Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Net ging de vaste telefoon over met nummer onbekend. Nu worden wij nooit gebeld op die telefoon omdat we beide mobiel nr gebruiken dus ik had al een vaag vermoeden. Dacht die hangt wel op na paar keer maar bleef stug overgaan. Dacht zal eens opnemen ben benieuwd wat ze zeggen. Dus ik zeg ja, zegt dat mens dat ze belde namens 1 of ander fraude blabla, spreek ik met mw... (zei toen helaas ja had ik beter niet kunnen doen maargoed) dus ik zo ja. Zegt ze ja er is een half uur gelden een transactie gedaan die niet veilig was ivm fraude bij uw bankrekening. Dus ik zeg o bij welke bank dan want ik heb meerdere bankrekeningen. Zegt ze ja bij de rabobank. Nou laat ik daar nou geen rekening hebben en opgehangen. Dit is de eerste keer dat ze bellen voor zoiets, gelukkig weet ik dat ze op zo'n manier nooit zullen vragen. Hoop maar dat andere mensen er nooit intrappen.
Lau schreef:fjordjes schreef:Net ging de vaste telefoon over met nummer onbekend. Nu worden wij nooit gebeld op die telefoon omdat we beide mobiel nr gebruiken dus ik had al een vaag vermoeden. Dacht die hangt wel op na paar keer maar bleef stug overgaan. Dacht zal eens opnemen ben benieuwd wat ze zeggen. Dus ik zeg ja, zegt dat mens dat ze belde namens 1 of ander fraude blabla, spreek ik met mw... (zei toen helaas ja had ik beter niet kunnen doen maargoed) dus ik zo ja. Zegt ze ja er is een half uur gelden een transactie gedaan die niet veilig was ivm fraude bij uw bankrekening. Dus ik zeg o bij welke bank dan want ik heb meerdere bankrekeningen. Zegt ze ja bij de rabobank. Nou laat ik daar nou geen rekening hebben en opgehangen. Dit is de eerste keer dat ze bellen voor zoiets, gelukkig weet ik dat ze op zo'n manier nooit zullen vragen. Hoop maar dat andere mensen er nooit intrappen.
Nooit ja zeggen…. Dat kunnen ze zo knippen en plakken dat je aan een contract vast zit.
fjordjes schreef:Net ging de vaste telefoon over met nummer onbekend. Nu worden wij nooit gebeld op die telefoon omdat we beide mobiel nr gebruiken dus ik had al een vaag vermoeden. Dacht die hangt wel op na paar keer maar bleef stug overgaan. Dacht zal eens opnemen ben benieuwd wat ze zeggen. Dus ik zeg ja, zegt dat mens dat ze belde namens 1 of ander fraude blabla, spreek ik met mw... (zei toen helaas ja had ik beter niet kunnen doen maargoed) dus ik zo ja. Zegt ze ja er is een half uur gelden een transactie gedaan die niet veilig was ivm fraude bij uw bankrekening. Dus ik zeg o bij welke bank dan want ik heb meerdere bankrekeningen. Zegt ze ja bij de rabobank. Nou laat ik daar nou geen rekening hebben en opgehangen. Dit is de eerste keer dat ze bellen voor zoiets, gelukkig weet ik dat ze op zo'n manier nooit zullen vragen. Hoop maar dat andere mensen er nooit intrappen.
maralyn schreef:Toch wel ergens een ontsteking in mijn holtes.
Toch maar wel morgen de huisarts bellen.
Toch maar niet eigenwijs zijn