Dilemma’s.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paddington schreef:Ik heb ook van die buren maar die draaien rimboe muziek met een flinke bas erin en dat bijna elke avond.
En in de zomer is het nog erger dan gaat het ook snachts vaak door.
Maar ja mensen zonder baan kunnen dat veroorloven.
Dit is ook 1 van de redenen dat ik hier echt weg wil.
Zebrastreep schreef:paddington schreef:Ik heb ook van die buren maar die draaien rimboe muziek met een flinke bas erin en dat bijna elke avond.
En in de zomer is het nog erger dan gaat het ook snachts vaak door.
Maar ja mensen zonder baan kunnen dat veroorloven.
Dit is ook 1 van de redenen dat ik hier echt weg wil.
Het ging nu gelukkig nog geen 10 min door. Deze buurman houdt er wel rekening mee. Hij gaf al aan als ik last van hem had ik het kon zeggen. Dus dat idee is wel fijn.
Er wonen hier ook veel mensen zonder baan. Opzich prima, dat moeten ze zelf weten. Het zijn tot nu toe korte momenten.
Een voordeel is toch wel dat deze huizen 1 slaapkamer hebben. Vrienden gaan toch weer naar huis en ook aldoor wel op tijd.
Zolang het niet in de nacht gebeurd vind ik het te doen. Maar ben ook benieuwd wat de zomer gaat brengen. Gelukkig heb ik wel goed geïsoleerd glas.
Oh en dat ik zin heb in chips, maar je raad het al geen chips in huis. En de supermarkt naast huis is helaas al gesloten.
Nyaleti schreef:(alweer) een ongecastreerde kater die hier 'snachts rond loopt. Schreeuwt en sproeit de boel onder.
Mijn 2 katten die binnen slapen reageren er flink op en ben toch wel bang dat m'n kater binnen gaat plassen om zijn territorium te beschermen
En uit eerdere ervaringen weet ik al dat de dierenambulance niks doet. Fijn fijn.
Polarize schreef:Ik heb aankomende vrijdag al mijn deadlines van school. Één tegenvaller is al dat het stageverslag dan ingeleverd moet worden, maar dat diezelfde vrijdag ook pas onze laatste stagedag is (geldt voor iedereen) en dat we dan nog wel gewoon activiteiten gepland hebben met de leerlingen, die we dus niet in het stageverslag kunnen verwerken. Deadline voor het verslag is 12 uur 's middags, om kwart voor 2 's middags hebben wij onze laatste klas
En mijn vader is boven aan het verbouwen, op het moment is hij een muurtje eruit aan het slaan, dus ik heb recht naast mijn kamer een kabaal dat ik mijzelf niet eens kan horen denken
denisesilver schreef:Polarize schreef:Ik heb aankomende vrijdag al mijn deadlines van school. Één tegenvaller is al dat het stageverslag dan ingeleverd moet worden, maar dat diezelfde vrijdag ook pas onze laatste stagedag is (geldt voor iedereen) en dat we dan nog wel gewoon activiteiten gepland hebben met de leerlingen, die we dus niet in het stageverslag kunnen verwerken. Deadline voor het verslag is 12 uur 's middags, om kwart voor 2 's middags hebben wij onze laatste klas
En mijn vader is boven aan het verbouwen, op het moment is hij een muurtje eruit aan het slaan, dus ik heb recht naast mijn kamer een kabaal dat ik mijzelf niet eens kan horen denken
Zou het even aankaarten op school. Kan zomaar zijn dat je gewoon wat uitstel krijgt voor het verslag, al is het maar tot 17:00 uur oid.