Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:37

Laat ons niet langer in spanning HTM :D

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:38

Nee ik bedoel dat er zo veel slechte ervaringen zijn stom is

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:39

Shirley schreef:
Laat ons niet langer in spanning HTM :D

Website vermeldingen (of wat MP website vermeldingen vindt }:) ) bij je advertenties plaatsen.

Enige nadeel voor hen is, dat als je je cookies verwijderd, en een nieuw mailadres aanmaakt je gewoon weer verder kan :+

joann123 schreef:
Nee ik bedoel dat er zo veel slechte ervaringen zijn stom is

Het gaat hier gelukkig niet alleen over onze ergernissen, we delen ook wel eens leuke dingen *\o/*

Papegara

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:40

wow tyrcanol. geld teveel ofzo haha

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:42

Inderdaad , als het alleen maar klagen was , werd het ook zo'n saaie boel :))

Maar maken ze daar serieus problemen over, HTM ?
Terwijl je dus wel betaalt voor die advertenties als ondernemer :?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:43

Nee. Allemaal voor een prikkie :D

Net 6 dekens waaronder 1 Rambo winterden en 1 rhino winterdek met hals voor 60 inclusief .

Shirley. Ik denk dat ze m stiekem in de advertentie zelf zet :p

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:19

nientje78 schreef:
Hier komen ze vanavond niet meer -O-

Mailde gister 1 dat ze interesse in de babykamer hadden en dat we maar even moesten bellen.
Prima...hebben we gedaan en afgesproken dat ze vanavond om 6 uur zouden komen.
Om 7 uur dus nog niemand.
Toch maar even gebeld...kregen we als reden dat hij op moest passen..en oja...hij had mss wel even kunnen bellen :roll:

Tis maar goed dat we de hele babykamer nog niet van zolder gehaald hadden.
Was een behoorlijke sjouw geweest.

De vraag om maar even terug te bellen vind ik al niet kunnen, zijn jullie nog zo netjes en dan hebben ze niet eens het fatsoen om even af te bellen. Ik weet van mensen die hadden een auto geregeld om de babykamer te vervoeren naar de kopers, lieten de kopers niets meer van zich horen, hebben mijn zoon en schoondochter die kamer kunnen kopen voor een heel leuk prijsje, die verkopers waren er helemaal ziek van.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:33

Shirley schreef:
Inderdaad , als het alleen maar klagen was , werd het ook zo'n saaie boel :))

Maar maken ze daar serieus problemen over, HTM ?
Terwijl je dus wel betaalt voor die advertenties als ondernemer :?

Ik betaal niet voor al mijn advertenties 8-) beetje duur grapje...
Maar mijn betaalde werden uiteindelijk ook verwijderd -O-
Maar mijn bedrijfsnaam is HTM Horseware.
En als ik daar de spatie tussen heb dan zien ze dat als website vermelding vanwege de HTM :')
Nu heb ik het altijd aan elkaar staan, en geen problemen :Y)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 22:38

Wat een mierenfietsers :))

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 00:31

Shirley schreef:
Wat een mierenfietsers :))

Ja ach, heb er over gemaild, maar kreeg uiteindelijk geen antwoord meer -O-

maar het is een automatisch systeem die dat er uit haalt, dus dat gaan ze voor mij niet aanpassen..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:02

Staat er duidelijk "af te halen", en dan nog een mail krijgen met "kunt u het ook verzenden"... Liever niet.. (Gaat om een xbox en dan kan ik thuis even laten zien dat ie het gewoon doet etc.) ipv later klachten krijgen :))

Dus twijfel nog even wat ik hiermee ga doen... Gewoon verzenden kan ook.. aan de andere kant, het is 5 km omrijden van waar ik langskom :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 10:13

Van de week ook weer eentje die voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten.
Ik heb een Atag inductie kookplaat (inbouw) op mp staan.
Ik heb de prijs op bieden staan. Als je op mp kijkt vragen de meeste voor een plaat met een defect al minimaal € 75.- Duidelijk erbij gezet, alleen ophalen.
Die van ons doet het nog helemaal prima. Bieden ze €15,- incl. verzenden. Hahaha wat denk je zelf |o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:08

Lianne86 schreef:
Staat er duidelijk "af te halen", en dan nog een mail krijgen met "kunt u het ook verzenden"... Liever niet.. (Gaat om een xbox en dan kan ik thuis even laten zien dat ie het gewoon doet etc.) ipv later klachten krijgen :))

Dus twijfel nog even wat ik hiermee ga doen... Gewoon verzenden kan ook.. aan de andere kant, het is 5 km omrijden van waar ik langskom :)

Dan zou ik dat aanbieden :j
Verzenden op eigen risico, maar dat je ook bereid bent er even mee langs te komen en 'm af te leveren.

Doe ik ook regelmatig en dan wordt over het algemeen zeer gewaardeerd !

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:09

kiki1976 schreef:
Van de week ook weer eentje die voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten.
Ik heb de prijs op bieden staan. Als je op mp kijkt vragen de meeste voor een plaat met een defect al minimaal € 75.- Duidelijk erbij gezet, alleen ophalen.
Die van ons doet het nog helemaal prima. Bieden ze €15,- incl. verzenden. Hahaha wat denk je zelf |o

Dat slaat inderdaad helemaal nergens op :?
Die dingen zijn gewoon schandalig duur ... ( ben er toevallig ook voor aan het kijken ;) )

grace1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:11

Zo, ik heb inmiddels alles gedaan wat in mijn macht ligt.
Aangifte gedaan, beide banken ingelicht en mijn aangiften verstuurd.
En naar de bank van de verkopende partij nog een mail met het verzoek tot terugstorting of blokkering van de betreffende rekening.
Dat laatste doen ze alleen maar met meer aangiften.
Dus ik hoop zo dat alle gedupeerden aangifte doen.
Ik ga er vanuit dat ik mijn geld kwijt ben, maar je weet maar nooit.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:22

Zo even een update van mijn cap verkoper.

Ik had degene een mail gestuurd dat ik af zie van de koop en dat het niet netjes is om de levertijd niet te vermelden. Ik heb er in gezet dat ik direct mijn geld terug wil.

Ik kreeg een mail terug dat niet iedereen dagelijks achter internet zit , het mooi weer is en daarom later terug werd gereageerd . Ik zou binnen 7 dagen mijn geld terug krijgen.
En jawel geld staat op mijn rekening dus netjes afgehandeld.

En inmiddels heeft zoonlief een nieuwe cap gekocht en draagt hij die met plezier :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:22

fijn :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:24

Fijn, iedereen blij *\o/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:38

Dat is fijn!

Ik had ergens besteld en direct betaald, adverteren ook op bokt. Daardoor was ik ook op hun gekomen, dus niet echt MP, maar wel vervelende ervaring.
Ik kreeg een dag later een mail: ze hadden alleen nog 2 van die pruldingen die ik had meebesteld voor de extra korting op de andere artikelen en of ik die dan wilde. Dus ik gemaild dat ik van de bestelling af zie, niets meer terug gehad. Gister gemaild met de vraag wanneer ik het geld terug krijg, aangezien ik toch die spullen ergens wil bestellen en geen onbeperkt budget heb... Krijg ik weer eens geen antwoord, dus vandaag maar weer gemaild. Verwacht als webshop dat je toch wel elke dag je mail bekijkt. (En ja, door de hele situatie ben ik al wat geirriteerd, dus dan wordt het er niet beter op, want weet zelf dat de volgende dag weer mailen ook wel heel snel is :Y))

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 13:49

Voor t eerst in m'n leven een zadel gekocht via internet van een bokker, wat opgestuurd moest worden. Onder rembours gedaan en alles perfect verlopen! :D En belangrijkste, het zadel lijkt op t eerste gezicht ook goed te passen. (heb m er al even snel op gehad.) :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:04

Heel fijn, Ik krijg ineens best veel reacties terwijl ik er vanuit ging dat het amper zou verkopen! Nu al twee dingen verkocht al ging het niet van harte:

Eerst niet meer reageren, toen werd het een dag later en had ze 1 euro te weinig of het ook goedkoper mocht? Toevallig net een hoger bod gehad dus gezegd dat ik het ook voor meer kon verkopen dus zeker niet voor minder ging. Toen had ze nog wel een euro..

Ook al reactie op de laatste dingen gehad dus hoop dat die vandaag of morgen ook opgehaald worden, dan ben ik helemaal blij! *\o/*

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:06

Shirley schreef:
Lianne86 schreef:

Dan zou ik dat aanbieden :j
Verzenden op eigen risico, maar dat je ook bereid bent er even mee langs te komen en 'm af te leveren.

Doe ik ook regelmatig en dan wordt over het algemeen zeer gewaardeerd !

Nu ook afgesproken om hem te bezorgen daar... Wel wat meer tijd kwijt, maar geen zin in een kapotte xbox of gezeur dat er iets niet goed is gegaan.... (mijn vertrouwen in de post :'))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:08

Shirley schreef:
kiki1976 schreef:

Dat slaat inderdaad helemaal nergens op :?
Die dingen zijn gewoon schandalig duur ... ( ben er toevallig ook voor aan het kijken ;) )

Nee vond ik ook echt een gevalletje, voor een duppie op de eerste rij willen zitten....
Jammer dat je zo ver weg woont hihi

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:10

Verder weg uit elkaar kan bijna niet :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:46

Vandaag is de bbq opgehaald, om drie uur komen ze de viool halen en heb na 1.5 week geld ontvangen voor mn rijssen dus die gaat ook op de post vandaag. Had hem eigenlijk nog willen laten stomen maar ze heeft hem vrijdag nodig dus dat gaat hem niet worden en ook geheel tegen mn principe verzenden met tnt maar het is niet anders ;)
Volgende week de kelder opruimen want heb haast niks meer op mp en het is toch wel wat hobby :)