[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:49

DaisyDarling schreef:
Drunksheep schreef:
Vinden jullie het trouwens ook leuk om voor jullie vriend kleding te shoppen? Zie altijd zoveel leuke dingen voor 'm, jammer dat 'ie niet alles aan wil :')

Heel erg leuk :j
Voor mezelf zie ik ook amper leuke dingen, maar voor hem is overal vanalles *\o/*
Helaas is hij van mening dat zijn kast 'vol zit' en dat ie dus niets gaat kopen. Zucht :')

Ja, precies dat :P Hij bedenkt ook van tevoren van hoeveel broeken en shirts hij nodig heeft en als hij dat heeft is het gewoon klaar.. Maar idd, voor hem zijn er zoveel leuke dingen! Maar tegenwoordig krijg ik hem wel mee naar de stad en wil ie ook wel een beetje 'nieuwe' dingen kopen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:14

BaileyMix schreef:
Heb jullie hulp weer nodig :Y) Heb een (nep)leren broek, maar hoe oh hoe combineren zonder als prutsmuts door het leven te gaan?

Houthakkersbroek en gympen eronder. Het is niet mijn ding maar als ik het dan zou dragen dan zou ik het zo dragen :j

Peperkroket

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:31

Nog een broek er overheen? :')

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:33

Denk dat je houthakkersblouse bedoeld ? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:37

Jep := Goedemorgen _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 15:53

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:14

Ik heb ook dit weekend een nepleren legging gekocht, niet helemaal, er zit nog wat stof in.
Was er eigenlijk helemaal niet weg van maar mijn vriend wel.. dus dan toch maar kopen enzo, onder druk :+
Droeg hem vandaag zo; https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9572_n.jpg
Met een paar laarsjes met studds eronder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:14

Ik combineer het meestal met een wat langer blousje oid, niet iets wat heel kort is in ieder geval. :)
En vaak met wat kleur. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:15

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:19

Ik vind kunstleren broeken/leggings het tofst met een spijkerblouse/oversized shirt erover en sneakers eronder. En de combi met fake fur doet het ook goed vind ik zelf. Maargoed, je kan ook veel inspiratie opdoen op www.lookbook.nu :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:22

Anouk94 schreef:
DaisyDarling schreef:
Heel erg leuk :j
Voor mezelf zie ik ook amper leuke dingen, maar voor hem is overal vanalles *\o/*
Helaas is hij van mening dat zijn kast 'vol zit' en dat ie dus niets gaat kopen. Zucht :')

Ja, precies dat :P Hij bedenkt ook van tevoren van hoeveel broeken en shirts hij nodig heeft en als hij dat heeft is het gewoon klaar.. Maar idd, voor hem zijn er zoveel leuke dingen! Maar tegenwoordig krijg ik hem wel mee naar de stad en wil ie ook wel een beetje 'nieuwe' dingen kopen :)

Hier is het ook vaak 'Maar ik heb toch al een paar schoenen', 'Ik heb al drie broeken', enzovoort... :') achja. Langzaam maar zeker komt er steeds een beetje bij haha!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:33

Wat zijn leuke strakke rokjes, van die skaterrokjes kan ik echt niet hebben. Is mijn kont te dik voor. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:36

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:51

Mooi dat stofje.
Ik vind van die rokjes altijd leuk, maar als ik het aan heb dan staat het nooit zoals ik wil. Ik heb nogal brede heupen en dijen, dus ik dacht altijd dat dat wel leuk zou staan met zo'n uitlopend rokje, maar ik voel me er toch altijd dik in. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:52

Peuk schreef:
Mooi dat stofje.
Ik vind van die rokjes altijd leuk, maar als ik het aan heb dan staat het nooit zoals ik wil. Ik heb nogal brede heupen en dijen, dus ik dacht altijd dat dat wel leuk zou staan met zo'n uitlopend rokje, maar ik voel me er toch altijd dik in. :=

_O_ precies wat ik heb.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 20:58

Ik vind zulke rokjes ook ontzettend leuk, maar ik voel me er altijd zwanger in :')

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:05

Help meiden!
Aangezien jullie waarschijnlijk de kledingwinkels/webshops beter uit jullie hoofd kennen dan ik denk ik ga ik hier maar eens om hulp vragen!
Ik ben op zoek naar een jurkje voor kerst, maar het is ook de bedoeling dat ik het gewoon casual ga dragen (draag nooit rokjes/jurkjes dus dit is de eerste stap richting die meer dragen want eigenlijk zijn ze supertof).

Ik ben bang dat ik wijd uitlopende jurkjes niet kan hebben omdat ik dan een klein dik propje wordt. Maar ik vind strakkere jurkjes vaak al te netjes om casual te dragen. Dus ik heb een beetje een probleem..

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:12

Pferdelove schreef:
Help meiden!
Aangezien jullie waarschijnlijk de kledingwinkels/webshops beter uit jullie hoofd kennen dan ik denk ik ga ik hier maar eens om hulp vragen!
Ik ben op zoek naar een jurkje voor kerst, maar het is ook de bedoeling dat ik het gewoon casual ga dragen (draag nooit rokjes/jurkjes dus dit is de eerste stap richting die meer dragen want eigenlijk zijn ze supertof).

Ik ben bang dat ik wijd uitlopende jurkjes niet kan hebben omdat ik dan een klein dik propje wordt. Maar ik vind strakkere jurkjes vaak al te netjes om casual te dragen. Dus ik heb een beetje een probleem..

Asos of Nelly.com

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:59

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:15

Ik heb deze besteld. http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... brique.jpg

Ben benieuwd of de kleur me staat. :')

En dan moet ik eigenlijk nog op zoek naar een nieuwe zwarte broek voor er onder. Hebben jullie nog tips voor zwarte skinnyjeans, die niet snel vaal worden met wassen?

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:24

Spirit schreef:
Ik heb deze besteld. http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... brique.jpg

Ben benieuwd of de kleur me staat. :')

En dan moet ik eigenlijk nog op zoek naar een nieuwe zwarte broek voor er onder. Hebben jullie nog tips voor zwarte skinnyjeans, die niet snel vaal worden met wassen?

Ik heb deze:
http://www.thesting.com/skinny-broek-zwart-256347

Hij is echt van een super fijn zacht stofje en zit dus erg lekker. Ik heb hem nog niet zo lang dus hij heeft nog niet heel veel wasbeurten gehad, maar tot nu toe verkleurt hij absoluut niet. Het enige nadeel is wel dat ze geen lengte- en breedtematen hebben dus dat is wat lastiger passen. :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:25

Oja, misschien moet ik er bij vermelden dat ik wel minstens lengtemaat 34 moet hebben. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:27

Ja die broeken van the sting zijn fijn he? Ze verkleuren ook nauwelijks, zelfs niet na heel veel wasbeurten. Enige nadeel is dat ze wijder worden na een half dagje dragen.

Maar met zo'n lengtemaat zou ik niet weten waar je moet kijken. Ik ben maar 1.60 dus ik pas alle broeken altijd wel haha. :+

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:29

ik lees hier al een tijdje mee, nu heb ik eindelijk een vraag hah.

ik zoek een mooie high waisted broek, liefst skinny, ik heb nelly asos boohoo al afgezocht, niet gevonden wat ik wou.
Iemand nog tips?

Ik wil hem graag aan met O&N, ik heb al een witte peplum top, daarnaast zoek ik ook nog een mooi paar schoenen (laarsjes, oid?) voor onder die broek en dat topje, waar ik een hele avond en nacht op kan vol houden, iemand tips?

{ik houd wel van 'apart en anders', dus das ook welkom}

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:29

Spirit schreef:
Oja, misschien moet ik er bij vermelden dat ik wel minstens lengtemaat 34 moet hebben. :P

Gstar heeft fijne lange broeken, maar flink aan de prijs. Ik koop zelf tegenwoordig altijd maar het gros bij de Primark, 8 euro is goed te doen en een van de weinige winkels die echt lange broeken heeft (ik heb lengte 34-36). Littlebig (LTB) is ook een fijn merk voor lange broeken, prijs is te doen en kwaliteit prima! Oa. te koop bij Lake Side..