Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 20:43

Ik moet nog eten maken. Maar ik voel migraine opkomen. En ik wil naar bed kunnen als het doorzet. Maar ik wil ook eten. Maar ik heb geen zin / energie om nu eten te maken.

Dilemma’s. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:43

De buren weer met harde muziek. Als het nu leuke 80's is zou ik top vinden. Maar het moet altijd Hollandse hits of dat hardcore en dan zo hard mogelijk. Al houden ze zich prima aan de tijden hoor het is voor 12 uur altijd weer stil. Dus het is ook geen ramp. Maar dan gaan ze vervolgens naar elkaar schreeuwen omdat ze elkaar niet kunnen verstaan.

En hoe mensen naar dat volume kunnen luisteren. Ik heb zelf tinitus, maar dat raad ik niemand aan. Ik ben wel echt zuinig op mijn gehoor.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:50

Ik heb ook van die buren maar die draaien rimboe muziek met een flinke bas erin en dat bijna elke avond.
En in de zomer is het nog erger dan gaat het ook snachts vaak door.

Maar ja mensen zonder baan kunnen dat veroorloven.

Dit is ook 1 van de redenen dat ik hier echt weg wil.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:59

Ik heb een oneindigheid aan snot in mijn holtes. In twee werkdagen een hele doos tissues weggesnoten. %) Wanneer stopt het.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:10

Succes met jullie buren. :=

Ik woon hier nu sinds september en ik heb m’n directe buurman nog nooit gezien. Ook niet door het raam.

Ik hoor heel af en toe zijn tv. Dus ik denk dat hij nog leeft. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:34

Ik hoor mijn buren soms wel, maar het wel stil na 22 uur gelukkig.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 22:58

Ene kant zie ik eigenlijk nooit in de winter periode, weet wel dat ie thuis is..
Heel soms zie ik hem maar dat is zeldzaam, en in de zomer periode zie ik hem bijna iedere ochtend.

De andere kant zie en hoor ik dagelijks, en dagelijks getetter op een toetur. :x

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:20

Uitslag van mn heftige jeuk...

De ziekte van dühring

Joehoe de zeldzame ziekte bingo raakt steeds voller..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 23:27

paddington schreef:
Ik heb ook van die buren maar die draaien rimboe muziek met een flinke bas erin en dat bijna elke avond.

Het ging nu gelukkig nog geen 10 min door :D. Deze buurman houdt er wel rekening mee. Hij gaf al aan als ik last van hem had ik het kon zeggen. Dus dat idee is wel fijn.

Er wonen hier ook veel mensen zonder baan. Opzich prima, dat moeten ze zelf weten. Het zijn tot nu toe korte momenten.

Een voordeel is toch wel dat deze huizen 1 slaapkamer hebben. Vrienden gaan toch weer naar huis en ook aldoor wel op tijd.

Zolang het niet in de nacht gebeurd vind ik het te doen. Maar ben ook benieuwd wat de zomer gaat brengen. Gelukkig heb ik wel goed geïsoleerd glas.

Oh en dat ik zin heb in chips, maar je raad het al geen chips in huis. En de supermarkt naast huis is helaas al gesloten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 00:26

Toen ik een flat kreeg kocht ik een ouderwetse bimbam klok.Na een week kwam de beneden buurman vragen of ik een klok had en hij lag er s’nachts van wakker.Toen het bimbam gedeelte uitgezet.Was wel jammer.Ik ging samen wonen met mijn man en de klok weer aan,na een week de bimbam weer uit omdat mijn man er wakker van lag.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 00:29

Zebrastreep schreef:
paddington schreef:

Het ging nu gelukkig nog geen 10 min door :D. Deze buurman houdt er wel rekening mee. Hij gaf al aan als ik last van hem had ik het kon zeggen. Dus dat idee is wel fijn.

Er wonen hier ook veel mensen zonder baan. Opzich prima, dat moeten ze zelf weten. Het zijn tot nu toe korte momenten.

Een voordeel is toch wel dat deze huizen 1 slaapkamer hebben. Vrienden gaan toch weer naar huis en ook aldoor wel op tijd.

Zolang het niet in de nacht gebeurd vind ik het te doen. Maar ben ook benieuwd wat de zomer gaat brengen. Gelukkig heb ik wel goed geïsoleerd glas.

Oh en dat ik zin heb in chips, maar je raad het al geen chips in huis. En de supermarkt naast huis is helaas al gesloten.

Wat makkelijk een supermarkt zo dichtbij.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 06:39

Onze huizen zijn ook super gehorig helaas.
Ik kan de andere buren horen als ze bijvoorbeeld de trap oplopen of naar de wc gaan etc.

Maar ik irriteer mij alleen maar aan die harde muziek en hun hebben gewoon laks aan de buren.

Menig maal al een discussie gevoerd met de bewoonster en haar zoon maar ja praten helpt gewoon niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 09:14

Ik heb 1 buurman die elke zaterdagavond zijn muziek zo hard zet dat ik mijn tv 3 keer zo hard moet zetten als normaal en dan nog steeds zijn muziek of de bas er doorheen hoor. En het is nog afgrijselijke muziek ook, van piratenzender tot hele oude Nederlandse nummers als dokter bernard...

En hij begint ergens tussen 20 en 22 ermee en stopt tussen 0 en 2 uur. Valt niet mee te praten ook en woningbouw doet er niks mee, want je moet het eerst zelf proberen door gesprek. Maar dit is niet het 1e en enige probleem met hem en praten heeft nog nooit wat opgelost.

Oh en in de zomer gooit hij diezelfde muziek overdag aan in zijn schuur op net zo'n aso volume waardoor ik of alles dicht houd om eigen muziek te kunnen horen, of me buiten loop te ergeren. Hij gooit het ook 's ochtends aan en laat het de hele dag aan, zelfs als hij zelf naar binnen is of ergens achter het huis in de moestuin en niet in de buurt van de schuur.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:02

Mywish ik zou de politie bellen voor die buurman en zijn overlast.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:13

Ik heb aankomende vrijdag al mijn deadlines van school. Één tegenvaller is al dat het stageverslag dan ingeleverd moet worden, maar dat diezelfde vrijdag ook pas onze laatste stagedag is (geldt voor iedereen) en dat we dan nog wel gewoon activiteiten gepland hebben met de leerlingen, die we dus niet in het stageverslag kunnen verwerken. Deadline voor het verslag is 12 uur 's middags, om kwart voor 2 's middags hebben wij onze laatste klas :+
En mijn vader is boven aan het verbouwen, op het moment is hij een muurtje eruit aan het slaan, dus ik heb recht naast mijn kamer een kabaal dat ik mijzelf niet eens kan horen denken :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:23

(alweer) een ongecastreerde kater die hier 'snachts rond loopt. Schreeuwt en sproeit de boel onder.
Mijn 2 katten die binnen slapen reageren er flink op en ben toch wel bang dat m'n kater binnen gaat plassen om zijn territorium te beschermen :=

En uit eerdere ervaringen weet ik al dat de dierenambulance niks doet. Fijn fijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:45

Nyaleti schreef:
(alweer) een ongecastreerde kater die hier 'snachts rond loopt. Schreeuwt en sproeit de boel onder.
Mijn 2 katten die binnen slapen reageren er flink op en ben toch wel bang dat m'n kater binnen gaat plassen om zijn territorium te beschermen :=

En uit eerdere ervaringen weet ik al dat de dierenambulance niks doet. Fijn fijn.

Oh, snap deze ergenis zo goed! Hier ook een kater die achter onze poes aanloopt. Gilt als een gek. En sproeit.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:10

Knetterveel pijn weer sinds eergisteren grrrr.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:40

Telpeva schreef:
Knetterveel pijn weer sinds eergisteren grrrr.

Was hoge luchtvochtigheid. Ik had gisteren weer longaanval. :j :(:)

Moet eigenlijk zeggen heb weinig last van buren en zover ik weet ook buren weinig last van mij.

Koppijn en slecht geslapen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 12:41

Morgen gaan we eerst nieuwe ratjes ophalen voor een vriendin. Daarna m’n foster puppy.

MAAR DAT DUURT NOG EEN DAG.

Ik heb geen geduld. _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:03

Ik erger mij aan het feit dat mijn baby nog steeds ziek is ondanks al 6 doktersbezoeken, nr 7 staat gepland.
Het lijkt enkel erger te worden dan beter... Helaas pik ik al haar beestjes ook op en geraak ik er ook niet vanaf :roll:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:20

Polarize schreef:
Ik heb aankomende vrijdag al mijn deadlines van school. Één tegenvaller is al dat het stageverslag dan ingeleverd moet worden, maar dat diezelfde vrijdag ook pas onze laatste stagedag is (geldt voor iedereen) en dat we dan nog wel gewoon activiteiten gepland hebben met de leerlingen, die we dus niet in het stageverslag kunnen verwerken. Deadline voor het verslag is 12 uur 's middags, om kwart voor 2 's middags hebben wij onze laatste klas :+
En mijn vader is boven aan het verbouwen, op het moment is hij een muurtje eruit aan het slaan, dus ik heb recht naast mijn kamer een kabaal dat ik mijzelf niet eens kan horen denken :')

Zou het even aankaarten op school. Kan zomaar zijn dat je gewoon wat uitstel krijgt voor het verslag, al is het maar tot 17:00 uur oid.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:31

denisesilver schreef:
Polarize schreef:

Zou het even aankaarten op school. Kan zomaar zijn dat je gewoon wat uitstel krijgt voor het verslag, al is het maar tot 17:00 uur oid.

Nope, dit zijn de deadlines. We hebben het er al over gehad. De gehele klas heeft dit. Wat we niet kunnen verwerken moeten we bewaren voor het mondelinge assessment

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:33

Ah bah, kan slecht tegen zulke strakke (en vooral slecht geplande) deadlines.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 14:41

Nergens een eclips bril te koop gevonden en nu is de zonsverduistering alweer voorbij.