Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:42

Zie een beetje op tegen werk morgen. Ik weet dat ik een bak mails en andere berichtjes heb waar ik wat mee moet, en zo geen zin in. Ik heb het zo razend druk de laatste tijd, en ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Na morgen nog 3 weken en dan een weekje vrij, kijk er zo naar uit!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:46

-O- hier twee spelletjes die mijn hoofd rustig maakte en bezig hield bij teveel prikkels hebben ze zo ver..... dat ik ermee moet stoppen ;( De grafics zijn zo dat ik er heel misselijk van word en bij een het concept ook nog totaal veranderd waardoor het een heel ander spel is geworden wat averechts werkt.

Nu moet ik op zoek naar vergelijkbare rustig voor de ogen nadenk spelletjes om mijn soms toch best overprikkelde hoofd weer tot rust te krijgen -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:58

Voor iedereen die vanavond lekker rustig wil slapen, klik niet op de spoiler. Zit een spin in...

Spoiler:
Vanavond kwam ik de grootste spin tegen die ik tot nu toe ooit in huis tegen ben gekomen.
Meet Shelob
Afbeelding

Liniaaltje strak tegen de poef aan, voor een idee van het formaat
Afbeelding

Het is bijna een uur geleden en ik zit nog steeds te bibberen en te gruwelen, ik haal straks echt mijn beddengoed ondersteboven om te dubbelchecken op spinnen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:05

Jachtspin? Die zijn bijna altijd met zijn tweeen.. O:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:05

Burn it! :oo
Heb je hem/haar gevangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:10

[***] schreef:
Ik heb meerdere keren moeten bellen met het CJIB omdat zij een fout hebben gemaakt die ze in eerste instantie niet toe hebben gegeven. Nu blijkt dat er kosten verbonden zijn aan dat nummer die niet binnen mijn telefoonabonnement vallen. Dat stond er niet bij in de brief en op de site vind je het alleen als je goed zoekt.
Ik geloof dat het ook niet genoemd wordt als je dat nummer belt.
Zij maken dus een (lompe) fout, het slachtoffer kan weer voor de kosten opdraaien.

(Het was geen doorkiesnummer waarbij een andere instantie je op kosten jaagt maar gewoon het CJIB zelf via het telefoonnummer in de brief)

Update: ik heb eindelijk een fatsoenlijke klachtenfunctionaris getroffen. Ze heeft geluisterd en gaf me ook helemaal gelijk. Ze was onder de indruk van alles wat er tot nu toe is gebeurd en gaat het goed oppakken. Ze heeft ook de collega aangesproken die toch wel een duidelijke mening had over mijn frustratie zonder mijn dossier te lezen en nadat die collega het vonnis in mijn zaak had gelezen had ze er ook begrip voor. Het is natuurlijk niet alleen de frustratie van één fout maar keer op keer weer de klap moeten verwerken als er weer iets mis is gegaan en nooit excuses en meestal niet eens een terugkoppeling van wat er met mijn klacht gebeurd is, of ik krijg zelf de schuld.

Ik ben echt blij dat ik haar heb getroffen en ze gaat uitzoeken hoe ze voor meer bewustwording op de werkvloer kan zorgen over wat voor effect bepaalde brieven hebben op een slachtoffer zodat deze ook echt alleen verstuurd worden als de informatie zeker weten klopt. Ze is het ermee eens dat dit niet nog eens mag gebeuren bij volgende slachtoffers.
Over ongeveer 2 weken krijg ik terugkoppeling, ook als ze dan nog niet klaar is met haar onderzoek. Op die manier houdt ze contact en blijf ik op de hoogte.

ER WORDT EEN KEER GECOMMUNICEERD

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:30

Marocje schreef:
Jachtspin? Die zijn bijna altijd met zijn tweeen.. O:)

Die durf ik nu echt niet te googlen :') hij was bruin, leek een beetje licht behaard maar dat was misschien gezichtsbedrog door de zaklamp die ik erop had gezet, hij zat in een smalle ruimte en ik durfde ook niet dichterbij om te kijken. Morgen ga ik googlen, anders slaap ik straks echt niet :=

Normaal ben ik voor het buiten zetten van insectjes of voor een snel einde, maar deze zit nu in de stofzuiger met een prop in de steel want deze durf ik echt, echt, echt niet te pakken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 22:50

Ah een jachtspin , daar heb ik ooit ook een leuke ervaring mee gehad.

Ik heb gerend :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:06

Die rotzakken deden bij mij altijd onder de bank vandaan springen als ik van de bank wilde opstaan. En schijnbaar ben ik woest aantrekkelijk voor ze. Heb ze namelijk ook al regelmatig in/op mijn kleren of op mijn hoofd in mijn haar gehad.

Zo blij dat ik nu 3 katten heb die graag jagen van mij mogen ze. *\o/*

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:10

Spinnen ik heb er niks mee.
Zit er een op me trui die naast me bed hangt Afbeelding

Erger me ontzettend aan me eigen inspiratie loosheid.
Wil graag me tante, nichtje,en moeder een hart onder de riem steken in deze hele moeilijke tijd.
Mijn oom is ongeneeslijk ziek en dat gaat geen maanden meer duren.
Maar krijg geen letter op papier.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:23

[***] schreef:
Update: ik heb eindelijk een fatsoenlijke klachtenfunctionaris getroffen. Ze heeft geluisterd en gaf me ook helemaal gelijk. Ze was onder de indruk van alles wat er tot nu toe is gebeurd en gaat het goed oppakken. Ze heeft ook de collega aangesproken die toch wel een duidelijke mening had over mijn frustratie zonder mijn dossier te lezen en nadat die collega het vonnis in mijn zaak had gelezen had ze er ook begrip voor. Het is natuurlijk niet alleen de frustratie van één fout maar keer op keer weer de klap moeten verwerken als er weer iets mis is gegaan en nooit excuses en meestal niet eens een terugkoppeling van wat er met mijn klacht gebeurd is, of ik krijg zelf de schuld.

Ik ben echt blij dat ik haar heb getroffen en ze gaat uitzoeken hoe ze voor meer bewustwording op de werkvloer kan zorgen over wat voor effect bepaalde brieven hebben op een slachtoffer zodat deze ook echt alleen verstuurd worden als de informatie zeker weten klopt. Ze is het ermee eens dat dit niet nog eens mag gebeuren bij volgende slachtoffers.
Over ongeveer 2 weken krijg ik terugkoppeling, ook als ze dan nog niet klaar is met haar onderzoek. Op die manier houdt ze contact en blijf ik op de hoogte.

ER WORDT EEN KEER GECOMMUNICEERD

Wat fijn Sushi +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:24

Mijn man heeft mij uit bed gehaald omdat er een spin in ons dochter haar kamer zat. Straks valt die haar of hem aan.

:')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:35

Moestuin schreef:
Mijn man heeft mij uit bed gehaald omdat er een spin in ons dochter haar kamer zat. Straks valt die haar of hem aan.

In How I Met Your Mom is de stelling dat je geen echte New Yorker bent als je nooit een kakkerlak met je blote hand geplet hebt. Spinnen doen het ook niet zo goed tegen platte handen. Just saying……

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:39

Ik heb hem netjes buiten gezet :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:56

Dat ik helemaal kriegel wordt dat mensen zo spastisch doen vanwege mijn handen.

Het heeft er al maanden niet zo goed en rustig uitgezien. Tuurlijk zijn er wat rode plekjes maar de krentenbaard heeft mijn huid flink beschadigd en het kost erg veel tijd om te genezen. Alleen het lijkt nu toch echt weg te trekken ook geen jeuk en ook niet echt eczeem plekken.

Maar ik snap de onrust vanwege de krentenbaard alleen het eczeem is niet besmettelijk maar er zijn mensen die dat dus denken. Heel irritant en frustrerend. Ontstaan van die plekjes is juist doordat ik waarschijnlijk te vaak in de corona periode mijn handen heb gewassen wat nota bene moest van die mensen die nu zo lopen te janken.

Gelukkig heb ik binnenkort een seconde opinion in een ander ziekenhuis. Ik ga niet constant werken met handschoen waardoor ik de gehele dag weer jeuk en irritatie heb dan zoeken ze maar iemand anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 00:04

Telpeva schreef:
Voor iedereen die vanavond lekker rustig wil slapen, klik niet op de spoiler. Zit een spin in...

Spoiler:
Vanavond kwam ik de grootste spin tegen die ik tot nu toe ooit in huis tegen ben gekomen.
Meet Shelob
[ [url=m/mBf2W4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EDaswk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is bijna een uur geleden en ik zit nog steeds te bibberen en te gruwelen, ik haal straks echt mijn beddengoed ondersteboven om te dubbelchecken op spinnen.

Put a saddle on the thing. :))

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 00:45

Telpeva schreef:

Spoiler:
Meet Shelob
[ [url=m/mBf2W4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EDaswk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omg ik zou nooit meer naar binnen durfen. Ik had van de week deze.

Afbeelding

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 01:19

Mezelf dat ik mijn teen dusdanig knullig stoot met het uit de douche stappen, dat ik mijn halve teennagel er vanaf tik. Inclusief het deel in het leven. Maar kreeg de rest er niet af getrokken dus zit nu eindelijk bij de huisartsenpost want eerder hadden ze geen tijd. Ik wil slapen en dat die teen stopt met beginnen pijn te doen (gebeurde rond kwart voor 12)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 02:18

Waaaaaarom klik ik die foto’s ook aan. Al mijn haren staan recht overeind!

Moestuin schreef:

Ik vind dit een reeële gedachte

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 05:46

Die foto's hier := Was blij met de spoiler, de rest had daar ook wel in gemogen.

Alweer wakker vanaf 4 uur. Moet toch maar eens langs de huisarts. Slapen gaat steeds slechter, van af en toe een nacht amper slapen is het nu 1 tot 3 nachten per week. Of niet in slaap komen en hele nacht wakker, of wakker worden en niet meer in slaap komen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 07:40

Marcella schreef:
Die rotzakken deden bij mij altijd onder de bank vandaan springen als ik van de bank wilde opstaan. En schijnbaar ben ik woest aantrekkelijk voor ze. Heb ze namelijk ook al regelmatig in/op mijn kleren of op mijn hoofd in mijn haar gehad.

Zo blij dat ik nu 3 katten heb die graag jagen van mij mogen ze. *\o/*

In je haar? Die vies grote renspinnen?!

Ik was laatst mijn tanden aan het poetsen. 'Roetsj!', zag ik via de spiegel 1 door de badkamer rennen. Ook zo'n joekel -O-

MyWishMax schreef:
Die foto's hier := Was blij met de spoiler, de rest had daar ook wel in gemogen.

Alweer wakker vanaf 4 uur. Moet toch maar eens langs de huisarts. Slapen gaat steeds slechter, van af en toe een nacht amper slapen is het nu 1 tot 3 nachten per week. Of niet in slaap komen en hele nacht wakker, of wakker worden en niet meer in slaap komen.

Dat is ook niet te doen :(:) Verstandig om te bellen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 07:46

Ik heb prachtige kruisspinnen in mijn heg... Vind spinnen prachtig, van een afstandje.Afbeelding
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 07:50

Ja in mijn haar. :=

Ben wel eens thuis gekomen dat mijn moeder zei weet je dat er wat in je haar zit.

Ach je wil niet weten wat er op de moestuin nog wel eens langs mijn handen rent. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 08:12

Ohh vreselijk al die spinnen van jullie. Zit hier gewoon met kippenvel ervan.

Biecht ik op dat ik echt dusdanig bang ben voor spinnen dat ik ze zelfs niet durf op te zuigen want dan gaan ze door de steel die ik vast heb :')
En als vriend loopt te kloten met een spin in handen kan ik wel janken zo bang ben ik >;)

Maar heb een kameleon en geef die dus gewoon sprinkhanen, krekels etc uit de hand en dat vind ik niet eng, eigenlijk geen enkel ander beest. Behalve spinnen 8-)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 08:22

Keizerinnnn schreef:
Ohh vreselijk al die spinnen van jullie. Zit hier gewoon met kippenvel ervan.

Biecht ik op dat ik echt dusdanig bang ben voor spinnen dat ik ze zelfs niet durf op te zuigen want dan gaan ze door de steel die ik vast heb :')
En als vriend loopt te kloten met een spin in handen kan ik wel janken zo bang ben ik >;)

Maar heb een kameleon en geef die dus gewoon sprinkhanen, krekels etc uit de hand en dat vind ik niet eng, eigenlijk geen enkel ander beest. Behalve spinnen 8-)

Ik krijg zelfs halve paniek aanval van die foto's. := Was ook eigenlijk serieus dat ze allemaal wel in spoiler mochten. Maar heel herkenbaar! Opzuigen vind ik ook te eng, straks komen ze er ook nog uit. En insecten vind ik niet eng, muizen en ratten niet, maar spinnen raak ik echr in paniek van.

Ik ga zelfs ergens anders slapen als er 1 op de slaapkamer zit en niemand hem weg kan halen.

Kookaburra schreef:
MyWishMax schreef:

Dat is ook niet te doen :(:) Verstandig om te bellen.

Zie er alleen tegenop want vorige keer moest ik maar meer pijnmedicatie nemen. En ja, dat werkte maar dus wel maar tijdelijk.