Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.
Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt
. Net boodschappen gedaan . Vaatwas tabletten en wasmiddel vergeten
helemaal ruk dit want ik ben er echt doorheen . Maar dochtertje komt zo thuis dus ik haal morgen wel.
wyoming schreef:Dochter is snel overprikkelt op school. Nu is haar vriendinnetje verplaatst naar een andere plek. En hebben ze niet hun 1ste, niet hun 2de maar 3de(?) keuze naast dochter gezet in de klas. (Dit vertelde de juf vanochtend zelf dat het niet hun eerste of tweede keuze was) Een jongetje waar ze iedere keer over klaagt dat hij haar uitscheld en pest. Dochter dus vandaag compleet overstuur uit school, nog even en ik krijg haar helemaal niet meer naar school. (Ik ga er van uit dat de juffen er een rede voor hebben waarom hij toch naast haar zit. Morgen hebben we toevallig al een gepland gesprek staan, maar dan gaan we het er ook nog wel even over hebben. En ook of ze een plan B hebben als dit het allemaal alleen maar erger maakt)
wyoming schreef:Dochter is snel overprikkelt op school. Nu is haar vriendinnetje verplaatst naar een andere plek. En hebben ze niet hun 1ste, niet hun 2de maar 3de(?) keuze naast dochter gezet in de klas. (Dit vertelde de juf vanochtend zelf dat het niet hun eerste of tweede keuze was) Een jongetje waar ze iedere keer over klaagt dat hij haar uitscheld en pest. Dochter dus vandaag compleet overstuur uit school, nog even en ik krijg haar helemaal niet meer naar school. (Ik ga er van uit dat de juffen er een rede voor hebben waarom hij toch naast haar zit. Morgen hebben we toevallig al een gepland gesprek staan, maar dan gaan we het er ook nog wel even over hebben. En ook of ze een plan B hebben als dit het allemaal alleen maar erger maakt)
juval schreef:Telpeva schreef:Mijn boze berichten van gisteravond en vanochtend vroeg bleken voldoende, een aantal leidinggevenden stonden aan de deur om te praten en het werk te controleren, er zijn excuses aangeboden, plannen gemaakt en ook meteen knopen doorgehakt. Ergens vind ik het jammer dat ik geen vlieg aan de muur ben wanneer zij hun personeel gaan aanspreken, een van de mannen was echt kwaad vanwege het niet afgedekte gat in mijn vloer, want hij is ook aansprakelijk als er iemand in valt. En... Er is dus blijkbaar tijdens deze werkzaamheden bij buren verderop al iemand in zo'n gat gevallen, ik zou niet eens het eerste geval zijn als het mis had gegaan.
Een noodoplossing is nu over het gat geplaatst, de badkamer is weer te gebruiken (dat bleek 5 minuten werk...) en de timmerman komt vandaag nog om een blijvende oplossing voor het gat te maken. Het laminaat moet dan ook nog terug worden gelegd, maar dat zien we dan... Denk ik. Eerst zien dan geloven dat daar vandaag nog iemand voor komt
en weer bewezen, klagen op bokt helpt![]()
Suzanne F. schreef:Nou ik erger me aan verhoging AOW leeftijd waardoor ik pas met 70 met pensioen mag, verhoging eigen risico zorg naar 470 euro en meer geld naar immigratie.
Snoraly schreef:Had aan een collega gevraagd om maandag even samen wat door te lopen wat die dag doorgezet moest worden, kreeg de reactie "Nee ik ben vrij". Prima, bij wie moet ik dan zijn? Ik doorgezet. Krijg ik vandaag een bericht: "Volgende keer moeten we het even samen doorlopen".
No oliebol sherlock. Heb het aan je gevraagd.
Pas ook ff je status aan als je een keer een vrije dag hebt waarop je normaal werkt, daarnaast niet zeiken want je belt me regelmatig in mijn weekenden.