Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik heb meerdere keren moeten bellen met het CJIB omdat zij een fout hebben gemaakt die ze in eerste instantie niet toe hebben gegeven. Nu blijkt dat er kosten verbonden zijn aan dat nummer die niet binnen mijn telefoonabonnement vallen. Dat stond er niet bij in de brief en op de site vind je het alleen als je goed zoekt.
Ik geloof dat het ook niet genoemd wordt als je dat nummer belt.
Zij maken dus een (lompe) fout, het slachtoffer kan weer voor de kosten opdraaien.
(Het was geen doorkiesnummer waarbij een andere instantie je op kosten jaagt maar gewoon het CJIB zelf via het telefoonnummer in de brief)
Marocje schreef:Jachtspin? Die zijn bijna altijd met zijn tweeen..
[***] schreef:Update: ik heb eindelijk een fatsoenlijke klachtenfunctionaris getroffen. Ze heeft geluisterd en gaf me ook helemaal gelijk. Ze was onder de indruk van alles wat er tot nu toe is gebeurd en gaat het goed oppakken. Ze heeft ook de collega aangesproken die toch wel een duidelijke mening had over mijn frustratie zonder mijn dossier te lezen en nadat die collega het vonnis in mijn zaak had gelezen had ze er ook begrip voor. Het is natuurlijk niet alleen de frustratie van één fout maar keer op keer weer de klap moeten verwerken als er weer iets mis is gegaan en nooit excuses en meestal niet eens een terugkoppeling van wat er met mijn klacht gebeurd is, of ik krijg zelf de schuld.
Ik ben echt blij dat ik haar heb getroffen en ze gaat uitzoeken hoe ze voor meer bewustwording op de werkvloer kan zorgen over wat voor effect bepaalde brieven hebben op een slachtoffer zodat deze ook echt alleen verstuurd worden als de informatie zeker weten klopt. Ze is het ermee eens dat dit niet nog eens mag gebeuren bij volgende slachtoffers.
Over ongeveer 2 weken krijg ik terugkoppeling, ook als ze dan nog niet klaar is met haar onderzoek. Op die manier houdt ze contact en blijf ik op de hoogte.
ER WORDT EEN KEER GECOMMUNICEERD
Moestuin schreef:Mijn man heeft mij uit bed gehaald omdat er een spin in ons dochter haar kamer zat. Straks valt die haar of hem aan.
Telpeva schreef:Put a saddle on the thing.Voor iedereen die vanavond lekker rustig wil slapen, klik niet op de spoiler. Zit een spin in...Spoiler:
Vanavond kwam ik de grootste spin tegen die ik tot nu toe ooit in huis tegen ben gekomen.
Meet Shelob
[ [url=m/mBf2W4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liniaaltje strak tegen de poef aan, voor een idee van het formaat
[ [url=m/EDaswk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is bijna een uur geleden en ik zit nog steeds te bibberen en te gruwelen, ik haal straks echt mijn beddengoed ondersteboven om te dubbelchecken op spinnen.
Telpeva schreef:Voor iedereen die vanavond lekker rustig wil slapen, klik niet op de spoiler. Zit een spin in...Spoiler:
Vanavond kwam ik de grootste spin tegen die ik tot nu toe ooit in huis tegen ben gekomen.
Meet Shelob
[ [url=m/mBf2W4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liniaaltje strak tegen de poef aan, voor een idee van het formaat
[ [url=m/EDaswk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is bijna een uur geleden en ik zit nog steeds te bibberen en te gruwelen, ik haal straks echt mijn beddengoed ondersteboven om te dubbelchecken op spinnen.
Marcella schreef:Die rotzakken deden bij mij altijd onder de bank vandaan springen als ik van de bank wilde opstaan. En schijnbaar ben ik woest aantrekkelijk voor ze. Heb ze namelijk ook al regelmatig in/op mijn kleren of op mijn hoofd in mijn haar gehad.
Zo blij dat ik nu 3 katten heb die graag jagen van mij mogen ze.
MyWishMax schreef:Die foto's hierWas blij met de spoiler, de rest had daar ook wel in gemogen.
Alweer wakker vanaf 4 uur. Moet toch maar eens langs de huisarts. Slapen gaat steeds slechter, van af en toe een nacht amper slapen is het nu 1 tot 3 nachten per week. Of niet in slaap komen en hele nacht wakker, of wakker worden en niet meer in slaap komen.
Keizerinnnn schreef:Ohh vreselijk al die spinnen van jullie. Zit hier gewoon met kippenvel ervan.
Biecht ik op dat ik echt dusdanig bang ben voor spinnen dat ik ze zelfs niet durf op te zuigen want dan gaan ze door de steel die ik vast heb![]()
En als vriend loopt te kloten met een spin in handen kan ik wel janken zo bang ben ik![]()
Maar heb een kameleon en geef die dus gewoon sprinkhanen, krekels etc uit de hand en dat vind ik niet eng, eigenlijk geen enkel ander beest. Behalve spinnen
Kookaburra schreef:MyWishMax schreef:Die foto's hierWas blij met de spoiler, de rest had daar ook wel in gemogen.
Alweer wakker vanaf 4 uur. Moet toch maar eens langs de huisarts. Slapen gaat steeds slechter, van af en toe een nacht amper slapen is het nu 1 tot 3 nachten per week. Of niet in slaap komen en hele nacht wakker, of wakker worden en niet meer in slaap komen.
Dat is ook niet te doenVerstandig om te bellen.