[HK] EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: EK Voetbal 2012: Deze keer gaat de beker mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:49

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:02

Hahaha :') dat hoofd is geweldig

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:32

Wissel jij nou zo vaak van ava of ligt dat aan mij? :')

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:25

Pastoor: Ajax-Excelsior moet worden overgespeeldAlex Pastoor had er vanmiddag flink de smoor in. De trainer van Excelsior baalde uiteraard van de geflatteerde nederlaag in de Arena tegen Ajax (4-1), maar hij had zich vooral gestoord aan verschillende tv-beelden vanuit De Kuip van Feyenoord - PSV (3-1). Tijdens Ajax-Excelsior toonde de Amsterdamse club de goals van Feyenoord. 'Pure competitievervalsing,' zei Pastoor vanmiddag bij Eredivisie Live.

Pastoor had zich verbaasd dat Ajax-supporters de goals van Feyenoord tegen PSV in Rotterdam 'gewoon' konden zien op de megaschermen in de Arena. Hij schaarde dat onder het kopje 'competitievervalsing'.

'Simon Kelder, de voorzitter van Excelsior, zei net ook dat het niet mag,' zei Pastoor. 'Het kan toch niet zo zijn dat de spelers van Ajax daardoor moeten worden gemotiveerd of dat Ajax hoopt dat de fans eerder achter hun club gaan staan. Ik vind dat echt niet kunnen. Ik heb toch ook geen beelden gezien van FC Utrecht - Vitesse. Dat was voor ons in de strijd tegen degradatie wel handig geweest.... Duel met Ajax overspelen? Dat lijkt me misschien wel de beste oplossing.'
(redactie) (bron: AD.nl)

Joh als dat overgespeeld wordt win je nog niet hoor, Pastoor >;)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:29

Wat 'n gezeur man, of fans 't nou op die beelden zien of 'n smsje krijgen/internet checken, ze weten 't toch wel :))

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:30

Inderdaad, ik had van mensen gelezen die er zelf bij waren dat bepaalde vakken gingen juichen voor het uberhaupt op het scherm stond omdat ze het doorgekregen hadden. Die gast moet niet zo huilen joh :+ :')

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:39

Ik vind het maar overdreven :') Het stond ook echt al wel op twitter, hyves en alles..

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:42

ajaxlife Ajax Life
Via @KNVBpers: wellicht vooronderzoek naar beelden van #feypsv die in de Arena te zien waren. Aanklager moet beslissen. #ajaexc

Ja hoor tuurlijk, kinderachtig :r

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:46

Wat zwak zeg :=

Ajax speelt bekerfinale in nieuw uittenue

24 april 2011
Ajax zal zondag 8 mei, in de KNVB bekerfinale tegen FC Twente, voor het eerst aantreden in het nieuwe uittenue (seizoen 2011 - 2012). Het nieuwe uitshirt zal in de week voorafgaand aan de KNVB bekerfinale officieel gepresenteerd worden op de Ajax-website.
De voorinschrijving voor het nieuwe uitshirt is nu geopend. Bestel het uitshirt uiterlijk woensdag 4 mei en je ontvangt jouw bestelling voor de KNVB bekerfinale thuis. De nieuwe uitcollectie is vanaf vrijdag 6 mei verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshop.

Boehoe, ik dacht; yeaaah man, die bekerfinale nog even in 't mooie uittenue <3 Gaan ze in 't nieuwe uittenue spelen ^) Ben benieuwd..

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:10

Siem de Jong: Ik dacht aan Boymans
Uitgegeven: 24 april 2011 18:59
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 18:59
AMSTERDAM - Ajacied Siem de Jong moest vlak voor zijn omhaal van zondag tegen Excelsior even denken aan Ruud Boymans. De aanvaller van VVV-Venlo scoorde zaterdag op identieke wijze tegen SC Heerenveen.

''Ik zag Boymans even voor me toen die bal in de lucht hing en hij zat er goed in'', zei De Jong na afloop.

Hij nam de positie van centrumspits over na de wissel van Mounir El Hamdaoui die de hele wedstrijd werd uitgefloten door de aanhang van de Amsterdammers. De Jong: ''Daar ben ik het niet mee eens. We strijden voor de titel en hebben Mounir daarbij nodig.''

De Jong en zijn ploeggenoten proberen El Hamdaoui tijdens de wedstrijd te helpen. ''We geven hem dan even een handje en steunen hem.''

Aah, wel lief dat ze 'm steunen :)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:11

Naomi_Jortje schreef:
Wissel jij nou zo vaak van ava of ligt dat aan mij? :')

ja klopt :') ik ben zo'n wispelturig geval :o

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:48

Eigenlijks kan mij die bekerwedstrijd niet zo veel schelen.. Komt wel op tv hoop ik, ja vast wel.. :)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 17:59

Volgens mij wel :) Ik heb sowieso liever Ajax als landskampioen dan dat ze de KNVB beker winnen!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:04

Heb ook liever landskampioen, maar ik heb d'r ook geen problemen mee als ze allebei winnen :))

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:06

Dat mag ook natuurlijk :D :D

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:33

Nee, zeker geen problemen mee :))

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:41

Sulejmani blijft bij Ajax
Uitgegeven: 27 april 2011 08:54
Laatst gewijzigd: 27 april 2011 08:54
AMSTERDAM - Miralem Sulejmani is voorlopig niet van plan Ajax te verlaten. De Servische vleugelaanvaller benadrukt dat hij komend seizoen 'gewoon' in Amsterdam blijft.

"Ik kan nu al zeggen dat ik volgend seizoen gewoon bij Ajax speel", verklaart Sulejmani in het magazine van NUsport.

"Het wordt mijn vierde seizoen, maar waarschijnlijk het eerste waarin ik vanaf de eerste wedstrijd alles speel."

Belangstelling

De aanvaller geniet momenteel belangstelling vanuit Engeland, waar zowel Arsenal als Liverpool zijn interesse in hem duidelijk heeft gemaakt.

Sulejmani is echter nog niet klaar bij Ajax. "Ik wil een volledig seizoen vlammen, door het vuur gaan voor deze club. Dat ben ik de club en de fans verschuldigd."

Vertrouwen

De komst van trainer Frank de Boer heeft het spel van de Serviër goed gedaan. "Ik moet hem bedanken. Hij vindt het leuk om spelers beter te maken, geeft ze veel vertrouwen en duidelijkheid."

"Voor zijn eerste wedstrijd tegen AC Milan kwam hij naar me toe en zei: ik heb bij Heerenveen gezien wat je kunt, dat kun je niet verleerd zijn. Ik dacht: 'wow dit is iets nieuws, zó veel vertrouwen'."

In het magazine van deze week staat een uitgebreid interview met Miralem Sulejmani.
© NUsport/Bart Vlietstra

Jaaaaa, goed zo Mickey <3 Ik ben nog steeds blij dat ie begin dit seizoen geen werkvergunning or something kon krijgen en toen maar moest blijven :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:23

Mickkeeeeyyyyy :+:

Ik ga/wil een shirt kopen met zijn naam erop :=

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:23

Van der Wiel: "Mensen trekken snel conclusies"

Gregory van der Wiel heeft een VWO-diploma op zak, maar dankzij zijn uiterlijk heeft hij toch veel last van vooroordelen. "Dat vind ik jammer", zegt de rechtsback van Ajax in een interview op de website van de FIFA.

Van der Wiel heeft tatoeages op zijn lichaam en zijn kleding komt uit de straatcultuur. "Maar mensen moet je niet op hun uiterlijk beoordelen. Bij mij wordt dat vaak wel gedaan. Ik hou van hiphop, heb vaak een koptelefoon op mijn hoofd en ja, ik draag 'streetwear'. Op basis daarvan trekken mensen al snel conclusies. Dat vind ik jammer."

De international is slimmer geworden en weet inmiddels wat voor invloed uitspraken in de media hebben. "Voormalig Feyenoorder Robin van Persie was mijn idool toen ik jong was. Ik had dat nooit tegen journalisten moeten zeggen. De fans van Ajax hebben er lang over gedaan om me dat te vergeven. Ik ben nu volwassener. Ik ben gewend geraakt aan het leven dat een profvoetballer moet leiden."

Waar hij dat leven de komende jaren gaat leiden, is nog niet bekend. "Ik ben nog nooit uit Amsterdam vertrokken en zou niet weten hoe het is om ergens anders te wonen. Het zou wel een grote uitdaging zijn en ik weet zeker dat het goed gaat. Maar nu wil ik met Ajax prijzen winnen, mezelf ontwikkelen en elke wedstrijd zo goed mogelijk spelen", aldus Van der Wiel.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... usies.html

Die gozer blijft me verbazen, vwo had ik niet verwacht :P Knap dat ie dat heeft volgehouden naast topsport (oké, niet 't 1e natuurlijk, maar de jeugd van Ajax lijkt me toch ook aardig topsport op die leeftijd :Y)), ik doe d'r zonder topsport d'r naast al 7 jaar over :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:24

BAM en Afellay is 'n held :))

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:10

Afbeelding
Ooooooooooooooooooh my god :oo _O- _O-
Wie ziet wie dit is? :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:12

Is dat diegene die ik denk dat ie is? :') Oh my god.. :')

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:31

Ik dacht even El Hamdaoui mara dat kan niet toch :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:33

Volgens mij is het Giovanni van Bronckhorst _O-

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:38

IK WEET HET AL denk ik, wow, die is naar de kapper geweest of niet? :')
Spoiler:
Oleguer