Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rodevlinder schreef:Niet vandaag maar vorige week.
Iemand rijdt in de straat mijn Noorse Boskat dood (erg bijzonder in een rustige straat met drempels en enkel bestemmingsverkeer) haast letterlijk voor onze deur en rijdt gewoon door.
Zie ik gister dat iemand vlakbij ons huis een hondje heeft doodgereden en ook is doorgereden.
maralyn schreef:Dat mijn buurman drie x per week grasmaaid.
Het is hartstikke geel, niks groeit. Maar goed, toch wel drie x maaien in de week!
black_kelpie schreef:maralyn schreef:Dat mijn buurman drie x per week grasmaaid.
Het is hartstikke geel, niks groeit. Maar goed, toch wel drie x maaien in de week!
3x maar? Hier gaat de robotmaaier van de buurman elke avond. Minimaal een uur. Geen bak lawaai gelukkig maar je hoort m constant. Buurman heeft nog geen 25m2 gras....![]()
Is overigens ook de buurman met de robotstofzuiger die minimaal 3 uur per dag staat te loeien.
Ik ben moe, heb hoofdpijn en een ontzettend zere rug en ik moet zo nog weg. Ik wil niet
Marcella schreef:Beginnende ontsteking van de lage luchtwegen en eigenlijk viel het wel mee.
Maar moet nu 5x de langdurige en 5x de kortdurende puffers gebruiken. Eind van de week moet het over zijn zo niet terug.![]()
Maar eigenlijk niks wat ik niet weet.
Eapy schreef:Wij hebben een paar dagen Centerparcs (Huttenheugte) geboekt. Helemaal leuk. Wij deden na het eten even een rondje door het park en kwamen in een grote foodhall-achtig gebouw (ja sorry geen idee, dit is mijn eerste keer Centerparcs). Midden in dat gebouw zitten op een lage tak twee papegaaien (ara’s, zegt mijn vriend).
KRIJSEN dat ze deden. Niet op een speelse manier, maar echt… naar. Ik werd er helemaal naar van. Toen ik wat dichterbij kwam zag ik dat allebei hun nekkies helemaal kaal waren. Ze draaiden zich weg van de kinderen die om ze heen renden, schreeuwden, lachten… ik werd er helemaal misselijk van.
Ik weet heel weinig van vogels maar het leek me geen fijne plek voor ze. Ze leken heel erg gestresst. Maar ik moet daar elke dag langs, want het zwembad zit daar, de receptie, de restaurantjes, de winkels… kan iemand zeggen dat ik overdrijf?
fjordjes schreef:Al die klote toeristen. Midden op de weg staan terwijl er een grote parkeerplaats is, niet aan de kant gaan, gebaren dat ik zachter moet rijden terwijl ik nog onder de toegestane snelheid rijd, mensen die hun klauw niet uitsteken waar ze heen willen! Ze denken dat de weg van hun is ofzo.