. Het is in huis nog steeds 23°, gelukkig. Ik vermijd sowieso de zon, gohya! Maar mijn paard staat een flink stuk wandelen over een pad zonder schaduw en daar kijk ik dus niet naar uit...
Shirley
Geplaatst: 15-07-13 10:32
Wow ... kracht 3 ! Dat wordt weer een stormwaarschuwing
Hier ook al ( te ) warm, volop zon en amper wind ... verheug me ook niet op de komende dagen
Ik ook niet Shirley... Ik kijk meer uit naar de herfst. Ik hoop wel dat al die mensen die graag een warme zomer willen er nu heerlijk van kunnen genieten, zoals ik dat doe als er een dikke laag sneeuw ligt.
Shirley
Geplaatst: 15-07-13 10:38
Tuurlijk, ik gun een ander ook z'n plezier wel Maar het nare is , dat je die hitte amper kunt ontlopen ... op kou kun je je kleden, bij die hitte blijf ik echt liever binnen, heb soms het gevoel amper diep in te kunnen ademen
Precies. Dat heb ik dus ook. Ik kan mijn warmte niet kwijt terwijl ik in de winter een extra trui of paar sokken aan trek. Ik vind de winter heerlijk en kan niet wachten tot er weer een dikke laag sneeuw ligt.
Wat ik overigens wel jammer vind is dat "zomermensen" boos worden op mij omdat ik a: dit weer niet fijn vind en b: ik in de winter blij word. Echt, letterlijk boos worden ze.
Mijn hitte zit inderdaad ook voornamelijk bovenin Soort opvliegersgevoel, kompleet met rode kop en knallende hoofdpijn ... en om nou met je hoofd in een emmer water te gaan zitten