Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sanniejtjuh schreef:Ik heb morgen de uitvaart van mn vader. Lang verhaal maar de situatie is erg complex. Nu valt de support van sommige mensen mij tegen, of eigelijk het gebrek eraan. Doet me extra zeer, terwijl ik er zelf altijd voor iedereen ben…
Themba schreef:Naar de huisarts geweest na aantal weken pijn hiel/hak. En bingo ontsteking aanhechting achillespees. Als je dat gaat Googlen zie ik vooral staan lange hersteltijd. Top echt top. Heb net na 9 maand eindelijk geen schouderpijn meer krijg je dit...
cariena1 schreef:Dat ik in de vieze wietlucht moet zitten van de buurman die dit rookt in zijn tuin 3 huizen verder met kleine kids in de tuin scheldserenade bezorgd me hartkloppingen, roken begint in ochtend rond 7 uur
melanie0906 schreef:Voor het eerst sinds mn ongeluk naar de fysio geweest. Ik heb nog net niet liggen janken op de bank van de pijn. Maar my god wat voelt mn rug nu een stuk beter zeg. Ben beetje bang voor morgen
Chickyy schreef:M_D_H schreef:Ik erger mij aan mijn man, alweer? Ja, alweer.
Maar waarom laat je het dan zover komen dat hij die 4 kamers half gaat opruimen? Je had hem meteen kunnen vragen je weer te helpen in de bieb toch?
denisesilver schreef:melanie0906 schreef:Voor het eerst sinds mn ongeluk naar de fysio geweest. Ik heb nog net niet liggen janken op de bank van de pijn. Maar my god wat voelt mn rug nu een stuk beter zeg. Ben beetje bang voor morgen
Martelaars zijn het. Ik zie al op tegen maandag![]()
Al is het wel gelijk een stuk beter na een behandeling.
Themba schreef:Naar de huisarts geweest na aantal weken pijn hiel/hak. En bingo ontsteking aanhechting achillespees. Als je dat gaat Googlen zie ik vooral staan lange hersteltijd. Top echt top. Heb net na 9 maand eindelijk geen schouderpijn meer krijg je dit...
Siggislief schreef:Themba schreef:Naar de huisarts geweest na aantal weken pijn hiel/hak. En bingo ontsteking aanhechting achillespees. Als je dat gaat Googlen zie ik vooral staan lange hersteltijd. Top echt top. Heb net na 9 maand eindelijk geen schouderpijn meer krijg je dit...
Ik loop al een maand bij de fysio en ik loop nu nog stijf 's morgens vroeg, kom struikelend de trap af.
(Vocht bij aanhechting Achillespees, en word vanaf enkel gemasseerd en neemt ook de kuitspier mee, nog nooit zo veel pijn gehad.
Themba schreef:Goed vooruitzicht. Las iets hierboven over steunzolen zal mij daar eens in verdiepen.
Heb voor nu ontstekingsremmers gekregen. Hopelijk doet dat iets.
tones schreef:Net een idioot wijf bij de appie met 2 honden aan de fiets.
Dat doe je nu toch niet.
Schijterd ben ik ook om er niks van te zeggen, maar ze was 3 koppen groter en 4 keer breder dan ik.
Schuur_ schreef:Dik 2 weken geleden auto moeten laten takelen omdat hij in noodloop viel. Heel gedoe met rechtsbijstand enzo dus uiteindelijk besloten om hem door mijn vaste garage te laten maken zodat ik in mijn week vakantie een hele week naar mijn vriend kan 250km verderop.
Gisteren nog gebeld en hij zou zeker vandaag klaar zijn. Ondertussen zijn we bijna 17u. Geen appje of telefoon beantwoord en ik heb een hele dag verspild aan wachten. Met als resultaat nog geen auto en niet naar mijn partner toe.
Ik ben boos en wil een potje janken uit frustratie. Waarom is het zo moeilijk om gewoon een auto te hebben. Ik heb deze voor 6k gekocht 4 maanden geleden en hij heeft al zoveel pech gehad. Ook al een reparatie van 900 euro achter de kiezen en die van nu is weer van die prijs en het is maar de vraag of ik er war van terugzie omdat er me gewoon een kat in een zak is verkocht. Maar zonder auto kan ik niks dus ben gewoon nu een speelbal in de totale willekeur van garagebedrijven
Polarize schreef:tones schreef:Net een idioot wijf bij de appie met 2 honden aan de fiets.
Dat doe je nu toch niet.
Schijterd ben ik ook om er niks van te zeggen, maar ze was 3 koppen groter en 4 keer breder dan ik.
Ik was om een uur of 3 uit fietsen en we kwamen meerdere mensen tegen die de honden aan het uitlaten waren op het asfalt, in de volle zon.
Ik had mijn hond niet eens mee in de mand op mijn fiets, dat vond ik al te spannend, kan me niet voorstellen dat je met deze temperaturen gaat lopen/fietsen met die beestjes