Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Laat ons niet langer in spanning HTM
joann123 schreef:Nee ik bedoel dat er zo veel slechte ervaringen zijn stom is
nientje78 schreef:Hier komen ze vanavond niet meer![]()
Mailde gister 1 dat ze interesse in de babykamer hadden en dat we maar even moesten bellen.
Prima...hebben we gedaan en afgesproken dat ze vanavond om 6 uur zouden komen.
Om 7 uur dus nog niemand.
Toch maar even gebeld...kregen we als reden dat hij op moest passen..en oja...hij had mss wel even kunnen bellen![]()
Tis maar goed dat we de hele babykamer nog niet van zolder gehaald hadden.
Was een behoorlijke sjouw geweest.
Shirley schreef:Inderdaad , als het alleen maar klagen was , werd het ook zo'n saaie boel
Maar maken ze daar serieus problemen over, HTM ?
Terwijl je dus wel betaalt voor die advertenties als ondernemer
Lianne86 schreef:Staat er duidelijk "af te halen", en dan nog een mail krijgen met "kunt u het ook verzenden"... Liever niet.. (Gaat om een xbox en dan kan ik thuis even laten zien dat ie het gewoon doet etc.) ipv later klachten krijgen
Dus twijfel nog even wat ik hiermee ga doen... Gewoon verzenden kan ook.. aan de andere kant, het is 5 km omrijden van waar ik langskom
kiki1976 schreef:Van de week ook weer eentje die voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten.
Ik heb een Atag inductie kookplaat (inbouw) op mp staan.
Ik heb de prijs op bieden staan. Als je op mp kijkt vragen de meeste voor een plaat met een defect al minimaal € 75.- Duidelijk erbij gezet, alleen ophalen.
Die van ons doet het nog helemaal prima. Bieden ze €15,- incl. verzenden. Hahaha wat denk je zelf
Shirley schreef:Lianne86 schreef:Staat er duidelijk "af te halen", en dan nog een mail krijgen met "kunt u het ook verzenden"... Liever niet.. (Gaat om een xbox en dan kan ik thuis even laten zien dat ie het gewoon doet etc.) ipv later klachten krijgen
Dus twijfel nog even wat ik hiermee ga doen... Gewoon verzenden kan ook.. aan de andere kant, het is 5 km omrijden van waar ik langskom
Dan zou ik dat aanbieden
Verzenden op eigen risico, maar dat je ook bereid bent er even mee langs te komen en 'm af te leveren.
Doe ik ook regelmatig en dan wordt over het algemeen zeer gewaardeerd !
Shirley schreef:kiki1976 schreef:Van de week ook weer eentje die voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten.
Ik heb een Atag inductie kookplaat (inbouw) op mp staan.
Ik heb de prijs op bieden staan. Als je op mp kijkt vragen de meeste voor een plaat met een defect al minimaal € 75.- Duidelijk erbij gezet, alleen ophalen.
Die van ons doet het nog helemaal prima. Bieden ze €15,- incl. verzenden. Hahaha wat denk je zelf
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op
Die dingen zijn gewoon schandalig duur ... ( ben er toevallig ook voor aan het kijken)