Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:21

Kaart het aan bij de concierge dat je het mist.
Wie weet..

Telpeva, wat fijn dat ze het toch opgepakt hebben

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 12:58

Telpeva fijn dat klagen heeft geholpen.
Buren in het gat gevallen. Hopelijk niet te erg gewond.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:05

paard 1 gooide vanmorgen zijn emmer water om... en ja hoor de hele plas is bevroren en nu dus een ijsplaat op een onhandige plek... heb er maar weer hooi overheen gegooid. Ik ben zo klaar met deze winter.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 13:43

Wat fijn Telpeva dat je klachten serieus zijn genomen. Nu nog een telefoniste met iets meer geduld zou ook prettig zijn.
Ik schrik wel dat er dus daadwerkelijk buren in een gat zijn gevallen zeg :x

Ik ben ontzettend moe van de veel bewogen ochtend en heb nog een lange dag te gaan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:38

Telpeva schreef:
Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.

Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt :+

Wat fijn dat ze dan toch nog aan de deur komen, is wel het minste wat ze kunnen doen en dat er actie ondernomen wordt!
Wel sneu van je buren zeg, vreselijk dat ze dat zo gedaan hebben -O-

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 14:42

Ik ben zo blij dat ik in het midden van het land woon := . Net boodschappen gedaan . Vaatwas tabletten en wasmiddel vergeten :') helemaal ruk dit want ik ben er echt doorheen . Maar dochtertje komt zo thuis dus ik haal morgen wel.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 15:25

Mijn vrienden die ineens vragen wat ik voor mn verjaardag wil. We zitten die hele week samen met een andere opleiding in Berlijn, ik heb er echt nog niet over nagedacht behalve dat ik naar een karaokebar wil met iedereen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 15:31

Dochter is snel overprikkelt op school. Nu is haar vriendinnetje verplaatst naar een andere plek. En hebben ze niet hun 1ste, niet hun 2de maar 3de(?) keuze naast dochter gezet in de klas. (Dit vertelde de juf vanochtend zelf dat het niet hun eerste of tweede keuze was) Een jongetje waar ze iedere keer over klaagt dat hij haar uitscheld en pest. Dochter dus vandaag compleet overstuur uit school, nog even en ik krijg haar helemaal niet meer naar school. (Ik ga er van uit dat de juffen er een rede voor hebben waarom hij toch naast haar zit. Morgen hebben we toevallig al een gepland gesprek staan, maar dan gaan we het er ook nog wel even over hebben. En ook of ze een plan B hebben als dit het allemaal alleen maar erger maakt)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 15:36

wyoming schreef:
Dochter is snel overprikkelt op school. Nu is haar vriendinnetje verplaatst naar een andere plek. En hebben ze niet hun 1ste, niet hun 2de maar 3de(?) keuze naast dochter gezet in de klas. (Dit vertelde de juf vanochtend zelf dat het niet hun eerste of tweede keuze was) Een jongetje waar ze iedere keer over klaagt dat hij haar uitscheld en pest. Dochter dus vandaag compleet overstuur uit school, nog even en ik krijg haar helemaal niet meer naar school. (Ik ga er van uit dat de juffen er een rede voor hebben waarom hij toch naast haar zit. Morgen hebben we toevallig al een gepland gesprek staan, maar dan gaan we het er ook nog wel even over hebben. En ook of ze een plan B hebben als dit het allemaal alleen maar erger maakt)

Hm dus ze halen een veilig persoon bij haar weg om haar op te zadelen met een absoluut onveilig persoon. Yeah ‘great succes!’ Mijn hemel. Hoop dat jullie morgen goed gesprek hebben hierover want dit soort keuzes snap ik echt niet

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:09

wyoming schreef:

Docenten zijn niet allemaal zo slim. Ze hebben mij op de basisschool ooit eens naast een jongen gezet die mij altijd pestte. Boeken op de grond gooien en dergelijke. En dat kon ik dan zelf oplossen. Pas toen ik in mijn logboek wat we toen bij moesten houden had geschreven dat hij vervelend was, werd er wat aangedaan. Toen zei ze ook nog dat ze had gemerkt dat het niet zo goed ging onderling. Dus vooral melden inderdaad! Zeker van het pesten.

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld. Echt elke keer dat ik opsta, klapt mijn hoofd bijna uit elkaar, en ik hang aan elkaar van de neusspray %)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:14

Dat de magnesium die ik gebruik eigenlijk niet langer dan 14 dagen gebruikt mag worden, maar zonder kan ik ook niet. :+

En werd vanmiddag weer gek van de 'rug' pijn dus maar gestofzuigd. Eigenlijk zit ik weer op punt van vorig jaar september.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:19

Aan iedereen die altijd maar zijn of haar hond mee de winkel in moet nemen. Waaarom doen mensen dat. En zeker als er verboden voor honden op de deur staan..
Kijk hulphonden alle respect voor, maar de rest..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:24

juval schreef:
Telpeva schreef:
Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.

Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt :+

en weer bewezen, klagen op bokt helpt :) :+

Ja maar echt! Zelfs het laminaat is vanmiddag terug geplaatst! _/-\o_
Morgen komen ze nog even schoonmaken (lees, de vloer bescherming enzo weg halen) en dan is het KLAAR *\%/*

Later gaan ze nog de buitenkant van mijn huis doen maar daar hoef ik niet elke keer voor thuis te blijven. 3 weken huisarrest, vanaf morgen ben ik weer vrij _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:26

Lekker eindelijk weer rustiger in huis. Weet er helaas alles vanaf. Alleen bij ons duurde het wat langer, maar misschien doordat het een flat is.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 16:27

M’n fijnste broek gescheurd ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 17:17

Ik heb het zo vreselijk koud, kan ook niet warm worden. Komt deels echt door de kou buiten maar gok dat ik ook door het aparte schema (andere tijd beginnen dan normaal, workshops ipv lessen) te lang niet heb gegeten. Ondertussen heb ik redelijk door dat als ik het zomaar koud krijg, ik waarschijnlijk trek heb. Mijn lichaam geeft het alleen een beetje raar aan.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:33

Ik erger me eraan dat Yesilgöz telkens zo prominent in beeld staat op nieuwssites waarbij ze ook nog eens zó triomfantelijk kijkt dat het alles bij elkaar net lijkt alsof de vvd de verkiezingen heeft gewonnen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:38

Nou ik erger me aan verhoging AOW leeftijd waardoor ik pas met 70 met pensioen mag, verhoging eigen risico zorg naar 470 euro en meer geld naar immigratie.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:43

Had aan een collega gevraagd om maandag even samen wat door te lopen wat die dag doorgezet moest worden, kreeg de reactie "Nee ik ben vrij". Prima, bij wie moet ik dan zijn? Ik doorgezet. Krijg ik vandaag een bericht: "Volgende keer moeten we het even samen doorlopen".
No oliebol sherlock. Heb het aan je gevraagd.
Pas ook ff je status aan als je een keer een vrije dag hebt waarop je normaal werkt, daarnaast niet zeiken want je belt me regelmatig in mijn weekenden.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:53

Suzanne F. schreef:
Nou ik erger me aan verhoging AOW leeftijd waardoor ik pas met 70 met pensioen mag, verhoging eigen risico zorg naar 470 euro en meer geld naar immigratie.

Ik baal ook best, voor chronisch zieken van middelbare leeftijd met zeer beperkt inkomen (steekt vinger op) zijn de nieuwste plannen níet echt een feestje te noemen ;(

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:55

Snoraly schreef:
Had aan een collega gevraagd om maandag even samen wat door te lopen wat die dag doorgezet moest worden, kreeg de reactie "Nee ik ben vrij". Prima, bij wie moet ik dan zijn? Ik doorgezet. Krijg ik vandaag een bericht: "Volgende keer moeten we het even samen doorlopen".
No oliebol sherlock. Heb het aan je gevraagd.
Pas ook ff je status aan als je een keer een vrije dag hebt waarop je normaal werkt, daarnaast niet zeiken want je belt me regelmatig in mijn weekenden.

Niet opnemen dus als hij belt in het weekend . Je kan individueel volgens mij op stil zetten .

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 19:59

Marigold schreef:
Ik erger me eraan dat Yesilgöz telkens zo prominent in beeld staat op nieuwssites waarbij ze ook nog eens zó triomfantelijk kijkt dat het alles bij elkaar net lijkt alsof de vvd de verkiezingen heeft gewonnen.

Dat lachje is inderdaad tenenkrommend.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:13

hebben jullie misschien ideeën?
Onze Bob de Bouwer-paard, steekt regelmatig zijn voorpoot door de ijzeren hek-poort. Nou vind ik dat al een rot gewoonte, maar Bob heeft hoefijzers en ik ben bang dat hij zich een keer blesseert.
Ik zit te denken om dat hek dicht te maken, maar gaas lijkt me gevaarlijk ivm de ijzers. Extra schrikdraadje ervoor kan wel, maar ik moet er ook tig keer per dag door en Bob is lenig dus dat moet dan op een onhandige hoogte en van beide kanten van het hek (bij 3 a 4 hekken).
Bob is een eikel..

Ik zit een beetje aan zeil te denken maar dat ziet er natuurlijk niet uit en ik vraag me af of het wel Bob proof is.

Hebben jullie misschien nog een geniaal idee?

Bob is overigens ook rete slim dus ik hou mijn hart vast over wat hij hierna gaat bedenken.
Bob heet overigens Boris...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:16

Bob in de salami draaien? :=

Maar in wat minder rigoureuze opties, plankje timmeren voor het gat waar hij zn poot doorheen steekt?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 20:24

Mensen die over hun partner klagen op internet. Als ik dat over mezelf zou lezen, was het gelijk einde relatie. Praat met, en niet over elkaar, en al helemaal niet met wildvreemden.