xPabloBokt schreef:Mij maakt het echt niks uit of het een vrouw of een man is. Als diegene maar kundig en respectvol is.
Nou voor sommige dingen heb ik toch echt liever een vrouw
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens dat een andere arts ook prima is, als het een arts is die ook ervaring heeft en niet nog in opleiding is dan vind ik het wat anders maar ook hier kom je al snel terecht bij artsen in opleiding. Volkomen logisch dat die mensen hun werk ook moeten leren, maar ik heb er al meerdere slechte ervaringen mee en met de problemen die ik heb neem ik ook geen genoegen meer met een arts in opleiding.
Voor simpelere gezondheids issues vind ik het helemaal best en zou het mij ook aan mijn derrière roesten wie ik te spreken krijg, maar voor serieuze issues wil ik echt alleen mijn vaste huisarts.
Zonnetje81 schreef:Sneeuw..........paarden kunnen niet naar buiten........te glad en gevaarlijk.........
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Mij maakt het echt niks uit of het een vrouw of een man is. Als diegene maar kundig en respectvol is.
Same. Gelukkig nog geen horken tegengekomen.
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Sneeuw..........paarden kunnen niet naar buiten........te glad en gevaarlijk.........
Hebben ze ijzers? Dan is het niet handig inderdaad. Zonder ijzers kan prima hoor.
Ik had vroeger in de winter bij mijn paard met ijzers altijd een rubberen ring erin voor de sneeuw, een soort zooltje. Kon ze alsnog lekker naar buiten.
Schuur_ schreef:Ik vind dingen waar je liever een vrouwelijke arts bij hebt sowieso al onprettig en ongemakkelijk. Dan maakt het me echt niet uit of het een beetje meer ongemakkelijk is bij een mannelijke arts. Ik hecht er meer waarde aan dat mijn huisarts van een jongere generatie is dan de standaard zeg maar. Zeker over vrouwenzaken geeft dat vaak een grotere open mind dan iemand tegen de 70.
Nyaleti schreef:Schuur_ schreef:Ik vind dingen waar je liever een vrouwelijke arts bij hebt sowieso al onprettig en ongemakkelijk. Dan maakt het me echt niet uit of het een beetje meer ongemakkelijk is bij een mannelijke arts. Ik hecht er meer waarde aan dat mijn huisarts van een jongere generatie is dan de standaard zeg maar. Zeker over vrouwenzaken geeft dat vaak een grotere open mind dan iemand tegen de 70.
Haha nou.
Toen ik op de gynaecologie afdeling van het ziekenhuis zat voor een echo, kon ik niet zo hard lachen toen er een mannelijke arts, net iets ouder dan ik, binnenkwam. Die dezelfde naam had als mijn vriend toen der tijd
Themba schreef:Moet zeggen uitstrijkje laat ik liever door een man doen dan een vrouw. In elk geval hier zijn de mannen daarin toch voorzichtiger ofzo.
Verder weinig voorkeur. Man of vrouw. Arts in opleiding ook prima. Weet nog dat ik met klachten bij de arts in opleiding kwam en die vertrouwde het niet en gelijk wat de hoofdarts gebeld. Soms zijn die in opleiding zelfs fijner. Die willen nog graag leren en gaan vaak dieper op zaken in en handelen sneller.